Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
______________________"Ne işle meşgulsünüz Kenan bey" ellerini karnının üzerinde birleştirmiş babamla utanarak başımı eğdim. Kendimi şuanda eve gelen görücüye verilerecek kız gibi hissediyordum.
"İç mimarım arkadaşlarımla ortak işletme yerimiz var" diyen Kenan'la karnımda hissettiğim karıncalanma ile kucağımdaki kızı daha çok kendime çektim.
"Ne güzel ne güzel" deyip yandan bana bakan adamla anneme dönüp bakmıştım.
"İnşallah bizim hayta başını çok ağrıtmıyordur" dediğinde ise isyanla inleyip ayağına vurdum ayağımla.
"Yok hayır aksine çok efendi bir oğlunuz var" dedi Kenan. Tabi bunu söylerken alay bulunduran ses tonunu duymamazlıktan geliyordum.
"İçi beni dışı seni yakar oğlum" dediğinde ise annem kıkırdayarak bacağıma vurmuştu. Beni gömüşlerine gözlerim devirip Elif'i annemin kucağına bırakıp ayağa kalktım hemen.
"Şey benim Kenan'la konuşmam gereken kısa bir konu varda" dediğimde onunda ayağa kalkmasıyla heyecandan titreyen avuç içlerimi üzerime sildim. "Gel odama geçelim biz" dediğimde öksürüğü tutan babama aldırmadan odama yönelmiştik.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde onunda girmesiyle hemen kapattım geri.
Yüzüme baktığımda onunda bana baktığını gördüm. Bakışlarını yüzümde gezdirip titreyen çenemde sabit tuttu."Özür dilerim" dedim mırıldanarak. Bir kaç adımda karşımda dikildiğinde çenemi kavrayıp başımı kaldırdı.
"Özür dilenilecek bir şey yapmadın ki" deyip omuz silkti. "Aksine üzerine gelen bendim"dediğinde başımla onu onaylamıştım." Doğru. Ortada fol yok yumurta yok sen bana kızıp iki gün aramalarımın hiçbirine dönmedin" dişlerimi sıkarak kurduğum cümleyle çenemi sıkıp yüzünü yüzüme eğdi.
"En azından seni seviyorum deyip başkasına bakmıyorum" demesiyle eline vurup geri çekilmek isterken belime doladığı koluyla şaşkınlığın vermiş olduğu şokla gözlerimi ardına kadar açtım."Şu saatten sonra birine ilgili baktığını göreyim" dudaklarıma vuran nefesiyle kurduğu cümleyi algılayamazken dudaklarıma temas ettirdiği dudaklarıyla kollarına tutundum. "Sikerim belanı. Ben bakmamda olurda kaydı sende sikersin" diye devam etti.
"Neyi seni mi?" dedim bulunduğum atmosferin boşluğuyla. Ensemden tutup alt dudağımı kavradığında hala olayın şokundan kurtulmuş sayılmazdım.
Kenan beni öpüyordu.
Omzundan ittip uzaklaşmak istediğimde zorluk çıkarmamıştı. Kendimi bakire kızlar gibi hissediyorumdum. Gerçi hala bakirdim ama şimdilik Cv'si tecrübeli olan Kenan'ın bunu bilmesine gerek yoktu.
Oğlum ben niye ha bire kendimi bir kızla kıyaslıyordum. Sanırım bu hikayede altta yanacak olan bendim.
"İyi misin?" endişeyle yüzümü avuçlaması ağlama isteğimi tetikliyordu. Ne değişmişti ulan şu iki günde!
"Ne değişti" diye sormamla beni yatağa ilerletmişti. Yan yana oturduğumuzda derin nefes alışverişlerimi işittim.
"Ben sadece... Sana alıştım sanırım. Gay değilim sadece senle düşününce olur gibime geliyor. Başta beni öpmelerin rahatsız ederken şimdi Elif'i hangi bahanelerle bıraksamda öpmelerin devam etse diye düşünerek buluyordum bazen kendimi" dediğinde anında ona dönmüştüm.
"Ama kalkmıyordu" aniden söylediğim şeyle güldü. "Başlarda hak verirsin elbet ama son günlerde kendimi sıkıyordum. Kendimi tutamayacağım anlarda ise geri çekiliryordum" deyip göz kırptığında ağzım açık ona baktım.
