Sigara 8.bölüm

37.9K 1.4K 62
                                    

Yorum yapmayı ve beğeni bırakmayı unutmayalım ❤️
____________________

"Nerede lan şu lanet" öfkeyle dolapta bulunan kıyafetleri dışarı atarken ısrarla aradığım ve bir türlü bulamadığım T-shirtler ile kafayı sıyırmak üzereydim.

Sabah uyandığımda yanımda, yatağımda olmasını beklediğim iki bedeni göremeyince bedenimi saran öfke ile tüm gün bir o yana bir bu yana dolanıp kendi kendime öfkemi dışarı atıyor olur olmadık şeylere küfür ediyordum.

"Sikim böyle işi" bağırarak dolabın kapağını sertçe kapatıp geri geri giderek kendimi sırt üstü yatağa atıp tavana diktim bakışlarımı.

Neyini dert ediyordumki. At gibi giden it gibi döner lafı boşuna söylenmemişti.

Ben sadece gözlerimi açtığımda onları görmek istemiştim. Belki sabah öpücüğü veyahut biraz baskıyla elleşe bilirdik'te. Erken ama napayım biran önce olsun istiyordum işte.

"Pezevenk" duyduğum seslenme ile uzandığım yerden ayaklanmam bir olurken yutkunmadan edemedim. Ulan noluyor hayal mi görüyordum. Olur olmadık sesler duyuyordum?

"Tamam kızım geldik huysuzlanma artık" ılımlı ses tonu nabzımı hızlandırırken hemen yere attığım tshirt ve bir kaç pantolonu dolaba teperek kapağını kapattım. Kapıya kısa bir bakış atıp hemen yatağın içine girip uyuyor numarası yapmaya başladım.

Anlaşılan dışarıda işleri vardı ve şimdi geri dönmüşlerdi. Gülümseyerek yüz üstü yatıp başımı kapının tersi yönüne çevirip uyuyor izlemini vermeye çalışmıştım.

İçli içli iç çekme sesleri kulağıma ilişirken alt dudağımı ısırdım. Aklıma Kemal Sunal'ın bir filmi geldiğinde dudaklarımı birbirine bastırıp yüzümü yastığa gömdüm. Gülen adam kızının doğmasıyla ilk kez ağlamıştı. Nolacaktı bizim kızda doğumdamı gülecekti?

Bizim kız.

"Uyumadığını biliyorum" diyen sesle pozisyonumu bozmasamda ayağıma vurmasıyla acıyla inleyip doğruldum.

"Eline ayağına sahip çık piç" dememle koyu kahveleri tehlikeli biçimde parladığında yataktan inip pencereye doğru bir adım attım. Kızını yatağa bırakıp dolabın kapağını açıp içine teptiğim kıyafetten bir parça alıp kızının kolları arasına vermişti. Sesi kesilen kız şimdi elindeki parçayla oynarken kendi kendine garip sesler çıkarıyordu.

Kokumla sakinleşmiş miydi o?

Cebinden çıkarttığı sigara paketiyle içinden bir dal alıp dudaklarının arasına yerleştirip çakmağı ile ucunu tutuşturup kokunun saniyeler içinde odayı sarmasına izin vermişti.

Sigarayı dudaklarının arasına alıp gömleğinin kollarını dirseklerine kadar katlamaya başlaması ile nefesimi tutup onu izlemeye koyuldum. İşini bitirmek üzereyken bana doğru bir kaç adım attığını fark etmemle korkuyla Elif'e dikkat ederek yatağın üzerine çıkıp diğer tarafa geçtim.

"Valla şakadan küfrettim Kenan" dediklerime kulak asmadan ben daha ne olduğunu anlayamadan ensemden kavraması ile soluduğum sigara dumanıyla elim titremişti. Sigarayı uzun zaman önce bırakmıştım. Yakından soluduğum için canımın istemesiyle Kenanın dudaklarına baktım.

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin