..."Gelmeseydin?"
Sinirli bir ses tonu ile konuştuğunda Felix yerinde bir adım geriye gitmişti istemeyerek.
"Ü-üzgünüm ben sadece sıkıldım ve h-hemen gelecektim"
Hyunjin Felix'in yanına yaklaşıyordu.Felix refleksle kendini geriye atıyordu fakat en sonunda sırtı soğuk duvarı bulunca durmak zorunda kaldı.Hyunjin daha da yaklaştı ve Felix'e sımsıkı sarıldı.
"Korkma bebeğim.Sadece seni göremeyince korktum...Ve ayrıca sana burada kalmanı söyledim fakat beni dinlemedin ceza almalısın değil mi?Hm?"
"Cezadan başka birşey bilmez misin sen?"
Felix ani gelen cesaretle konuşmuştu.Hyunjin nefesiyle gülüp sarıldığı bedeni kendine bastırıp bir eliyle daha da çok sarılmış ve diğer eliyle de kolunu sertçe sıkıyordu.
"Efendim? Duyamadım."
Deyip sırıtmıştı.Felix'in canı yanıyor belli etmemeye çalışıyordu.Ama sadece çalışıyordu.Hyunjin aniden daha da sert bir şekilde sıktığında Felix dayanamamış ve acı dolu inlemesi odanın içinde yankılanmıştı.
"A-ah ö-özür dilerim l-lütfen bırakır m-mısın"
Acı dolu inlemesi ile beraber çıkan kalın sesiyle Hyunjin sırıtmasını daha da genişletmişti.Felix'in kolunu sıkmayı bıraktı ve konuşmaya başladı.
"Otur hemen geleceğim"
Felix başını sallayarak onaylamıştı.Hyunjin odasının içindeki odaya girdi ve elinde ilk yardım çantası ile döndü.Felix'in yanına adımlamış iki deri koltuğun arasındaki sehpayı Felix'in önüne çekmiş ve oturmuştu.
İlk yardım çantasını masanın üzerine koyduktan sonra açıp bir merhem ve sargı bezi çıkarmıştı.
"Ben yapabilirim"
"Sus ve uzat kolunu"
Felix daha fazla üstelemeden kolunu Hyunjin'e uzattı.Hyunjin merhemin kapağını açıp Felix'in morarmış koluna sürdü ve yaydırmaya başladı.Merhemi sürdükten sonra sargı beziyle sardı ve işi bitince sargının üzerinden Felix'in kolunu öptü ve etrafı toparlamaya başladı.
"Korumaya söylüyorum eve git"
"Ama evde tek başıma sıkılıyorum"
"Korumalarla oyun oynarsın"
"Bebek miyim ben?Hadi ama lütfen kalayım~ "
"Olmaz Lix ve evet bebeksin"
"Ama..Hadi ama lütfen babacık~"
Hyunjin, Felix'in 'babacık' demesine karşılık sırıtmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Babacığını nasıl ikna edeceğini öğrenmişsin bebeğim"
"Kalıyor muyum şimdi?"
"Evet kalıyorsun ama bir şartım var"
"Tamam nedir şartın?"
"Kimseyle temasta bulunmayacaksın "
"Konuşabilir miyim peki?"
"Sadece benim çalışanlarımla konuşabilirsin "
"Teşekkür ederim babacığım "
Diyerek Hyunjin'in yanağından öpecek iken Hyunjin kafasını Felix'in yüzüne çevirdi ve dudağından öpmesini sağladı.Felix utanarak geri çekildi ve arkasını dönüp kapıya adımladı.
"Utanma bebeğim"
"Utanmadım"
"Kesin neyse toplantım bitince çıkarız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...