...Felix kapıyı açtığında gördüğü kişi ile hızla kapıyı geri kapatmaya çalıştı ama sadece çalıştı.
Hyunjin buna izin vermeyerek kapıya biraz daha güç uygulayarak kapıyı sonuna kadar açtı. Yavaş adımlarla içeriye girip Felix'in üzerine yürümeye başladı.
"Yaklaşma!"
Felix'in bağırması ile Wooyoung ve San koşarak sesin geldiği yöne geldiler.
"Hyunjin?"
San konuştuğunda Hyunjin bakışlarını o tarafa çevirmişti. Çatık kaşlarından biri gevşeyerek şaşkın bir hâl alınca konuştu.
"San?"
"Hey siz nerden tanışıyorsunuz?"
Wooyoung dayanamayıp konuştuğunda San cevap olarak...
"Ortağız"
Demişti. Hyunjin sıkıntı ile nefes vererek Felix'in kolunu tutup çekiştirirken konuştu.
"Nerden ve neden tanıştığımızın çokta önemi yok, benim olanı almaya geldim. Aldım ve gidiyorum."
Felix'i kolundan çekiştirerek dışarı çıkarmıştı. Felix ise direnebildiği kadar direniyordu.
"Bırak!"
Wooyoung, Hyunjinle Felix'in peşinden gidip Felix'in diğer kolundan tutup çekmişti. Hyunjin arkasını dönmesiyle Wooyoung'ı görmeyi düşünmüyordu.
"Felix'i bırak"
Hyunjin başını eğip nefesiyle güldükten sonra başını kaldırıp ciddi ifadesi ile Felix'i aniden kucağına almıştı.
"Hey!"
Felix, Hyunjin'in kucağında tepinmeye başlamıştı. Hyunjin ise hızlı adımlarla bekleyen arabaya binmişti,Felixle. Wooyoung eve girip silahını almıştı. Ama evden çıktığında çoktan gittiklerini görmüştü.
"Siktir"
__
Arabada ölüm sessizliği vardı. İkili konuşmamakta yemin etmiş gibiydi. Ama bu sessizliği bozan Felixti.
"Beni..nasıl buldun?"
"Sen hala konuşuyor musun?"
Felix anında kafasını cama doğru çevirmişti. Hyunjin derin bir nefes bırakıp telefonuna döndü.
Ve bu ölüm sessizliği eve gelene kadar devam etti.
__
Hyunjin arabadan inip Felix'i de kolundan sürükleyerek eve girmişti. Felix'i bodrum katına kadar sürüklemeye devam etmişti.
Bodrum katına indiğinde Felix'i orada bırakmış yukarı çıkıp 10 dakika sonra üzerini değiştirip tekrar gelmişti .
"Evet gelelim senin cezana..Hangisi ile başlayalım küçüğüm?"
"H-hyunjin"
Felix korku dolu gözler ile ve 'yapma' dercesine Hyunjin'e bakarken ,Hyunjin sinirli gözlerle Felix'e bakıyordu. Hyunjin Felix'in bakışlarına dayanamayıp onun arkasındaki sandalyeye tekme atmıştı.
"Kahretsin! Neden sana zarar veremiyorum!?!!"
Felix irkilerek kenarı kaçmıştı. Hyunjin yerdeki sandalyeyi kaldırıp duvarla yer arasına atarak parçalıyor, kısaca sinirini sandalyeden çıkarıyordu. Sandalye tamamen parçalanınca Felix'e doğru adımlamıştı. Felix, üzerine gelen Hyunjin ile korkarak geriye doğru gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...