20.Bölüm

32K 1.5K 96
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️
_________________

"Kenan evladım bak bu hayta canını sıkar seni üzer hemen bir telefon açıyorsun" elini Kenan'ın omzuna koymuş babacan şekilde konuşan babamla alayla güldüm.

"Vay be kim derdi baban seni başka birine değişecek" diye konuştuğumda bana aldırmayan ikiliyle kaşlarımı çattım.

"Ya Ilgaz bu kız niye bu kadar tatlı" Elif'in kolunu ısıran annemi görmemle gözlerimi ardıma kadar açtım. Elif dudaklarını sarkıttığında ağlayacağını anlarken hemen onlara yönelip kucağıma aldım kızı. Oda bu anı bekliyormuş gibi hemen boynuma dolamıştı kollarını kafasını boynuma saklarken.

" Sevmiyor anne ısırma" dediğimde koluma vurdu hemen. "Sen ısırıyorsun ama" dediğinde kocaman gülümsedim. "Benim ısırmamı seviyor" diye karşı çıktım.
"Sıpa" diyerek babamlara doğru yöneldi. Kafasını kaldırıp bana bakan kızla kaşlarımı çattım. "Sana dedi o kelimeyi bir kere" dediğimde yeni yeni çıkmaya başlayan dişleriyle gülmüştü.

"Gözünüz arkada kalmasın. Bana emanet" diyen Kenan'ı duyduğumda bende bir kaç adımda yanlarına varıp Kenan'ın yanındaki yerimi aldım.

"Biraz salak, hyperaktiv felan ama özünde iyi çocuktur" yabancıdan bahsedermiş gibi konuşan babamla gözlerimi devirmiştim.

"Tamam gidin artık sizin yüzünüzden çocukta üşüyor" gitselerde yalnız kalsak artık.

"Şerefsize bak" dedi babam vedalaşırken. Onlara son kez sarılıp dikkatli gitmelerinide tembihleyerek arbaya binip gidişlerini izledik.
Elif'in arkalarından el salladığını gördüğümde ise tek tek o parmakları öpmüştüm.

"Hadi sende kendine bir çanta hazırlada bize geçelim" konuşan Kenan'la kaşlarımı çattım. "Neden size geçiyoruz. Burasıda ev değil mi?" dediğimde dibime kadar gelip kulağıma eğildi.

"Elif'in kendi odası var" dediğinde bu açıklama yeterli gelmişti benim için. "Tamam geçin içeride bekleyin ben hemen gelirim" dediğimde beni onaylamış ve Elif'i kendi kucağına almıştı kapıyı işaret ederek. Ben önden onlar arkadan içeri girdi. Hemen odama yönelirken baba kızda salona geçmişti. Dolabın üzerindeki büyük bavulu aşağı indirip kıyafet dolabını açtım. Kenan küçük desede umursamadım.

Kıyafetlerin çoğunu içine doldurup bavulun zincirini çekip kapattım. Bavulu elime alıp banyoya geçtim. Ön gözeneğin ağzını açıp diş fırçalarımı ve ihtiyacım olan bir kaç şeyide içine koyup salona geçtim.

Geldiğimi gören Kenan'ın bakışları elimdeki büyük bavula kaydığında sırıttı. "Aferin zaten yakında nüfusuma geçeceksin" ciddi ciddi kurduğu cümle ile utanarak dış kapıya yöneldim. "Çıkalım hadi" dedim.

Beklemeden evden çıktığımızda kapıyı kilitleyip arabaya yöneldik.

____________

Eve geldiğimizde Kenan hemen bavulu elimden alıp odasına götürmüştü. Akşam beraber uyuyacağımız aklıma geldikçe deliyor gibi olacaktım.

"Elif'im uyuda babayla yalnız kalayım az kurban olayım" odasının perdelerini çekip karanlık olmasını sağlamıştım. Ayağımda salladığım kız uyku nedir bilmiyordu.

"Elif öyle uyumaz. Yatağına koyup mamasını ver uyur hemen" Kenan'ın sesini duyduğumda hemen ayaklanmış dediğini yapmıştım. Beşiğe bıraktığım kızın alnından öpüp köşede duran biberon şişesini elime alıp mutfağa yöneldim.

"Kenan sen odaya geç geliyorum ben" cevap vermesini beklememiştim. Bir an önce yalnız kalmak istiyordum. Dün bana dolaylı yoldan sevgiliyiz dediğinden beri heyecandan uyuyamamıştım. Akşamıda babamlar olduğu için evden çıkamamış tüm gece tek tük uyuyup sabah olmasını beklemiştim.

Hazırladığım mamayı elimde ucunu sıkarak sallayıp sıcaklığını kontrol ettikten sonra beşikte uyuyan kıza vermiştim. Ağzına aldığı plastik uçla içmeye başladı. Sonlara doğru uykuya dalması ile içim sıcacık olmuştu. Üzerini öpüp yanağına ufak bir öpücük bırakıp kapıyı açık bırakarak karşısındaki odaya geçtim.

Odasında bulunun çalışma masasına kalçasını yaslamış telefon konuşan Kenan'ı gördüğümde yüzümde haylaz bir tebessüm peydah olmuştu. Onunda bakışları beni bulduğunda elini uzatmıştı. Anında uzattığı elini tutmuştum. Beni kendine çektiğinde kollarımı beline dolayıp başımı omzuna yasladım. Kokusu ciğerlerimde bayram havasını tattırıyordu.

"Bir daha ki toplantı ne zaman Adem?" duyduğum isimle kaşlarımı çattım yinede konuşmasını sonlandırmasını bekledim.

Elimi gömleğinin düğmelerine atıp bir kaçını açtım. Elimi gömlekten içeri soktum. Burnumu boynuna değdirip kokusunu soludum.

"Hamza'nın haberi var mı peki?" dedi Kenan dudaklarını saçlarıma bastırırken. Boynunu kavrayıp öptüm sıkıca. Boynundan çenesine doğru yol çizdim. Oradada biraz yönelip dudaklarına yöneldim. Dudağına ufak öpücükler bırakıp geri çekilirken ensemden kavrayıp sertçe kavramıştı dudaklarımı. Diğer elinide belime atıp yer değişmemizi sağladı. Beni ağır olmama rağmen zorlanmadan kaldırıp masaya oturttu.

"Kenan" bacak arama yerleşen adam alt tarafımın haraketlenmesine vesile oluyordu.

"Ateşle Barut misali yanacağız bu gece" kıkırdayarak kurduğum cümle ile geri çekilmişti oda gülümseyerek.
"2 sene" burnunu yanağımdan boynuma doğru ilerletmişti. Omzuna vurduğumda kahkaha attı.

"2 sene verme bi bak bakalım sonra ben veriyor muyum" dedim ciddiyetle. "Bizimde ihtiyaçlarımız var" diye devam ettirdiğimde bir kaç adım geri çekilmişti.

"Ben yapacağımı biliyorum sana" deyip kalan dört beş düğmeyide o çözmeye başladığında gözlerim kararmıştı. Onu baştan aşağı süzüdüğümde gözlerim orasında takılı kalmıştı.

Kalkmıyor diye kendi kendimi yiyip bitirdiğim aleti bu sefer belirgindi.

Hemde gözle görülürdü.

Benimkinden büyükse siki tutmuştum.

İçimdeki deli oğlan korkuyla köşesine sinmişti.

"Kenan 2 sene bence makul" deyip hızla masadan inip uzaklaşacakken ensemden kavramasıyla yutkunmuştum.

________________________

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin