'33'

4.4K 404 582
                                    


...

"Ahh!"

Beline ve kalçasına giren şiddetli ağrı ile açmıştı gözlerini küçük olan.

"Aptal, sana bu kadar sert yap diyen kimdi."

" 'Daha hızlı' diyen ben olmadığıma göre, beni suçlayamazsın meleğim."

"Oh ne zaman uyandın?"

"Şimdi"

Hyunjin yataktan kalkıp Felix'in olduğu tarafa gelmiş Felix'i kucağına alıp banyoya doğru ilerlemişti.

_

"Gerizekalı ya! Bir kucağına oturmadığı kaldı!"

"Bağırma, o kadının alışkanlığı işte takma fazla."

"Böyle alışkanlık mı olur?! Ha sende halinden memnundun yani"

"Saçmalamaya başlıyorsun"

"Ben saçmalıyorum öyle mi Hwang?!"

Karşısında duran Eyfel kulesine doğru Hyunjin'i beklemeden yürümeye başlamıştı.

"Ahh cidden."

Elinde tuttuğu fotoğraf makinesini Eyfel kulesine doğru tutmuş ve odaklayıp Eyfel kulesinin fotoğrafını çekmişti Felix.

Felix'in arkasından gidip kollarını ince bele dolamıştı Hyunjin. Kafasını küçük olanın boynuna gömüp kokusunu içine çekmişti.

"Haklısın"

"Tabiki"

Hyunjin ufak bir kıkırtı sunmuş ve Felix'ten ayrılmıştı.

Felix elindeki fotoğraf makinesi ile Eyfel kulesinin fotoğrafını çeken iki kişinin yanına koşar adımlarla gitmişti.

"Excusez-moi, pouvez-vous prendre deux minut-?"
"-Affedersiniz, iki dakikanızı ayırabilir misi-?-"

"Felix?!"

"Anne? Baba?"

Bayan Lee hızla onlara şaşkınca bakan bedene sarılmıştı.

Felix yaşadığı şoku bir kenara atıp ona sarılan kadına sarmıştı kollarını.

__

"Senden haber alamayınca Minho senin yanına gelecekti. Görüştünüz mü?"

"Evet baba, görüştükte."

Bayan Lee gülümseyerek kafasını tam karşısında oturan Hyunjin'e çevirmiş ve konuşmaya başlamıştı.

"Oh, siz kimdiniz?"

"Ben Hwang Hyunjin efendim"

"Oğlumun arkadaşı olmalısın."

"Sevgilim anne."

"Ne?"

Bayan Lee yüzündeki gülümsemeyi silip yanında oturan Felix'e dönmüştü şaşkın bakışlarla.

"Ciddi misin?!"

"E-evet"

"Çok sevindim canım oğlum"

Bayan Lee yüzüne en sıcak gülümsemesini yerleştirip oğluna sarılmıştı.

Felix annesinin sinirleneceğini düşünmüştü. Ama düşündüğünün tam tersi olunca bir yandan sevinip bir yandan da şaşırmıştı.

Bay Lee'de yanında oturan Hyunjin'in sırtını pat patlamıştı.

Bayan Lee hala Felix'e sarılırken Felix konuşmaya başlamıştı.

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin