'3'

12.7K 893 2.5K
                                    

Medyadaki tas firin ekmegine ölürüm ölürüm

...

Sabah Felix aşağıdan gelen bağırma ve cam nesnelerin kırılması ile uyandı.Yanında Hyunjin'i göremeyince aşağıdakinin o olabileceğini düşündü.Yataktan kalktı ve odadan çıktı.Aşağı indiğinde ayağının ucuna santim kala gelen cam parçasıyla irkilmişti.

Hyunjin'e baktığında sinirden gözü dönmüş heryeri dağıtıyordu ve aynı zamanda korumalara bağırıyordu.Hyunjin onu hala görmemişti.En sonunda konuştu Felix.

"Hyunjin?"

Hyunjin ona bakınca ister istemez bir adım geriye gitti.Bakışlarındaki sinir,öfke ve öldürme isteğiyle korkutucu görünüyordu.

"Odana çık"

"Am-"

"SANA ODANA ÇIK DEDIM BENI IKILETME!"

Felix koşar adımlarla odasına gitti. Bağırınca gerçekten aşırı korkunç oluyordu.Felix bir süre ayakta durduktan sonra yatağının ucuna oturdu.Düşünmeye başladı.Bu kadar sinirlenecek ne olabilirdi ki? Düşüncelerinden kapının açılmasıyla ayrıldı.

"Odama gel"

Felix onu ikiletmemek ve daha fazla sinirlendirmemek için onaylayan mırıltılar çıkardı.Hyunjin kapıyı sakince kapatıp gitti.Zemin parke olduğu için ayak seslerinden hala sinirli olduğu anlaşılıyordu.Felix ayağa kalktı ve odadan çıktı. Hyunjin'i daha fazla bekletmemek en iyisiydi.Çünkü hala siniri dinmemiş gibiydi.

Felix Hyunjin'in odasının önünde durunca derin nefes alıp kapıyı tıklattı. Içeriden 'Gel 'sesini duyunca içeriye girdi ve kapıyı nazikçe kapattı.Hyunjin yine balkonunda sigara içiyordu.Felix'e bakmadan

"Gel otur bebeğim"

Dedi.Felix'de onaylayan mırıltılar çıkarıp yanına gitmişti.Hyunjin elini bacağına vurunca Felix anlamış ve kucağına oturmuştu. İkisi de bir süre konuşmadı.Felix dudaklarını araladı ve konuşmaya başlayacaktı ki Hyunjin onu durdurdu ve kendi konuşmaya başladı.

"Böyle sinirlendiğim zamanlar yanıma yaklaşma...Aksi takdirde canını yakabilirim."

Felix kafasıyla onayladıktan sonra yine uzun bir sessizlik oluştu.Felix tekrardan birşey söylemek için konuşmaya başladı.

"Neden bu kadar çok sinirlendin?"

"Sana hesap mı vereceğim?"

Hyunjin alayla sormuştu.

"Hayır sadece merak ettim"

Sesi titrek çıktı Felix'in.Normalde hep soğukkanlı,arsız ve gevşek bir tiptir.Bu yüzden okul hayatı boyunca sadece lisede 1-2 arkadaşı olmuştu. Arkadaşlarından biri onun gibiydi.Ailesi Kore'nin farklı bir şehrinde yaşıyor arkadaşı ise onun gibi yarı zamanlı ve aynı şirkette çalışıyordu.Felix çalıştığı süre boyunca arkadaşı Seungmin'le aynı evde kalıyor ve aynı zamanda birbirlerine hep destek oldular.

"Hadi kahvaltını yap bebeğim"

"Sen?"

Hyunjin Felix'e yaklaştı ve dudağından öptü.

"Doydum"

Deyip sırıtmaya başladı.

"Kahvaltını yaptıktan sonra hazırlan.Dün görevini verdiğim oyunu oynayacağız"

Felix kafasını onaylamışcasına salladı ve konuşmaya başladı.

"Ama benim burada kıyafetim yok"

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin