'15'

5.7K 509 602
                                    


...

3 gün sonra

"Felix? Ne yapıyorsun?"

Mutfakta Hyunjin'in doğum günü için pasta hazırlayan Felix, Hyunjin'in gelmesi ile irkilerek arkasına dönmüştü.

"Ahh, korkuttun."

"Oh üzgünüm korkutmak istemedim. Ne yaptığına bakmaya geldim."

"Canım pasta istedi. Pasta yapıyorum"

"Korumalara söyleseydin alırlardı."

"Belki ben yapmak istiyorum?"

"Tamam birşey demedim."

Hyunjin mutfaktan çıkmış ve bilgisayar çantasını alıp evden çıkmıştı. Felix ise pastayı yapmaya devam ediyordu.

En ince ayrıntısına kadar beyninde canlandırdığı pastayı yaparken hiç kimseden yardım almıyordu. Korumalar geliyor ama geldikleri gibi geri gidiyorlardı.

Çünkü Felix mutfak önlüğünün köşesine sıkıştırdığı tava ile gelen herkesi kovuyordu. Pastayı bitirmiş ve buzdolabına koymuştu.

Pastayı yaparken mutfak epey dağılmış bir haldeydi. Çok uzun sürmeden mutfağı toplamış ve mutfak önlüğünü çıkarıp aldığı yere koymuştu. Önlüğü koyarken gözüne ilişen alkoller dikkatinden kaçmamıştı.

Mutfağın köşesi mini bar gibiydi. Her rafta farklı çeşitten en pahalı ve en ünlü markaların alkolleri bulunuyordu. Felix gözüne çarpan, şişesi ona göre güzel görünen viskiyi eline alıp incelemeye başlamıştı.

Elindeki viski şişesini tezgaha bırakıp bir bardak çıkarmış ve bardağın çeyreğinden bile az bir miktarda doldurmuştu. İlk önce çok az bir yudum almış ve boğazından geçmesini beklemişti. Ama o küçücük yudum bile boğazını fena halde yakmıştı.

Çünkü bilmiyordu ki o raftaki en çarpıcı içkiyi aldığını.

Sonrasında boğazındaki acı bittiğinde bardağın hepsini içmişti. Viski şişesinin kapağını kapatıp aldığı yere değil, buzdolabının içine gizlenmişti. Akşam Hyunjin için yapacağı ufak partide neden içmesinler ki.

Odasına çıkmış ve vakit geçirmeye başlamıştı.

__

Aşağıdan gelen kapı sesi ile okuduğu kitabı yarım bırakıp aşağıya inmişti Felix.

"Hoşgeldin~"

"Hoşbuldum meleğim~"

"Yemek yiyelim çok acıktım."

Hyunjin sıkıntı ile nefes vererek konuşmuştu.

"Felix sana kaç kere yemek saatinde açsan beni bekleme diyeceğim?"

"Hmm..."

Felix biraz düşünür gibi yaptı ve sonra sırıtarak cevap verdi.

"Boşuna nefes tüketiyorsun Babacığım."

"Uslanmaz bebek"

"Hey ben bebek değilim!"

"Boşuna nefes tüketiyorsun Meleğim."

Felix sahte bir sinirle büyüğüne bakmış sonra ise büyüğü ile gülmeye başlamıştı. Kısa bir süre gülüştükten sonra yemeğe geçmişlerdi.

Yemeklerini yedikten sonra Hyunjin salonda otururken Felix ise mutfağa girip pastayı çıkarmış ve mumları yerleştirmeye başlamıştı.

Korumalardan bir kaçı ise evin elektriğini kesmeye hazırlanıyorlardı.

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin