'16'

5.2K 475 331
                                    


...

"Umm.. Mor."

Uzun, ince ve kemikli işaret parmağı ile mor renkli saç boyasını göstermişti Hyunjin.

Felix'in ısrarı ile saçlarını boyayacaklardı.

"Hmm güzel seçim. Otur hadi."

Hyunjin, Felix'in işaret ettiği sandalyeye oturmuş ve Felix'in ilk hamlesini bekliyordu. Felix ise ilk önce Hyunjin'in saçına açıcı uyguluyordu. Hyunjin de hiç ses çıkarmadan Felix'i izliyordu.

Kısa bir süre de Hyunjin'in saçlarını komple açıcı ile kaplamıştı. Hyunjin oturduğu sandalyeden kalkmış ve Felix'i oturtmuştu.

Eline aldığı açıcıyı Felix'in saçlarına uygulamaya başlamıştı.

_

İkili saçlarını yıkandıktan sonra Hyunjin tekrar sandalyeye oturmuş, Felix ise boyayı hazırlıyordu.

Boyayı hazırladıktan sonra kaptan biraz eline almış ve Hyunjin'in saçına uygulamaya başladı. Boyayı uyguladıktan sonra alüminyum folyo ile sarmıştı.

Elindeki eldiveni çıkartıp Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin hala yerinde oturuyordu.

"Kalkmayacak mısın?"

"Hayır"

Hyunjin Felix'in elinden tutup kucağına çekmişti.

"Seç "

Felix başından beri aklında olan rengi yani griyi seçmişti.

Hyunjin kafasını hafifçe sallamış ve eldivenlerini giyerek boyayı hazırlamaya başlamıştı. Boyayı hazırladıktan sonra fırçayı eline almış ve boyadan biraz alarak Felix'in saçına uygulamaya başlamıştı.

Boyama işlemi bittikten sonra hiç bir şeye sarmadan 30 dakika beklemişlerdi.

Felix'in saçına 10 dakika kala Hyunjin önce yıkamıştı. 10 dakika sonra ise Felix yıkamıştı.

"Çok yakıştı"

Demişti Felix, Hyunjin'in saçlarını eliyle tararken. Hyunjin Felix'in elini tutup dudaklarına götürüp hafif bir öpücük kondurmuştu.

"Sanada"

Anlarını bozan şey çalan telefondu.

Hyunjin telefonu açıp kulağına götürmesi ile geçici olarak gelen asistanın sesini işitmişti.

"Alo, Bay Hwang"

"Evet."

"Efendim ben Kim Min-ji. Bay Seo size bir dosya getirmemi istedi. Odanıza mı bırakayım?"

"Hayır. Oradaki her hangi bir görevliye ver eve getirsin."

"Tamam efendim."

__

Telefonu kapatıp masaya bırakmıştı.

"Ne yapacağını biliyorsun "

"Evet"

Hyunjin ile konuşurken diğer tarafta bilgisayardan da Sam ile görüntülü konuşmadaydı.

Dosyayı Hyunjin'in evine kendisi götürecek ve Hyunjin ile yakınlaşmaya çalışacaktı.

"Bana bak Min-ji. Eğer olumsuz bir hareket görürsem gözünün yaşına bakmam. Anladın mı?"

"Evet.. Anladım"

_

Kapının çalması ile oturduğu yerden kalkıp kapıyı açmaya gitmişti Felix. Kapıyı açtığında gördüğü kişiye hafif bir tebessüm etmişti.

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin