'24'

4.9K 417 373
                                    


...

"Ne o beni mi vuracaksın"

"Eğer bu sürtüğü bırakmazsan neden olmasın. Ama eğer bırakırsan ve şu kapıdan çıkıp siktir olup gidersen bu silah patlamaz."

Sam kafasını yana yatırmış ve mavi irislerini Soyeon'a sabitlediğinde tekrar konuşmaya başladı.

"Evet seçimin nedir?"

Soyeon bakışlarını yavaşça Felix'e çıkarmış ve onun 'Kurtar beni' diye bağıran gözlerine bakmıştı. Felix ellerini Soyeon'un elinin üzerine koymuş ve üstünden çekmişti, her ne kadar kurtarılmak istese de.

"Soyeon noona gidebilirsin...Ben...Gayet i-yiyim."

Zorla gülümseyip Soyeon'a baktığında, Soyeon gözlerinin dolduğunu hissetmişti.

"Ne noonası be! 26 yaşında genç ve güzelim bir kere!"

Felix tam konuşacak iken Sam önce davranıp konuşmaya başlamıştı.

"Tamam gençsin,güzelsin artık gidebilirsin değil mi?"

Soyeon Sam'e kısa bir bakış atmış ve yavaş adımlarla önce banyodan sonra odadan çıkmıştı. Odadan çıkar çıkmaz tuttuğu göz yaşlarını bırakmıştı.

Evden çıkmış ve park halindeki arabasına binip derin bir nefes bırakarak telefonundan Hyunjin'i aramıştı.

"Söyle"

"Bay Hwang... Ben Felix'i gördüm."

"Ne?! Eğer şaka yapıyorsa-"

"Şaka yapmıyorum Bay Hwang. Şu an ormanda bir evdeler."

"Konum at derhal!"

Soyeon telefonu kapatmış ve konumu atmıştı Hyunjin'e.

__

"Ağlama!"

Sam Felix'i banyodan çıkarmış, kendisi ise sadece altını giymiş ve Felix'e işkence etmeye devam ediyordu.

Çakmak ile yarısını yaktığı demir şişi küçük olanın deliğine göndermişti. Felix büyük bir çığlık atmış ve ağlamaya devam etmişti.

Şişin yarısını içine sokmuş ve çevirmeye başlamıştı. Küçük olan çırpınmaya çalışıyordu, engel olmak için. Ama hareket edemiyordu ki engel olsun. Yatağa kelepçelenmişti.

Sam şişi çevirmeyi bırakmış ve komodinden bir şiş almıştı. Çakmağı yakmış ve şişi ısıtmaya başlamıştı.

Şişin hafif kararmış ve kızılaşmış olduğunu görünce çakmağı kapatıp yatağa atmış ve elindeki şişi de diğerinin yanına eklemişti.

Felix çığlık çığlığa kalmışken Sam umursamadan şişleri çevirmeye başlamıştı. Aniden iki şişi de içine doğru ittiğinde Felix diğerlerine göre daha büyük bir çığlık atmıştı.

Sam şişleri ileri geri yaparken en sonunda delikten kan gelmeye başlamıştı. Felix ise iç dokularının parçalandığını hissediyordu. Çığlık atmaktan sesi kısılmıştı.

Odanın kapısı tıklanılmadan açıldığında içeri bir koruma girmişti.

"Efendim rahatsız ettiğim için üzgünüm ama Hwang Hyunjin buraya geliyor."

"Ne?! Burayı nasıl bulmuş? Ahh arabayı hazırla!"

"Tabi efendim"

Koruma odadan çıkmıştı. Sam ise Felix'e dönüp önce içindeki şişleri çıkarmış sonra cebinden küçük bir anahtar çıkarmış ve kelepçeleri açmaya başlamıştı.

"Babacığın geliyor diye sevindin değil mi? Ama o benden cesetten başka hiçbir şey alamaz."

"B-bu-bunu bana ne-neden yapı-yorsun?"

Kelepçeleri açıp yataktaki çarşafı karşısındaki bedene dolamış ve kucağına almıştı, yatağın öbür bir ucunda olan kıyafetleri ile. Yürürken de konuşmaya başlamıştı.

"Biliyor musun bende tam olarak bilmiyorum, neden yaptığımı."

Acıdan dolayı gözleri kapanmak için beklerken Sam'in bu cümlesinden sonra bakış açısı yerini karanlığa bırakmıştı.

Evden arka kapıdan çıkmış ve arabaya binmişti.

"Hyosan."

Koruma kafası ile onaylamış ve arabayı sürmeye başlamıştı.

__

"Başlayın."

Korumalardan bazıları evin çevresini sarmış, bazıları da içeri girmişti.

Korumalar evin her yerini aradıktan sonra bir koruma Hyunjin'in yanına gelmiş ve ağzını aralamıştı.

"Kimse yok efendim"

"Bu orospu çocuğu her seferinde nasıl kaçabiliyor!"

"Hyunjin..."

Soyeon Hyunjin'e yaklaşmış ve elini omzuna koyup destek olurmuşcasına sıvazlamaya başlamıştı.

"O'nu burada gördüm demiştin Soyeon!"

"Buradaydılar, ama evin arka kapısı da var. Ve büyük ihtimalle Sam, Felix'i oradan kaçırmış."

_

Benzin istasyonunda durmuşlardı. Felix baygın diye onu araba da bırakıp inmişti Sam, koruma da arabanın dışında Sam'i bekliyordu.

Üstüne baktığında ise giydirilmiş olduğunu görmüştü.

Koruma dışarıyı gözetlerken Felix arabanın içinde bir eşya aramaya başlamıştı. Kısa bir süre de gözü ön koltuktaki susturuculu tabancaya takılmıştı.

Hızla eline alıp içindeki mermi sayısını kontrol etmiş ve tetiğini çekip arabanın camını biraz aralamış ve korumanın karın boşluğuna sıkmıştı.

Silahı elinden bırakmayarak kapıyı açmış ve koşabildiği kadar koşmaya başlamıştı.

Arkasından baka baka koşarken bir kol onu yakalamış ve kendine çekip ağzını kapatmıştı.

...









suprise btch

Allahın hakki uctur derler

bir uzun bolum yazicam ama ne zmn bilmiyorum

neyse

kendinize çok iyi bakin yoksa bu yazar sizi ham yapar

oylamayi ve yorumlamayi unutmayin

gorusuruz opuldunuz muahhh<33

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin