Azgın Teke 11.Bölüm

48.6K 1.3K 65
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
_____________

"Lan tamam kendine gel artık" omzumdan sarsıp kendime gelmem için beni sarsan Yağız'a bayık bakışlar atıp ona sırtımı döndüm. Bugün ki konuşmalardan sonra hala kendime gelememiştim.

"Yağız adam zaten gaymiş diyorum" titreyen ses tonuma içimden lanet okurken sağ elimle ağrıyan başıma masaj yapmaya başladım.

"Madem gaymiş niye dövdü o zaman başta seni öyle! Belki yanlış duymuşsundur" hala bana inanmamak için direnen arkadaşımla yutkunup elimle ona git işareti yaptım.

"Siktir git mk. Adamdan hoşlandığımı biliyorsun bu konuda yalan söylüyor muşum gibi konuşma. Duydum diyorum" sonlara doğru kısılan sesimle örtüyü kafama kadar çektim.
"Yalnız kalmak istiyorum" diyede ekledim.

"Sana yalan söylüyorsun demiyorum kardeşim sadece burada uyuşmayan şeyler var. Ulan madem gay bunca yıl aynı mahallede oturuyoruz illaki çakardık bir şekil yada ne bilim sana karşı olan o tutumu neden o zaman? Güzel dille yapma istemiyorum diye miyormu?" ona kulak asmadım. Neden bilmiyorum Kenan'a karşı toz kondurmuyordu. Baştan beri öyleydi sadece fazla gözüme batmamıştı bugün hala o gay değil diye diretmesi...

" Enes diye bir çocuğa yanıkmış"mırıldanmamla susmuştu.  "Geri dönüyormuş" devam ettirdiğim cümlemle ilk odadan sonrada evden çıkması bir olmuştu. Dirseklerimin üzerinde yükselip arkasından bakarken kaşlarımı çattım.

Noluyor du mk.

Kimdi bu Enes?

______

Aradan geçen 4 saatle kendime kızıp üstüme başıma çeki düzen vermiştim. Aynanın karşısında moraran göz altlarıma kısa bir bakış atıp mutfağa geçtim telefonumu elime alarak. Adamın sikinde değildim ama ben burada kendimi yiyordum.

'Elif için katlanıyorum' Kafamda yankılanan cümlesiyle burun kemiğimi sıktım.

Eskiden beni bir şey yıkamaz dediğim için miydi bu başıma gelenler? Ben daha önce bir kız için dahi çekmemişken elin adamının beni getirdiği duruma bak.

Bir bardak su alıp salondaki tekli koltuklardan birine kendimi atıp babamı görüntülü aradım.
Dört çalmadan sonra açan adamla gözlerimi sonuna kadar açtım.

"Aman baba yanlış zamanda mı aradım?" dedim elimle yüzümü kapatıırken o ise bu halime gülüp gömleğini üzerine geçirmeye başlamıştı.

"Bir rahat vermiyorsun. Ananla ne zaman halvete girsem hemen arıyorsun Şerefsiz. Bizden uzakta artık rahatım diyorum yine bozuyorsun her şeyi" dediğinde elimle ona sen hayırdır işareti yaptım.

"Anam hakkında ileri geri konuşma lan aklını alırım" dememle arkadan annemin kıkırdamasını duymuştum.

"Ayten itiraf edelim artık evlatlık olduğunuda kurtulalım bundan" diyen babamla gülümsemiştim. Takılmalarını bile özlemiştim.

"Söyle hangi dağda kurt öldüde aradın beni?" direk soran babamla "Özledim yaşlı azgın teke seni" dedim sırıtarak.

"Höst ulan azgın babandır" demesiyle annemle beraber gülmüştük. "Bizde farklı bir şey demedik zaten reis"

Yanlama koltuğa uzanıp telefonu kendime yaklaştırdım. Sızlayan burnumun direği ile yüzümü buruşturdum.

"Neyin var senin?" babamın sesi ile gülümsedim.

"Oğlunun aşk hayatı pek iyi değil. Okulu bıraktım diye beddua mı ettin ne işim rast gitmiyor" dediğimde üst dudağı kıvrıldı.

"Gerzek seni. Kim bakalım bu şansız kız?" diye sorduğunda alt dudağımı ısırdım.

"Baba kaç kere diyeceğim erkek diye!" cümlemle kaşlarını çatıp yatağa oturdu. "Taşak geçmiyor muydun sen" değişen ses tonuyla başımı olumsuz anlamda salladım. "Ilgaz" eliyle kirli sakalını kaşıyıp ters ters yüzüme baktı. "Saçmalıyorsun. İnsan kendi cinsine nasıl yan gözle bakar? Sen benim kalbimemi indirmek istiyorsun?" sonlara doğru yükselen ses tonuyla arkada annem ekranda belirmişti.

"Üstüne gitme çocuğun! Ayrıca ne var senin yiğeninde gay" konuşmaya dahil olan annemle minnetle ona baktım.

"Yiğenimden banane Ayten... Anası babası uğraşsın onunla. Benim oğlum nasıl yan gözle bakar, nasıl erkek seviyorum der" ciddiye binen konuyla uzandığım yerden kalkıp sırtımı koltuğa yasladım.

"Baba önüme gelen herkese kaldırıyor muşum gibi davranma. Ayrıca erkek sevmiyorum sadece ona karşı bişeyler his-" cümlemin yarıda bırakmama neden olan sorusuyla başımı eğdim.

"Yakınlaştınız mı hiç onunla" cevap vermememle yüzüme kapanan telefonla sinirle dişlerimi sıkmıştım. Neden abartıyorlardı bu kadar.

Olay sadece sevip aşık olmak değil miydi. Neden böyle cinsiyete takılıyorlardı?

Allah belanı versin Kenan.
Düştüğüm hallere bak.

____

Akşamki bölümde görüşürüz❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin