'30'

5K 425 1K
                                    


...

"Jisung?"

"Felix'in abisinin numarasını verir misin?"

"Hayırdır? Niye istiyorsun"

"Yaklaşık 2 hafta önce arabama çarptı. Neyse sonra daha ayrıntılı anlatırım ver işte"

"Tamam atıyorum"

Hyunjin aramayı sonlandırıp Jisung'a Minho'nun numarasını atmış ve telefonu kapatıp cebine atmıştı.

Yemeklerini bitirdikten sonra eve dönmüşlerdi.

_

1 Ay sonra

Felix tamamen toparlanabilmişti. Yaşadıklarını unutmadı tabi ama unutmaya çalışıyordu.

Onca yaşanan şeyi kim unutur ki.

3 gün sonra Fransa'ya gideceklerdi. Felix ise şimdiden valiz hazırlıyordu. Ayriyeten en çok gitmek ve görmek istediği yere gitmenin heyecanı vardı üstünde.

"Bebeğim daha erken değil mi?"

"Susar mısın?"

"Sustum"

"Aferim"

Hyunjin saatine bakmış ve ayaklanmıştı.

"Benim ufak bir işim var meleğim. Bir kaç saate gelirim."

Kıyafetlerini katlayıp valize koyan Felix'in yanına gelmiş ve kollarını küçük olanın beline dolayıp dudaklarını uzunca öpmüştü.

Felix'ten ayrılmış ve önce odadan sonra evden çıkmıştı.

Nereye mi gidecekti?

Baş harfi Sam olan bir şahıs ile görülecek bir hesabı vardı değil mi?

_

Kısa bir süre sonra Sam'in bulunduğu büyük depoya gelmişti.

Ama bu depo diğerlerinden farklıydı.

Zindandan bir farkı yoktu.

Arabasından inip dört bir yanı da dikenli teller ile kaplı olan depoya doğru ilerlemeye başlamıştı.

Deponun içine girmiş ve direkt karşısında zincirlerle boğuşan Sam'i görmüştü.

"Boşuna uğraşma bunları açamazsın."

"Kaçmamdan çok korkuyorsun değil mi?"

Hyunjin kafasını olumsuz anlamda sallayarak gülmeye başlamıştı. Arkasını dönüp duvarlarda asılı olan işkence aletlerine bakmıştı.

Hepsi çok düzenliydi.

Mesela bir testerenin yaklaşık 50 çeşidi vardı. Ve hepsi duvarın bir bölümünde boydan boya olan tüm alanı kaplıyordu.

Diğer işkence aletleri de aynıydı.

"Hafif bir şeyle başlayalım o zaman değil mi Sam?"

"Bencede"

(⚠️Bu kısım fazlasıyla Rahatsız edicidir.⚠️)

Hyunjin Bıçakların olduğu yere yönelmiş ve bir satır bıçağı ile tırtıklı bir almıştı. Sam'in yanına gelmiş ve satır bıçağı bir kenara bırakmıştı.

Hyunjin tırtıklı bıçağın keskinliğini incelerken, Sam konuşmaya başlamıştı.

"Oh o bıçağı görünce aklıma geldi. Felix'i-"

Hyunjin Felix'in ismini duyunca bıçağa bakmayı bırakmış ve bıçağı Sam'in baldırına saplanmıştı.

Sam kalın sesi ile hafif bir inleme sunmuştu fakat bu çığlığa dönüşüyordu. Çünkü Hyunjin bıçağı bastırarak Sam'in bacağını boydan kesmeye başlamıştı.

Ayak bileğine geldiğinde kesmeyi bırakmış ve gözüken kemik ile yüzüne hafif bir sırıtış eklemişti.

Sırf kan olmuş tırtıklı bıçağı satır bıçağının yanına bırakmış ve satır bıçağını almıştı. Satır bıçağını kemiğe konumlandırmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Sen benim bebeğimin ayağını nasıl mahvetmiştin? Böyle mi?!"

Satır bıçağını sertçe kemiğe vurmuştu.

Kemiğin içine geçen satır bıçağını hızla çekmiş ve kemiğin kırılmasını sağlamıştı.

Sam'den çıkan ölüm çığlığı ile koca bir kahkaha atmıştı Hyunjin.

Elindeki satır bıçağını yere fırlatmış ve testerelerin bulunduğu yere doğru ilerlemişti.

Gözüne ilişen 10.000 devir olan elektrikli testereyi eline almış ve fişini oradaki prize takıp çalıştırmıştı. Testere ile birlikte Sam'in yanına gitmiş ve tek eliyle testereyi tutarken boşta olan diğer eli ile de Sam'i zincirlerden dolayı zorla yüzüstü yatırmıştı.

Testereyi bir kaç kere gazlayıp Sam'in sırtına hafifçe dokundurup çekmişti. O hafif dokunuşta bile sırtı mahvolmuştu.

Testereyi durdurmuş ve yerine koyup testerelerin hemen yanındaki şişlere ilişmişti gözü. Bir düzine ince şiş ile bir tane kalın şiş alıp Sam'in yanına gitmişti yine.

Sam'i sırtüstü yatırmış ve iç çamaşırını çıkartıp bir ince şiş alıp büyük damarlı penisine boydan sokmuştu. Şişlerin keskinliğinden dolayı hiç zorlanmadan şişin ucunu alt taraftan çıkarmış ve yere saplamıştı.

Sam ise kan kaybından dolayı bayılmıştı.

Hyunjin Sam'in bayılmasını umursamadan eline aldığı diğer şişleride Sam'in penisine yanlardan sokmaya başlamıştı.

Tüm şişleri soktuğunda hepsini çıkarmış ve delik deşik olmuş penise bakmıştı. Yaptığı bu eser karşısında sırıtmış ve penise boydan soktuğu şişi de sertçe çekip çıkarmıştı.

Kalın şişi ise çakmak yardımıyla ısıtmaya başlamıştı. İyice ısındığını düşünüp çakmağı kapatmış ve kalın şişi Sam'in karnına basmıştı.

Yine çakmağı yakmış ve şişi tekrar ısıtmaya başlamıştı.

Böyle yaparak Sam'in karnına 'HWANG HYUNJİN' yazmıştı.

Cebinden çıkardığı neşter ile harflerin etrafını bir kat açmaya başlamıştı.

İşini bitirdikten sonra neşteri bir yere fırlatmış ve Sam'in durumuna, daha doğrusu sanat eserine bakmıştı.

Şimdilik bitmişti. Fakat böyle kalmayacaktı.

Fransa'dan dönünce işkence etmeye devam edecekti. Bir süre sonra da öldürmeyi planlıyordu. Çünkü her an yine kaçabilir ve Felix'e zarar vermeye kalkışabilirdi.

Belki de yapabilirdi? Tabi kaçarsa.

...









Suprise btch

30🎉🎉🎉

ohh cektiginizi duyar gibiyim

hyun sami sikmekten beter etti

aslinda su sis kisminda aklimdan sey gecti hyun samin cukunu kesip sise takacak sonra ateste pisirip same yedirecek ama dusununce gece gece oyle bi anirdim ki

neyse

020623 'N'...

kendinize çok iyi bakın yoksa bu yazar sizi ham yapar

oylamayi ve yorumlamayi unutmayin

gorusuruz opuldunuz muahhh<333

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin