Geçen Zaman 9.Bölüm

34.7K 1.4K 154
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
_____________________

2 ay sonra

"Ne demek lan okumak istemiyorum" telefonun diğer ucundan gelen kükreme ile telefonu kulağımdan uzaklaştırıp kucağımda gömleğimin düğmeleri ile oynayan prensese bakmıştım. Oda bana baktığında ellerini birbirine çırparak gülerek bağırmıştı. Onun bu haline dayanamayarak tombul kolunu kavrayıp ısırmıştım.

"Sana Lisenin sonunda söylemiştim baba. Zengin koca bulup evimin erkeği olmak istediğimi" doğru onu sinir etmek için kurduğum bu cümlelerin gerçek olacağını nereden bilebilirdim.?

Tamam şimdi Kenan aradan geçen şu 2 aya rağmen hala beni benimsemiş değildi ama kızıyla aradamda oluşan duygusal bağ ile arada onunla yaptığım anlaşmayı unutuyordum.

Okulu çoktan bırakmıştım bir kafede garson olarak çalışmaya dahi başlamıştım. Kenan haftada bir kendisi, iki kere ise Elifin burada kalması yönünde karar almıştı. Diğer günler içinse ya ben evde yokken bir kaç tshirt alıp gidiyordu yada kısa uğrayıp Elif uyuduktan sonra eve geri geçiyorlardı. Gerçi her ihtimale karşı Elif için yeni bir beşik almış dolabımada hem Kenan için hemde Elif için bir kaç parça kıyafet almış ve raflara yerleştirmiştim.

Onu bunu bilmem ama ben ikisinede fena halde bağlanmıştım.

"Ayten yavrum bu oğlun benim sonum olacak" diye söylenen babamla telefonu hoparlöre alıp koltuğun başlına koymuştum. "Ne demek lan zengin koca. O çocuk seside ne?"

Elif duyduğu sesle merakla etrafına bakınırken onun bu haline gülüp bu seferde boynundan sıkıca öptüm.

"Torununla tanış Baba. Zengin kocamla aşkımızın meyvesi. Dedeye merhaba de Elif'im" dememle babamın "Ayten" diye bağırması bir olmuştu. "Eşek sıpası seni" deyip telefonu yüzüme kapatan annemle daha çok güldüm.

"Dede'nin kalbine indireceğiz bir gün sonrada mirası senle bölüşeceğiz tamam mı meleğim" deyip onu havaya kaldırıp sevmemle oda gülmüş ellerini uzatarak yüzümü tutmaya çalışmıştı.

"Senden adam olmayacak" aniden duyduğum sesle irkilip kapı yönüne baktım. Kenan kapıya yaslanmış bize bakıyordu. Omuzlarımı silkip kucağımda kızıyla ayaklandım.

"Okumayacağımı baştan beri farkındaydı. Bana ödül bile vermeli bu kadar sabrettiğim için" dedim gururla omuzlarımı dikleştirerek.

"Aptal. Cahilliğini kızımdan uzak tut" deyip kızını kucağına alıp masının üstüne koyduğu çantayı alıp omzuna taktı.

"Aşk olsun Kenan" deyip kolunu tutup bana bakmasını sağladım. "Olsun değil mi?"kolunu benden kurtarıp sabır dilenerek dış kapıya yöneldiğinde sırıtarak bende peşi sıra arkasından gidiyordum.

"4 gün gözüme görünme" diyen adamla "Sanki sana çok meraklıyımda" diye cevapladım onu. Ayakkabılarını giydikten sonra kızının ceketini ve ayakkabılarını giydirdi. "Değil misin?" demesiyle kalbim heyecanla çarpmıştı.
"Müptelasıyız vesselam" dedim sağ elimi sol göğsüme yavaşça ağır ağır vururken.

Bu deli halime alışmış olan Kenan sadece gülümsemişti. Kapıyı açıp çıkacakken asansörden inen arkadaşlarımı görmesiyle olduğu yerde durdu bir kaç saniye. Daha sonra kavrayamadığım bir şey oldu. Kenan ayabkkabısını ve ceketini çıkarıp salona ilerlemişti kucağında Elif ile.

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin