...2 Gün sonra
Şuan Felix'in son doktor kontrolü yapılıyordu.
1 ay boyunca profesyonel doktorlar tarafından çok iyi bakılmıştı. Ayakları neredeyse 4 haftaya yakın bir sürede toparlanmıştı.
Yürümekte biraz zorluk çekmişti ama sonra alışmıştı.
Hatırlayamadığı anıların hepsini yeniden hatırlamıştı.
"Gayet iyisiniz, artık ilaçları bırakabilirsiniz. Geçmiş olsun"
Doktor eşyalarını toplayıp gitmişti. Felix ise üstünü düzeltmiş ve gülümseyerek yataktan kalkmıştı. Odadan çıkmış ve aşağı inmeye başlamıştı.
Hyunjin ise doktordan bilgi almış ve merdivenlere yönelmişti -ki- Felix'in aşağı indiğini görünce yerinde durmuş ve yüzüne yerleştirdiği gülümseme ile Felix'e bakmaya başlamıştı.
Felix merdivenin son basamağını da inmiş ve merdivenlerden bir kaç adım uzakta olan Hyunjin'in boynuna atlamıştı.
Hyunjin ellerini Felix'in beline yerleştirmiş ve sarılmasına karşılık vermişti.
"İlaçları artık bırakabilirmişim"
"Hmhm, biliyorum bebeğim"
Felix Hyunjin'den ayrılmış ve gülümserken konuşmaya başlamıştı.
"Babacığım, hadi ilaçları yakalım!"
"Tamam bebeğim"
Felix, Hyunjin'in elinden tutup üst kata sürüklemiş ve odaya girip köşede duran ilaç kutularının yanına gitmişti. Büyük ilaç kutularından bir tanesini almış ve önden gitmeye başlamıştı. Hyunjin ise geriye kalan 2 büyük kutuyu almış ve Felix'in peşinden gitmişti.
Bahçeye çıkmış ve kutuları çimlerin üzerine bırakmışlardı.
Felix tekrar içeri girmiş ve Dae-jung'u aramıştı.
"Dae-jung hyung!"
Dae-jung mutfaktan çıkmış ve Felix'e baş selamı verip konuşmaya başlamıştı.
"Bir isteğiniz mi var efendim?"
"Benzin"
"Ne?"
"Duydun işte hyung benzin lazım"
Dae-jung bahçedeki Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin onay verince evden çıkmış ve bir benzin bidonu ile gelmişti. Benzin bidonunu Felix'e vermişti.
Felix benzin bidonunu aldığı gibi bahçeye koşmuş ve kapağını açıp kutuların üstüne dökmeye başlamıştı. Bidonunun yarısını boşaltınca bidonu kutulardan uzak bir yere koymuştu.
Hyunjin'e doğru elini uzatmış ve bir iki kere elini açıp kapatmıştı.
Hyunjin Felix'in çakmak istediğini anlamış ve cebinden çakmağı çıkartıp Felix'e vermişti.
Felix çakmağı almış ve çakmağı yakıp kutuların üstüne atmıştı. Anında alevlenen kutular ile beraber Felix'i geriye doğru çekmişti Hyunjin.
Kutuların ve içindeki ilaçların küle dönüşmesini izlemişlerdi yarım saat boyunca.
_
"Felix! Hadi!"
"Tamam!"
Dizlerine kadar gelen kot şortu, beyaz oversize t-shirtü ve kot ceketi ile kombinini tamamlamıştı Felix. Aşağı inmiş ve onu bekleyen büyüğünü karşı konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...