...2 gün sonra
"Evet Felix... Gördüğüm üzere iyileşmişsin"
Felix'i kaldığı odadan alınıp başka bir odaya getirmişler ve sandalyeye zincirlerle bağlamışlardı.
Sam ise şuan elinde bir şırınga ile Felix'in tam karşısında duruyordu.
"Bu ne biliyor musun?"
Demişti şırıngayı göstererek.
"Üretime başlamak için bekleyen bir uyuşturucu. Fakat yan etkilerini bilmiyoruz. Bu yüzden de şimdi sende yan etkilerini göreceğiz."
Felix gözlerindeki korku ile Sam'e bakıyordu. Sam yavaş adımlarla küçük olanın arkasına geçmiş ve Felix'in kulağına yaklaşmıştı. Küçüğün kulağına doğru fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.
"Hazır mısın?"
"Hayır! Aşağılık psikopat herif bırak beni!"
Diyerek bağlandığı yerde çırpınmaya başlamıştı.
"Seni bırakacağım ama önce uyuşturucuyu test etmeliyim."
"Hayır! Hay-"
Sam Felix'in boynuna şırıngayı batırmış ve enjekte etmeye başlamıştı.
Uyuşturucu etkilerini enjekte edilir edilmez göstermeye başlamıştı. Küçük olanın gözleri kaymaya ve bedeni titremeye başlamıştı.
Deli gibi titriyordu. Bir kaç dakika sonra ağzı köpürmeye de başlamıştı. Aşırı titremesinin sonucu sandalye ile yere düşmüştü.
Sam, Felix'i izlerken daha fazla dayanamamış ve telefonunu çıkarıp üst katta bekleyen doktoru arayarak çağırmıştı.
Doktor odaya yanında bir kaç hemşire ile de girmişti.
"Sağ çıkacak."
Demiş ve odadan çıkmıştı. Üst kata gitmiş ve soluğu salonda almıştı.
Doktor ve hemşireler ise Felix'in zincirlerini çözmüş ve müdahale etmeye başlamıştı.
Sam koltuğa oturmuş ve ellerini başına yerleştirmiş ve dirseklerini de bacağına koyarak destek almıştı. Ellerini başından çekip kendi kendine konuşmaya başlamıştı.
"Ben neden pişman olmuş gibiyim? Ölüm eşiğine gelene kadar kriz geçirmesi gerekiyordu."
"Hey Sam kendi kendine ne konuşuyorsun? Zaten deliydin resmî olarak delirdin sanırım."
Soyeon, Sam'in yanına oturmuş ve Sam'in suratını incelemeye başlamıştı.
"Baksana, bir şeye pişman olmuş gibisin."
"Evet pişmanım."
"Sen?! Hwang Sam?! Doğru Sam ile konuştuğumuza emin miyiz?"
"Abartma Soyeon.
"N'oldu neye pişman oldun?"
"Şu çocuğun üzerinde uyuşturucu test ettim. Krizin üzerinden 5 dakika bile geçmeden müdahale edilmesini istedim."
"Uyuşturucu mu?! Manyak mısın oğlum sen?! Zaten güçsüz bir bünyesi var. Hangi uyuşturucu?"
"Üretime başlamak için bekliyordu, uzun zamandır."
"Ahh aptalsın Sam! Yani sen şimdi tam olarak neye pişmansın?"
"Sanırım... Uyuşturucuyu onun üzerinde test ettiğime."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...