"Ilgazsexüelsin yani?" dememle beni onayladığında içim kıpır kıpır olmuştu. Kendimi tutamayıp Kenan'ın kucağına yüz yüze gelecek şekilde oturdum. "Dayanamayacağım" deyip yüzünü kendime çektim. Dudaklarıma temas eden dudakları ile zevkle inledim. Belimi sarmalayan kolları beni kendine daha çok çekerken parmaklarımı ensesinden saçlarına doğru çıkarttım.
"Hayal gibi" diye mırıldanarak konuştuğumda gülümsemişti. Alnımı alnına yaslarken kendini sırt üstü yatağa bıraktığında başım boynundaki yerini almıştı. Burnumu boynuna sürtüp kokusunu derince soludum.
"Başta belki seninle ileriye gidemem" söylediği şeyle kaşlarımı çatıp hemen boynundan uzaklaşmıştım. İki kolumuda koltuğa dayayıp kendimi biraz yukarı itttim. Yüzüm yüzüyle aynı hizaya geldiğinde o asılan suratıma ufak bir tebessümle bakıyordu. "Bana bu konuda biraz daha zamam ver olur mu" diyerek yanağımı okşadığında yenilmişlikle yeniden boynundaki yerimi aldım.
Halbuki ben hemen bu gece şey ederiz diye düşünmüştüm.
Neyse buna şükür diyerek boynundan öptüğümde içeriden gelen Elif'in bağırış sesiyle kendimizi tolarlayıp içeri geçmek durumunda kaldık."Asma suratını" diyen adamla yandan yüzüne baktım. "Ne kadar zaman vereyim sana?" diye sordum. "İki sene gibi" demesiyle kala kalırken o gülerek omuz atıp içeriye geçmişti.
İki sene neydi. Yok ya dili sürmüştür. 2 aydır o.Tamam bende çok azgın değildim ama 2 sene nedir. Hissetmek isterim yiğidimin yiğidini. Kafamda dönüp dolaşan düşüncelerle içimden kendime sövüp alnıma iki üç kez vurdum.
Şükretmeyi bilmiyordum.
_________
Aradan geçen 3 saatten sonra Kenan müsaade isteyip gitmişti. Tabi gitmeden beni köşeye çekip öpmesi ondan beklediğim bir hareket olamadığı için şaşkınlıkla evden çıkışlarını izlemiştim.
Şimdi ise aile bireyleriyle masada oturmuş yemek yiyorduk. Başta babam sağında solunda ise annemle biz oturuyorduk.
"İyi çocuk" diyen babama baktığımda o çatalına bastırdığı sarmayı ağzına atıyordu. "Öyledir" diye mırıldanıp utanarak önüme döndüm. Oğlunun sevdiğiyle ilk günden yüz yüze gelmesi iyi mi kötü mü oldu bilemedim. Heleki babamla en son ki telefondaki tartışmamı çözememişken.
"Başta karşı çıksamda annenle oturup konuştuk. Her ne kadar olumlu bakmasam da bu senin hayatın. Şimdi önüne kezsem belki ileride beterini görürüz. Kenan'ı da gördük efendi birine benziyor hem kızıda var. Ben istedim bir göz allah verdi iki göz temsili olmuş. Sanada benziyor "deyip güldüğünde bizde gülmüştük.
"Sağolun iyiki varsınız" dedim ikisinin üzerinde bakışlarımı gezdirerek.
"Sende canım oğlum" dedi annem uzanıp elimi tutarken.
Hayatın ileri zamamlarda bana ne getireceğini bilmiyorum ama şimdi önümdeki mutluluğun tadını çıkaracak ve mutlu olmamız için elimden geleni yapacaktım.
______________
Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAN - GAY
Teen Fiction"Kenan" diye inlememle hırsla öpmeye devam ederken bir yandanda adım adım odaya ilerletiyordu bedenlerimizi. "Yapma kız uyanacak şimdi" dememe rağmen dırmayan adamla kanım kaynarken aletini aletime bastırması ile ipin ucunu salı vermiştim. ~Tamamlan...