28.Bölüm

28.2K 1.4K 154
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️

___________________

Eve geldiğimde salonumda gördüğüm 25 demet çiçekle ellerimi belime koyarak Kenan'ın gözlerimin içine bakarak tuzlu kahveyi içişi gelmişti yine aklıma. Arabada konuşmadığım için bir kaç kez konuşmaya çalışsada cevap vermediğim için oda daha fazla konuşmamıştı ve yolculuğun geri kalanı sessiz ama yüzlerde yer eden gülümseme ile geçmişti.

Kenan'ı seviyorum hemde kendimden vazgeçecek kadar. Elbette ondan ayrılacak değildim sadece olayı kavraması gerekiyordu ve ben bunun yeterli olduğunu düşünüyordum.

Bunları yarın bizim kızlara dağıtsam iyi olacak. Belki dağıtırken bir kaç dedikodu anlatırlardı belki. Eski formumdan düştüğümü düşünüyordum ama gün toparlanma ve ayaklanma devriydi.

Odama geçip eşofman altımı giyinip tshirt'ümüde çıkartıp kendimi sırt üstü yatağa bırakarak tavana baktım. Kendimi uzun zaman sonra mutlu ve huzurlu hissediyordum.

Sanırım yarın şu barışma işini halledip sarılmamız gereken konulara geçmeliydik.

_____________

"Il" ellerini birbirine çarparak konuşmaya çalışan kızla gözlerimi ardına kadar açarken kızana hayal kırıklığı ile bakan Kenan ile kahkaha atmıştım.

"Kızın beni daha çok seviyor Kenan" deyip kucağındaki kızı kendi kucağıma çektiğimde anında kollarını boynuma dolamıştı tavşan dişlerini sergileyip tatlı tatlı gülerken.

Sabah uyanır uyanmaz Kenan'ın evine geçmiştim. Elif'in babaannesinin evinden geri döndüğünü görmemle ise Kenan'la konuşmayı erteleyip küçük kızı sevmeye başlamıştım.

"Babamı ben mi kızım?" diye sorduğumda Kenan koluma acıtmayacak şekilde elinin tersi ile vurduğu andan "Il" diye babasının eline bakarak çemkirmesi ile yeniden kahkaha attığımda hayran hayran yüzüme bakan kızla ciddi yüz ifademle Kenan'a döndüm.

"Beni baba kız arasında bırakma. Biliyorsun ki Elif'i seçerim. O yüzden bana kız büyümeden önce nikahı kıysan iyi edersin yoksa ona evet diyeceğim" sonlara doğru alay barındıran ses tonum onuda güldürmüştü.

"Il" küçücük elleriyle yüzümü kendine çevirmesiyle dolan gözlere baktım şaşkınlıkla.

"Isırırım lan seni. Ne tatlılık bu. Babanın tüm genlerini sen mi aldın ne. Sana olan sevgimin başka anlamı olamaz" dememle yine şirin şirin güldüğünde kızı göğsüme yatırıp sıkıca sarılmıştım nispet yapar gibi yandan Kenan'a bakarken.

"Ben sana sonra göstereceğim" diyen adam beni baştan aşağı süzdüğünde utanarak başımı ufaklığın boyun boşluğana doğru saklamaya çalışmıştım. Hafif kirli sakalım boynuna battığında huylanarak kendini gülerek geri çekmeye çalışan kızla dayanamayarak kolunu ısırmıştım.

"Ben bize yiyecek bir şeyler hazırlayayım" deyip ayaklanan adamla başımı onaylarcasına sallayıp mutfağa uzun boyuyla gidişini izlemiştim.

Arkasından iç çekerken parmağımda hissettiğim dişlerle yüzümü buruşturarak kucağımdaki kıza çevirmiştim bakışlarımı. Çatık kaşlarıyla bana bakarken bu halinin Kenan'ı ne kadar anımsattığını düşünmeden edemedim.

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin