On Beş Dakika 6.Bölüm

39.4K 1.5K 172
                                    

Yorum ve beğenileri unutmayın efenim❤️

"Ne istesem mi?" diye sordum ona dönmeden yüzümdeki sırıtmayla.
Neden bilmiyorum ama elime geçen fırsatları değerlendire bilirdim. Belki ilk önce hesap sorar sonra ise öpüp koklardım. Sonuçta bebek kucağımda susup uyursa her şeyi yapacağını söyleyen oydu.

"Ne istersen" dedi beni hemen onaylayarak.

"İyi kapıyı açık bırakıyorum al gel kızını eve" dedim hemen. Beklemeden uzaklaşan adımlarla bende kapıyı açık bırakmış koşarak banyoya girip dişlerimi fırçalamaya başlamıştım. Her an her şey olabilirdi. Dişlerimi fırçaladıktan sonra aynadan gördüğüm benle kendime alayla baktım.

Güya ondan uzak duracaktım.

Verdiğim kararın arkasında duruşumu sikeyim.

Daha fazla oyalanmayıp salona yöneldim. Eve geldiklerini işittiğim ağlama ile anlarken içimden bu bebeğin derdinin ne olduğunu düşünüyordum. Belki annesinin yokluğu ile böyle yapıyordu. Kim bilir.

Salona girip ona yöneldiğimde oda hemen bir kaç adımda yanıma gelmişti. Uzattığı küçükle tebessüm edip kucağıma almıştım yüzüne bakmadan.

"Oy oy oy" deyip alnını öpmemle ağlaması durulurken iç çekmeleri duyulmuştu. "Ay şuna bak yaşına başına bakmadan yakamı kavradı Kenan" dedim hayretle ona dönerken. Yüzündeki rahatlamayla bizi izleyen adamın yüzündeki tebessüm içimi kıpır kıpır etmişti.

Sakin ol şampiyon ilk önce hesap sorulacak sonrada öpüşeceğiz.

"Mama verdiniz mi?" diye sorduğumda başını olumsuz anlamda salladı. "Yemedi. Sadece ağlıyordu sakinleştiremedik bir türlü" demesiyle kaşlarımı çattım.

"Sabahtan beri açmı çocuk.? Seni ben bir devlete şikayet edeyimde gör sen" dediğimde kaşlarını çattı anında.

"Sikerim belanı. Coşma hemen" demesiyle gözlerimi ardına kadar açtım.

"Al kızını git lan evimden" dememle bir kaç adım geri gitti.

"Dur olmaz"deyip bir bana bir kucağımdaki kızına baktı. Kızının iç çekişleriyle yutkunup gözlerimin içine baktı koyu kahveleriyle.
" Özür dilerim yorgunluktan ne dediğimi bilmiyorum "demesiyle galibiyetle gülümsedim.

"İyi affettim. Hadi mamasını getirde yedirelim uyumadan önce "dememle aceleyle masanın üstüne bıraktığı biberonu alıp bana uzattı. Elinden aldığım biberon ile tekli koltuğa oturmuş biberonu ağzına yaklaştırmıştım. Hemen ucu kavrayan küçükle gülümseyip burnumu saçlarında gezdirdim.

Mis gibi kokuyordu.

Neden bilmiyorum ama çocuklarla hep iyi anlaşıyordum. Alışma süreci olurdu kimisinde ama benim şansıma kucağıma kim gelse bana ana babasıymışım gibi bakardı. Buda kara bahtımın yeteneği olsa gerek.

"Bitti" umutla konuşan adamla başta neyi kast ettiğini anlayamasamda bakışlarını takip ettim. Biten biberonla alnını öpmüş "Akıllı kızım benim" diye mırıldanmıştım kulağına.  Şişeyi masaya bırakıp başını omzuma yaslamıştım bir yandanda sırtını sıvazlamaya başlamıştım gazını çıkarmasını beklerken.

Bu süreçte Kenan'ı göz hapsinde tutmuştum. Alıcı gözle baştan aşağı süzüyordum adamı. O ise yerinde rahatsızca kıpırdanmış ama bir şey  dememişti.

Kulaklarıma ulaşan sesle gülmüştüm.

