Bekleyiş 4.Bölüm

40.5K 1.4K 106
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

____

Aradan geçen 4 saate rağmen hala gelmeyen adamla iyice sıkılırken adımlarımı yatağa ilerletip sol bölme bebeği rahatsız etmeyecek şekilde kıvrıldım.

Kenan gittikten sonra biraz bebeği sevip öpüp koklamıştım. Babasını öptüğüm aklıma gelince gülümsemeden edemedim. Sanırım biraz tez canlıydım her şey bir anda tatlıya bağlansın istiyordum karşımdakine zaman tanımadan.

Burnuma gelen tatlımsı kokuyla burnumu bebeğin saçlarında dolaştırıp kokusunu soludum. Huysuzlanan çocukla panikle elini tutmak isterken onun parmağımı kavramasıyla kıkırdadım.

Bence beni sevdi.

________

"Şhh" pışpışlama sesleri duyarken kaşlarımı çatıp zorda olsa gözlerimi aralamaya çalıştım. İlk nerede ve ne olduğunu kavrayamasamda sonradan gördüğüm görüntüyle içim ısınmıştı.

Kenan yatağın üzerine koyduğu pusete bebeği yerleştirip bir yandanda sessiz haraketler ile evden ayrılmayı düşünüyordu sanırım.

"Komedine para bırak öyle git yoksa küserim" dedim bana bakmasını sağlayarak. Başta sanırsam neyi ima ettiğimi anlamamış olacakki kaşlarını çatıp bana baktı.

"Ne saçmalıyorsun sen yine!"

"Kendimi kullanılmış hissediyorum canım. İşini hallet al çocuğu git sığarmı bu adamlığa" dedim uzandığım yerden doprulup sırtımı yatağın bazasına yaslarken.

"Ayrıca eve nasıl girdin sen?" diye sormamla bana aldırmadan toparlanma işine devam etti.

"Vestiyerde asılı olan anahtarı aldım" demesiyle güldüm.

"Sende kalsın ha. İstediğin zaman gelebilirsin. Eviminde, yatak odamında kapıları sana sonsuza kadar açık" dedim göz teması kurmaya çalışarak.

"Ne okuyordun sen?" diye sordu az önceki cümlemi es geçerken.

"Ana okulu öğretmenliği" dedim hemen.

"Sana kıl oluyorum ama Elif'i birinin yanında ilk defa  ağlamadan görüyorum bu nedenle arada sana bırakabilirim. Parası neysede fazlasıyla veririm kapıda koruma durma şartıyla" demesiyle ilk mutlu oldum onunla irtibatta kalacağım için ama sonlara doğru söylediği şey ile yataktan çıktım karşısına geçerken.

"Ne parası canım sende" dememle gözlerimin içine baktı. "Her baktığım saat için on beş dakika öpüşürüz olur biter" dedim cümlemi devam ettirirken.

"Evden çıkmadan önce yaptığın şeyi unutayım bugün yeterince dayak yedi diyorum ama sen arsızlar gibi hala inatla üste çıkıyorsun" dedi bakışlarını yüzümdeki yaralarda ve boğazımdaki kırmızılıkta dolandırırken.

"Bizde böyle yoksa bakmam Prensese" dedim.

"İte bak. Bakma ulan sana kızımı emanet etmek isteyen aklımı sikeyim"deyip beni son kez baştan aşağı süzüp arkasını döndü puseti alıp çıktı ilk odadan sonra ise evden.

Hay senin fazladan gelen gazlanmana Ilgaz. Adam zaten daha ne olduğunu kavrayamamış sen hala üstüne gidiyorsun.

Yavaştan alsana pezevenk. 130 a bağlamış son sürat gidiyorsun üstüne.

Bende aptaldım.

Ayağıma gelen şansı elimin tersiyle itmiştim.

Kendimi sırt üstü yatağa bırakıp tavanla bakıştım. Bugün olanlar aklıma gelince alt dudağımı ısırıp gülümsedim sağ elimi sol göğsümün üzerine koyarken.

Öpmüştüm lan.

_____

Aradan geçen şu 5 günde evlerinin önünden ne kadar geçersem geçeyim evden artık ne ağlayan bebek sesi geliyordu nede Kenan'ı görüyordum. Kapıyı çalmayıda çalmaya cesaret edemediğim için boynu bükük ve eli boş eve dönüyordum.

Çalan telefonla düşüncelerimden sıylırıp ceketin cebinden telefonu çıkarıp arayana baktım.

'Yağız'

"Efendim" deyip telefonu kulağıma koydum.

"Neredesin lan kaç gündür?" diye soran çocukla gülümsedim. Arayan soranım vardı en azından.

"Ev ile üniversite arasında mekik dokuyorum nerede olacağım başka. Sen?" diye sordum.

"Bende evdeyim. Bizim çocuklarla bululacağız gelsene sende" dediğinde onaylamazca başımı salladım. "Yok kardeşim kalsın lan valla mecalim yok. Kafamda çocukların bağırma sesleri çınlıyor" dedim yüzümü buruşturarak.

"Gel lan özlettin piç kendini" demesiyle egoist tarafım okşanırken güldüm.

"Hak edene gösteririm kendimi kardeşim. Beni görmek benimle zaman geçirmek her baba yiğidin harcı değil" dememle sol elinde puset sağ elinde tuttuğu telefonla karşıdan gelen adamla gözlerimin parladığına yemin edebilirim.

Ne karizmatik bir şeydi bu lan.

Hetero olan biri bile ister istemez bir daha bakmak istiyordu.

Gİydiği beyaz Tshirt üzerine tam otururken altına giydiği siyah kot ona ayrı bir hava katmıştı. Herkeste olan kıyafet onda ayrı duruyordu.

Bazı analar güzel parçalar doğuruyordu.

"Beni dinlemiyor musun Pezevenk" diye hattın diğer ucundan gelen sesle irkilirken olduğum yerde durup odağımı aceleyle telefona verdim.

"Konum atarsın lan kapatmalıyım şimdi" dedim yüzüne kapatırken. Tekrar karşıya baktığımda karşımda gördüğüm manzara ile donup kalmıştım. Telefon tuttuğu eli ile şimdi bir kadının kolunu okşuyordu gülümseyerek.

Herkese hapur hupur bize yarabbi şükür.

Nerede ulan adalet.

____

Beğenmeyi unutmayalım❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin