Yorum ve beğenilerizi bekliyorum ❤️
Medya Kenan✨
____
"Lan yeter artık rahat bırak adamı" diyen arkadaşımla gözlerimi devirerek ona çevirdim bakışlarımı.
"Gelmeseydin ulan sana peşimden gel diyen mi oldu şerefsiz " diye terslememle yanaklarını şişirip etrafı kolaçan etti.
Sırf arkadaş olalım diye etrafımda dört dönmesi ve bana yarana bilmek için her şeyi yapabilecek kabiliyette olması içten içe gülmeme sebep olurken dıştan sadece ters ters bakmakla yetimdim.
"Ilgaz adamın ırzına geçmediğin kaldı abi. Senin yüzünden ağır abiden yumuşak abiye çıkacak adı" demesiyle kıkırdamadan edemedim. Omzumun üstünden Yağız'a yandan bir bakış atıp tekrardan kalbimin ritmini bozan adama çevirdim bakışlarımı.
Kenan.
Proje ödevi için ortaklaştığımız bir arkadaşın evine giderken görmüştüm onu mahallenin köşe başında. Koyu sohbet içinde olan arkadaşlarının aksine o kendini onlardan soyutlamış sadece iki parmağının arasına sıkıştırdığı sigarasına odaklanmıştı.
Dertli hali içime oturmuştu.Ertesi günler koca mahalleyi turlamış onu aramıştım arkadaşım ile birlikte.
Onu sonunda evinden çıkarken bulduğumda içimdeki havalara uçma isteğimi bastırıp izlemeye başladım.
Biraz bilgi edinmiştim onun hakkında.1.90 boylarına yakın esmer biriydi. Gür siyah saçlara sahipti. Yaşının 27 olduğunu öğrendiğimde ilk başlarda şok olmuştum. Bana kalsa 23 veyahut 24 derdim. Koyu kahve irisleriyle ilk göz göze geldiğimde elim ayağıma dolanmıştı. Adamın evli olduğunu öğrendiğimde içimden kendime küfretmiştim ama sonra öğrendim ki yakın zamanda eşini kaybetmişti.
5 ay önce karısı doğum esnasında hayatını kaybetmiş o ise ondan sonra herkes ile arasına mesafe koymuş ve kendini sadece 5 aylık kızına adamıştı.
"Oğlum bak doğru söyle Eşcinsel misin sen?" deyip omzuma vuran Yağız ile düşüncelerimden sıyrıldım.
"Yok oğlum başta bende öyle sandım. Oğlum kendimi 2 gün eve kapatıp sorguladım. Tanıdığım bütün erkekleri gözden geçirdim tık yok, gay porno açıp izleyeyim dedim ikinci dakikadan sonra kendimi kusarken buldum ama her ne hikmetse konu bu adam olunca kalbimin atışları, içimi kaplayan bir heyecan beni delirtiyor"dememle güldü.
Kenan severdim ben.
"Banada mı kalkmadı" merakla sormasıyla ensesine vurup bakışlarımı tekrardan Kenan'a çevirdim.
"Gidip konuşsam mı acaba?" diye sordum fikir almak adına.
"Git konuş tanışırsın bu vesileyle" dedi beni desteklerken. Sanki ondan bu komutu bekliyormuşcasına oturduğum yerden kalkıp üstüme çeki düzen verdim.
"Nasılım?" diye sordum.
"Çüküm gibi" demesiyle kafasına vurup "Piç" diye fısıldadım kulağına.
"Şans dile kardeşim" dedim gömleğimin yakalarını düzeltip Kenan'a doğru ilerlerken. Elim ayağım atmosferin verdiği heyecanla titrerken derin bir nefes aldım.
"Hayırlı işler abi" dedim kendi kendime prova yaparken. "Yok yok abi ne amk saçmaladım iyice" deyip olduğum yerde durdum. "Ben napıyorum? Ulan sikik bir merak yüzünden günlerdir dışarıdayım köpekler gibi" deyip kafama vurdum yumruk yaptığım elimle. "Seninde hevesininde gelmişinin geçmişininde sikilmek istemeninde ben ta amı-" dememe kalmadan bana seslenilmesiyle tükürüğümün boğazıma kaçmasıyla öksürme tuttu.
"Hayırdır birader buraya bakmış dik dik kendi kendine konuşuyorsun?"
Kendimi toparlayıp bana soru soran adama bir kaç adım kala durdum.
Ne diyeceğimi bilmeyerek kafamda kuracağım cümleyi tartarken omzunun üstünden bahçedeki küçük beşiğe kaydı bakışlarım. Anında aydınlanma yaşarken yüzümü kaplayan gülümsemeyle bakışlarımı tekrardan Kenan'a çevirdim."Merhaba abi ben Ilgaz. Şey buradan geçiyordumda gözüme bahçedeki beşik çarptı. Her buradan geçtiğimde evden ağlayan bebek sesi geliyordu. Dayanamadım afacan galiba beşikte bir bakayım dedim" dememle beni baştan aşağı şöyle bir süzüp bir kaşını kaldırarak yüzüme baktı.
Abin siksin seni.
Kenan abim ama.
"Kimsin sen seni daha önce bu mahallede görmedim?" adamın ses tonu içimi hoş etmesi bir yana karnımdaki karıncalanma bir yana.
"Ilgaz Otogaz ben" deyip elimi uzattım tanışma amaçlı.
"Kenan Soylu" deyip elimi sıkmasıyla gülümsedim.
Ilgaz Soylu.
Vay amk nasılda yakıştı.
"Ben bu mahallede yeni sayılırım bir kaç sokak var aramızda. Ana öğretmenliği okuyorum. Tıpı tutturamayınca bizimkiler benden habersiz ceza amaçlı bu dalı seçmiş. Biraz garip bir aileye sahibim. Baba parasıda yiyince ister istemez lafının üstüne laf söyleyemiyorum "nefes nefese kendimi tanıtırken o bana kulak kesilmiş dinliyordu.
" Bir halt olursun umarım "deyip bana arkasını dönen adamla şaşıp kaldım.
Halt olursun mu?
Adam bir cümlemde işe yaramaz olduğumu çözdü.
" Kenan abi dur"deyip aceleyle yanına varıp kolunu tuttum.
"Ne var" dedi bana dönüp bakarken.
"Şey diyeceğim" deyip lafımı devam ettiremezken ne yapacağımı şaşırdım.
"Ne diyeceksin?" diye sordu zaman kaybetmek istemezcesine.
Etrafı şöyle kolaçan ettiğimde kimsenin olmadığı görüp rahatlarken az bir şey parmak uçlarımda yükselip onun gömleğinin yakalarını kavrayıp eğilmesini sağladım. Kulağına doğru yaklaşırken burun dedilkerimden sızan kokusuyla kendimden geçerken yutkundum.
Adam kusursuzdu.
"Allahın emri kızına annelik sanada kocalık yapmak istiyorum"
_____
Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAN - GAY
Teen Fiction"Kenan" diye inlememle hırsla öpmeye devam ederken bir yandanda adım adım odaya ilerletiyordu bedenlerimizi. "Yapma kız uyanacak şimdi" dememe rağmen dırmayan adamla kanım kaynarken aletini aletime bastırması ile ipin ucunu salı vermiştim. ~Tamamlan...