Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
_________________"Ulan nerede bu adam, niye yanıma gelmiyorlar eskisi gibi" söylenerek camı açıp silme işlemine geçerken bir yandanda Kenan'a sövüyordum içimden. Kendisini Regl dönemindeyken sevgilinden sakınan kızlar gibiydi. Bir vardı bir yoktu.
İşlerim var diyip 4 gündür ne kendisini nede Elif'i görebiliyordum.
Bari Elif'i görmeme izin verseydi piç."Ilgaz oğlum maşallah her hafta Camdasın valla" karşı binadan seslenen Huriye teyze ile işimi yarım bırakıp çıktığım sandalyeden inip üzerine oturarak cama yaslandım.
"Valla Huriye teyze kafayı yiyorum galiba. Sinirlendikçe temizliğe vuruyorum kendimi. Sen hayırdır çıkmazdın cama sen?" sorumla eliyle ağzını kapatıp toy kızlar gibi kıkırdamıştı.
"Nalan'ın kızı bugün yavuklusuyla el öpmeye geleceklermiş. Nemrut Nalan'ı bilirsin korkar nazardan göstermez şimdi resim istesek en iyisi kendim göreyim dedim" demesiyle ayağa fırladım.
"Nalan teyze affetti mi o şıllığı?" dememle kafasını hemen olumlu anlamda salladı. "Ooo çoktan hemide Son ki kısır gününe gelmezsen kaçırırsın tabi her şeyi" elimi kalbime koydum.
Başlarda sadece Kenan hakkında bilgi edinmek için girdiğim Dedikodu gurubuna sonralarında müptelası olmuştum. Hepsi birbirinin arkasından konuşup sonra bir şey olmamış gibi birbirlerinin yüzlerine gülüyorlardı.
Hoşuma gitmiyor değildi.
"Bu kadındada gurur kalmamış" bana hak veren kadınla bende bakışlarımı sokağın başına çevirmiştim. İkimizde tetikte beklerken yeniden konuşmasıyla ona baktım.
"Okulu bıraktığın yetmedi şimdide işten mi çıktın? Niye ha bire evdesin?"
"Valla patron geleceğin parlak senin heba etme kendini buralarda deyip haftanın 4 günü çalışmamın yeterli olacağını söyledi" dediklerimden sonra yüzüme bakmış sonrada "Kesin orayıda karıştırdın" demişti.
"Üstüme iyilik sağlık" deyip sokağın başına yeniden bakmamla gördüğüm kişilerle Huriye Teyzeye işaret vermiştim. Elime az önce camı sildiğim bezi yeniden alırken Huriye teyzede çiçekleri suluyormuş gibi yapıyordu.
"Allah herkesi yılan dilli insanların kem gözünden korusun Aşkım" tam önümüzden geçerken sesli konuşan kızla anında ona dönmüş ama birşey diyememiştim.
Kesin Huriye teyzeyi kast etmişti.
"Ah ah rabbim herkese Helal SÜT emmiş kız nasib eder inşallah" diye karşılık vermişti çiçekleri sulamayı keserek. 'Süt' kısmına extra bir vurgu yapmıştı kıvrak yılanım.
Ters ters bakıp ilerlemeye devam eden çiftle alayla gülümsemiştim arkalarından. "Hem evlenmeden hamile kal hemde imanlı kız ayağına yat" kendi kendime konuşmamla "Haklısın oğlum edep kalmamış gençlerde" diyen Gülizar teyze ile başımı sağ tarafıma çevirmiştim. Yan dairemde oturan kadında muhabbete dahil olduğunda her ne kadar devam konuşmak istesemde çalan telefonumla onlara veda etmiş 'bir gün benim evede gelin konuşalım bu konuları' diyerek içeri girmiştim.
____________
"
Bir mumdur
İki mumdur
Üç mumdur da dört mumdur" ellerimi ceplerime koymuş dilime dolanan şarkıyla etrafı turlamaya çıkmıştım. Ev çok sessizdi ve bu daraltıryordu beni. Bizim çocuklar işte olduğu için yanlarınada gidemiyordum.Kenan' ın telefonunada ulaşamıyordum. Özlemiştim onları.
Mahallede gezmedik sokak bırakmazken köşeyi dönüp eve dönmek niyetlenmiştimki Kenan'ı yine onu ilk kez gördüğüm bankta oturuyor gördüğümde içim kıpır kıpır olmuştu. Yanında Adem ve Hamza abide vardı. Üstümü çeki düzen verip saçlarımıda elimle karıştırıp serseri bir görüntü vermeye çalışmıştım.
"Seninki ne zaman geliyordu?" Adem abimin kurduğu cümle ile olduğum yerde bir kaç adım gerileyip köşeye sinerken onları dinlemye başladım.
Benden mi bahsediyorlardı?
"Seninki deyip durmayın!" Kenan'ın asabi ses tonuyla iç çekip tebessümle onu izledim. Üzerine geçirdiği siyah tshirt bedenine tam oturmuştu ve bu ona dokunma hissiyatı oluşturuyordu içimde.
"Niye oğlum kör kütük aşık olan sen değil miydin eskiden?" kaşlarımı çatıp sırtımı duvara yaslayıp dizlerimin üzerine çöküp yere oturdum. Kenan kime aşıktı?
"Karşılıksızdı" zar zor duyduğum kelimeyle kalbimde beliren acıyla yutkunup kafamı dizlerime dayadım.
"Ama karının öldüğünü duyduktan sonra hemen geri dönüyor! Babasından ne kadar korktuğunu biliyorsun. Adam oğlunun bir erkeğe aşık olduğunu duysa gebertirdi. Korkudan açılamadığının bilincindeydik" konuşan Adem abiye içimden bilendim.
Kenan'ın zaten gay olduğunu öğrenmek kafamı allak bullak etmişti. Ben günlerce her ne kadar vurdum duymaz gibi davransamda içimde üzerine uyguladığım baskıdan dolayı vicdan yapıyordum. Ağlıyordum lan ben her gece.
Meğersem piç zaten gaymiş.
"Ilgaz ne olacak?" Hamza abiyle kollarımı bacaklarıma sarıp dinlemeye devam ettim.
"Ne Ilgaz'ı oğlum siktir et onu Enes dönüyor lan" Adem abi yine lafa atladığında dişlerimi sıkıp kafamı duvara yasladım. Ulan piç ben sana evimi açtım it.
"Ilgaz'a Elif için katlanıyorum" sesi kulaklarımda yankı yaparken bildiğim gerçeği ondan yine ve yeniden yakarken ayağa kalktım. Yanarım yanarım salaklığıma yanarım.
Elimi cebime atıp kulaklığı çıkartıp kulağıma taktım. Ama muzik açmamıştım. Acıyan canımla atan kalbimin ritmi yeterdi. Onları görmezden gelip ellerim cebimde geçip gittiğimde Hamza abinin seslenmesini duymazdan geldim bir ses hariç.
"Siktir"
__________
Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAN - GAY
Teen Fiction"Kenan" diye inlememle hırsla öpmeye devam ederken bir yandanda adım adım odaya ilerletiyordu bedenlerimizi. "Yapma kız uyanacak şimdi" dememe rağmen dırmayan adamla kanım kaynarken aletini aletime bastırması ile ipin ucunu salı vermiştim. ~Tamamlan...