'2'

14.7K 890 2.5K
                                    

...

Felix gözlerini açtığında karanlık bir odanın içindeki yatağın üzerindeydi.Etrafa göz gezdirirken yataktan kalkmaya çalıştı ama başaramadı.Elleri ve ayakları yatağa kelepçeliydi.

Odanın kapısı açıldığında maskeli uzun saçlı bir adam girdi.Felixe bir yerden tanıdık geldi fakat adamın kim olduğunu çıkaramadı.

"Günaydın Bebeğim"

"Kimsin sen!"

"Bağırma"

"Sana ne istediğim gibi bağırırım!Kimsin sen!"

Adam sinirlerini kontrol etmeye çalışıyor gibi görünüyordu.Maskesini çıkardığında Felix'in gözleri kocaman açılmıştı.1 hafta önce yarı zamanlı çalıştığı şirketteki patronunu görmeyi planlamıyordu.

"Bay Hwang?"

Hyunjin,Felix'in kelepçelerini açmaya başladı.Açarken dudaklarını araladı.

"Kelepçelerini açıyorum sakın kaçmaya çalışma yoks-"

"Ceza verirsin"

"Evet"

Hyunjin, Felix'in kelepçelerini açtıktan sonra tekrar araladı dudaklarını.

"Aşağı gel"

"Nede-"

Felix sorusunu yöneltemeden Hyunjin odadan çıkmıştı.Felix hala yaşadığı olayı anlamamıştı.Bir süre öylece kala kaldı ve Hyunjin'in 'Aşağı gel' cümlesinin aklına gelmesiyle odadan çıkıp aşağıya indi.

"Otur"

Felix kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra Hyunjin'in karşısındaki sandalyeyi çekerek oturdu.

"Bay Hwang neden buradayım?"

Hyunjin masadan kalkıp ayaklanmıştı.

"Yemeğini ye ve odama gel."

"Neden birşey söylemiyorsunuz?"

"Beni ikiletme yemeğini ye ve odama gel"

Dedikten sonra merdivenlere yöneldi.Merdivenlerden çıkarken duraksadı.

"Tabağını bitir"

Tekrar merdivenlerden çıktı ve odasına girdi.
Felix kendi kendine

"Neler oluyor bu siktiğim hayatta"

Deyip yemeğini yemeye başladı.

...

Felix yemeğini yedikten hemen sonra koruma Felix'i Hyunjin'in odasına götürdü.

"Teşekkür ederim hyung"

"Rica ederim küçük bey"

Koruma gittikten sonra kapıyı tıklatıp içeriden onay sesiyle içeriye girip kapıyı kapattı.

Hyunjin odanın balkonunda oturmuş sigara içiyordu.Felix odaya girince arkasını dönüp

"Gel"

Dedi.Felix onu ikiletmeden yanına gitti.Hyunjin elini bacağına bir kaç kez vurdu.Felix sorgularcasına yüzüme baktı.

"Kucağıma otur"

Felix derince yutkunmuştu.Onaylayıp Hyunjin'in kucağına oturdu.

"Neden burada olduğunu merak ediyorsun değil mi?"

"Evet"

"Tamam şimdi anlatacağım ama sözümü kesmeyeceksin anlaşıldı mı?"

"Tamam"

Sigarasından büyük bir duman çekip küçük bedenin tersine üfledikten sonra dudaklarını araladı ve konuşmaya başladı.

"1 hafta önce işten ayrılman için sana imzalattığım sözleşme.Aslında o sözleşme işten ayrılman için değildi benim olman içindi."

Dedikten sonra yarım ağız sırıttı.

"Ne!"

"Bağırma,artık benim olduğuna göre ben ne dersem onu yapacaksın"

"Pislik orospu çocuğu!"

Felix sinirle Hyunjin'in kucağından kalkınca Hyunjin'in kaşları çatılmış öldürürcesine bakıyordu Felix'e.

"Sana kaç kere bağırma demem gerekiyor!"

Sesindeki öldürme isteği ve sinir ile bağırması Felix'i titremişti.

"Beni daha fazla sinirlendirme ve otur.Kuralları anlatacağım."

"Hah!Birde kural mı var!?"

"Var!"

Felix Hyunjin'in her bağırmasıyla irkiliyordu fakat o arsız bir çocuktu.Kalktığı yere yeniden oturdu.

"1,beni ikiletkeyeceksin
2,sana ne yaparsam yapayım karşı çıkmayacaksın
3,benim yanımdayken bağırmayacaksın
4,benimle beraber uyuyacaksın
5,evdeki korumalarla temasta bulunmadan konuşacaksın"

Her maddede Felix'in gözleri kocaman açılıyordu.

"Babacık da dememi istermisin"

Alay etme amaçlı söylemişti Felix.Fakat altın kural olana kadar.

"Hmm mantıklı 6. ve altın kural bana Babacık diye hitap edeceksin"

"Bunları yapmazsam cezam ne"

Hyunjin yüzüne pis bir sırıtış takınarak konuştu.

"Bilmem o anki yaramazlığına bağlı"

Felix, Hyunjin'in yüzündeki sırıtıştan ne olduğunu az çok anlamıştı.

"Peki..Gidebilir miyim?"

"Hayır..Oyun oynayacağız."

"Ne oyunu"

"Ben sana görev vereceğim onu başarırsan ödül kazanırsın"

"Tamam"

Hyunjin Felix'in dudaklarından yüzüne çıkardı bakışlarını.Ne ara bakışlarını dudağına indirdiği hakkında en ufak bir fikri yoktu.

"Kural 6'yı hatırlatmamı istermisin?"

"Her kelimenin sonunda Babacık mı demem lazım?"

"Evet"

"Peki Babacık.Görevim ne?"

"Babacığın ile birlikte gittiğin yerde kimseyle temas etmeyecek ve iznim olmayan kişilerle konuşmayacaksın.Eğer başaramazsan ceza alırsın."

Felix kafasıyle onaylamıştı.

Hyunjin'in yüzündeki sırıtış dahada genişlemişti.Felix'i aniden kucağına alınca Felix refleks olarak Hyunjin'in boynuna sardı ellerini.

"Uyuyalım bebeğim"

Felix ne diyeceğini bilemedi sadece kafasını onaylamışcasına salladı.Hyunjin Felix'i yatağa bıraktı ve Felix'in üstünü örttü.Kendi de üzerindeki gömleği çıkartıp altını değiştirdikten sonra Felix'in yanına uzandı.

Felix yorganı yüzüne kadar çekti.Hyunjin Felix'i kendine çekti ve arkasından sarıldı.

"Benden utanmana gerek yok bebeğim"

...

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin