..."Hayır..."
Hyunjin çatılmış kaşları ile şaşkınca Felix'e bakıyordu.
"Felix sen-"
"...Demek mümkün mü sanıyorsun? Evet!!"
Yüzündeki büyük gülümsemesi ile söylediği şeye Hyunjin kaşlarını gevşetmiş ve genişçe gülümseyip Felix'e sarılmıştı.
2 Hafta sonra
"Merhaba Sam! Bu 2 haftada dinlenmeye alışmamışsındır umarım."
"Merak etme Hwang Hyunjin, gayet de güzel dinlendim."
"O zaman bugün biraz yorulacaksın."
Hyunjin işkence aletlerinin bulunduğu yere doğru ilerlemişti.
3.000 devir elektrikli testereyi alıp fişini prize takmış ve Sam'in yanına ilerlemişti.
Sam'i yüzüstü yatırıp testereyi çalıştırmıştı.
Fakat testereyi çalıştırdığı anda dışarıdan gelen silah sesleri ile testereyi kapatıp bir kenara koymuş ve dışarı çıkmıştı etrafı kontrol etmek için.
Kafasını dışarı çıkardığı anda kafasına yediği sert darbe ile gözleri kararmıştı.
Hyunjin'i içeriye çekip Sam'in tam karşısında dikilmişti kahküllü, uzun ve düz saçlı siyah takım elbiseli kadın.
"Her seferinde bu aptalın eline düşmeyi kasıtlı yaptığını düşüneceğim artık Sam"
"Minnie?"
"Evet, Minnie"
Minnie Sam'in yanına gelip zincirlerin kilitlerini açmaya başlamıştı. Kilitleri açtıktan sonra eğildiği yerden doğrultmuş ve Sam'i kolundan tutup kaldırmaya çalışmıştı.
Sam bir eli ile Minnie'den diğer eli ile de yerden destek alarak kalkmıştı zor da olsa.
"Ahh, bu böyle olmayacak. Bekle biraz"
Minnie Sam'i tekrar yere bırakıp dışarı çıkmıştı. Geri geldiğinde yanında 2 tane iri yarı adam vardı.
Adamlardan biri Sam'in sağ tarafına diğeri de sol tarafına geçip Sam'i kaldırmışlardı.
"Sam'i arabaya bindirdikten sonra Hyunjin'i alın."
"Hayır, almayın."
"Niye almasınlar?"
"Son kozumu henüz oynamadım."
_
"Bu sefer seni bulduğumda işkencesiz öldüreceğim Sam!!"
Yine aynı şey oluyordu. Sam kaçmıştı her zamanki gibi.
Ama bu son kaçışıydı belki de.
"Bu korumaları sen buldun Sunoo!"
"Bay Hwang karşı tarafta 150 civarı adam vardı. Ve çoğu keskin nişancıydı."
"Seni de ben öldürmeden kaybol Sunoo."
Sunoo saygı biçiminde eğilip gitmişti. Hyunjin ise depodan çıkıp arabasına binmiş ve son hızda eve sürmüştü.
Eve geldiğinde arabayı park etmiş ve derin bir iç çekip arabadan inmişti.
Evin kapısına vardığında yüzüne sahte ama belli olmayan bir gülümseme yerleştirmiş ve kapıyı çalmıştı.
Beklediği gibi kapıyı küçüğü açmıştı.
"Babacığım!"
Felix büyük bir sevinçle kollarını Hyunjin'in boynuna dolamıştı.
"Babacığını özledin mi meleğim?"
"Hmhm"
Özlemesinin sebebi yaklaşık 9 saattir evde olmamasıydı.
Felix kollarını Hyunjin'den ayırmış ve içeri geçmesini beklemişti.
Hyunjin içeri geçince direkt salona gitmiş ve koltuğa oturmuştu.
Felix'te arkadan gelip Hyunjin'in kucağına yan bir şekilde oturmuş ve kafasını da büyüğünün omzuna yaslamıştı.
"20 yaşındasın ama hala bebek gibisin"
Felix gözünü devirip başını Hyunjin'in omzundan kaldırmış ve dudaklarını aralamıştı.
"Ne zaman evleneceğiz?"
"Uhm henüz bir tarih düşünmedim. Ve bu sıra şirkette işler biraz yoğun onları bitirdikten sonra bir tarih belirleriz"
"Pekala"
Uzun bir süre birbirleri ile eğlenceli aktiviteler yapmış ve sonrasında huzurlu bir uykuya bırakmışlardı bedenlerini.
Peki ya Sam'in son oyunu nasıl olacaktı?
...
_
Suprise btch
diğer bölüm final 😔👍
simdi benim seneye üniversite sinavim var ve burasi ile neredeyse hic ilgilenmeyecegim ve kitabin ikincisini sınav sonrasi yayinlamayi planliyorum ama soyle bir sey de var okullar acilmadan once falan kitabin ikincisini cikarirsam yeni bolum atamam atarsam en fazla 2 tane olur hangisini yapayım? size sormak istedim
bu yaz tatili 3 tane fic bitirmeyi planliyorum
felix reddetti sandiniz dimi
same 2. tur iskenceyi yapacaktim ama 2. kitaba biraktim onu
bu arada bu hyunjin melek yuzlu seytan
seytan tarafini ikinci kitapta göreceksiniz
ha birde hayalet okuyuculara hakkimi helal etmiyorum
neyse
kendinize coook iyi bakin sağlıcakla kalın
oylamayi ve yorumlamayi unutmayin
görüşürüz öpüldünüz muuuahhhhhh ♥️💜♥️
Sınır: 85 oy 185 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfikce"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...