"Kız o sesi nerenden çıkardın sen" deyip koltuk altından kavrayıp yüz yüze gelmemizi sağlamıştım. O ise yumruk yaptığı elleri ile burnuna dokunuyordu. Yanaklarına birer öpücük bırakıp hemen yandaki üçlü koltuğa geçtim.

"Masadaki örtüsünü yanıma serde altını değiştireyim uyutmadan önce" beni ikiletmeden dediğimi uygulamasıyla kendimi evli mutlu çocuklu hissetmiştim şuanki durumumuzdan dolayı.

Serdiğin örtünün üzerine bıraktığım Elif hemen ağlamaya başlamasıyla yüzümü buruşturmuş işimi hemen bitirip yeniden kucağıma almıştım. Hemen susmasıyla rahatlayıp oturduğum yere yayılıp onu göğsüme yatırmıştım. O ise yeniden T-Shirtümü kavramıştı ben sırtını okşarken.

Kenanda az önce kalktığım tekli koltuğa çökmüş başını arkaya atmıştı.
Yorgun görünüyordu. Anlaşılan küçük  tüm gün huysuzdu. Bedenimi esir alan huzurla aptal salaklar gibi gülümseyerek bir Kenan'a bir kucağımdaki küçüğe bakıyordum.

Aradan geçen yarım saatle kafamı eğip Elif'e baktım. Uyumuş olduğunu görmemle hemen ayaklanmıştım. Hareketimden dolayı Kenan'ın bakışlarının odağı olurken ona odayı işaret etmiştim.

"Bugün burada kalın bence. Gece uyanırsa ağlamasın yine zaten sende yorgun görünüyorsun" dediğimde beni onaylamıştı.
"Yatağa yatırıp geliyorum bekle beni" dememle bakışlarını benden kaçırdı.

Oyalanmadan odaya geçip yatağın ortasına bırakıp etrafına iki yastığı bırakmıştım. Derin nefes alıp vermesi küçük bedeninin yorgunluğunu gösterirken üzerine eğilip alnından öptüm. Geri çekilip üzerine köşede duran ince pikeyi örtüp yavaş adımlarla odadan çıktım.

Salona girdiğimde kimsenin olmayışıyla kaşlarımı çatıp mutfağa ilerledim. Nereye gitmişti saniyler içinde bu adam?

Mutfaktada olmadığını görmemle başımı eğip alnımı ovdum. Belki lavoboya gitti diye düşünürken omzumda hissettiğim el ile olduğum yerde irkilmiştim.

"Benim" diyen adamın sesini duymamla yutkunup ona döndüm.

"Ben seni göremeyin-" dememe kalmadan bana attığı bir kaç adımla bende geri geri gitmiştim. Tezgaha dayanan sırtımla nabzım son sürat atarken heyecandan ve atmosferin verdiği gerilim ile elim ayağım birbirine dolanmıştı.

"On beş dakikada hala kararlı mısın?" diyen adama başımı hemen salladım.
Geçen ettiğim teklifi unutmamıştı.

Belimde hissetiğim elleriyle kendimi tezgahın üstünde bulurken ani hareketiyle omuzlarına tutuşmuştum. İki elini bacaklarımın üzerine koyup araladığında heyecanla bakışlarımı yüzünün her karesinde gezdirdim bacak arama yerleşen Kenan'ın.

"Şimdi ve sonra ne istiyorsan o olacak ama bu elimden çekmeyeceğin anlamına gelmiyor" deyip çenemi kavramasıyla bir şey diyemiyordum hipnoz olmuşcasına.

Yüzüme yaklaşan yüzüyle nefesimi tuttum. Dudaklarımda hissettiğim nefesiyle gözlerimi kapattım. Alt tarafımda hissettiğim sızıyla elimle alttan sıkı sıkıya gömleğinin uçlarını kavradım.

"Öp artık" dememle hissettiğim dudaklalarla gözlerimi şokla açmıştım. Yakınlığına rağmen öpeceğine ihtimal vermiyordum ama şimdi dudaklarımda ki baskısıyla bir elimi ensesine atıp dudaklarımı hareketlendirmiştim. Bakışlarım ensesine attığım kolumdaki saate kaydığında kendimi geri çekmeden gülümsemiş bacaklarımı beline dolamış kendime bastırmıştım. On beş dakika başlamıştı.

_______________________________
Yorum ve beğenileri unutmayın ❤️
_______________________________

Hikaye hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin