'11'

6.9K 555 641
                                    

...

Hyunjin hemen ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Kapının deliğine bile bakmadan açtı ve alnına dayanan silahla kaşları çatıldı.

"Woo?"

__

"Sana birşey yaptı sandım. Aptal!"

"Görüyorsun iyiyim işte hadi git artık"

Wooyoung göz devirip yeniden konuşmaya başladı.

"Beni kovuyor musun?"

"O kovmasa da ben kovacağım yürü hadi"

Hyunjin ayaklanıp giriş kapısını açmış, orada bekliyordu. Felix'te Wooyoung'ı kolundan tutup kaldırmış ve kapıya doğru sürüklemeye başlamıştı.

"Ah tamam bırak ben kendim giderim, ama bu sırık sana birşey yaparsa beni ara. "

"Hmhm arar arar"

"Sen sus be seninle konuşmuyorum!"

Bu sefer Felix'e dönerek;

"Ve sen duydun mu beni?" demişti. Felix'te kafasıyla onaylanmış ve

"Evet duydum hadi git artık Woo" Demişti.

Wooyoung gitmişti. Hyunjinle Felix'te geç olduğu için uyumuşlardı.

__

"Hyunjin!!"

"Hayır Felix"

Hyunjin şirkete gitmek için hazırlanıyor du. Ama Felix'te gelmek için ısrar ediyordu.

"Hyun-"

Felix aklına gelenle cümlesini yarıda bırakıp sırıtarak Hyunjin'e yaklaşmış ve bir kaç adım gerisinde durmuş ve konuşmaya başlamıştı.

"Babacığım~ Bende gelebilir miyim? Lütfen."

Hyunjin yüzüne pis bir sırıtış takınarak aradaki mesafeyi kapatmış, nefesini Felix'in yüzüne vurarak dudaklarını aralamıştı.

"Hmm çok mu istiyorsun?"

"Evet"

"Tamam götüreceğim ama-"

"Teşekkür ederim!"

Felix hızla ellerini Hyunjin'in boynuna dolayıp o anın sevinci ile dudağından öpmüştü. Geri çekileceği sırada Hyunjin ellerini Felix'in beline koyup kendine bastırmış ve bir öpücüğün derinleşmesini sağlamıştı.

Büyük olan, küçük olanın üst dudağını esir almışken küçük olan öylece duruyordu. Büyük olan biraz daha sert öpmeye başladığında Felix, Hyunjin'in ağzında boğuk bir şekilde inlemişti.

Hyunjin sert öpmeye devam ederken Felix'te dudaklarını oynatmaya başlamıştı. Hyunjin içten içe sırıtırken Felix'in üst dudağını ısırmasıyla, Felix ağzına gelen demirimsi tat ile o da Hyunjin'in alt dudağını ısırmıştı.

Bir kaç dakika daha dudaklarını dans ettirdikten sonra nefes almak için dudaklarını ayırmışlardı.

"Aşağıda bekliyorum giyin gel"

Hyunjin son olarak Felix'in dudağına sulu bir öpücük kondurduğunda odadan çıkıp aşağıya inmişti. Felix'te kendi odasına gidip üzerini değiştirmişti. Aşağıya indiğinde Hyunjin koltukta oturmuş telefon ile ilgileniyordu. Felix sessiz bir şekilde Hyunjin'in arkasından gidip korkutacaktı.

Hyunjin'in arkasına geldiğinde omzuna dokunacağı sırada Hyunjin ondan önce davranıp Felix'i kolundan tutup olduğu yerden ters dönerek kucağına düşürmüştü. Felix gelen bu ani hareketle ufak bir çığlık atmıştı.

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin