Şerefsiz 26.Bölüm

27K 1.4K 158
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️

____________________

"İndir lan beni" omzuna sertçe vurduğumda etkilenmemiş gibi omuz silkip salona doğru ilerledi.

"Ağırım it indir beni" dememle dizlerinin üzerine az çökmesiyle ayaklarım yerle temas etmişti.

"Konuşacağız" deyip beni koltuğa oturtup kendiside dizlerimin önüne çöküp oturdu. Bi an onun kucağıma oturduğunu hayal ettiğimde zihnime yansıyan görüntüyle gülmemek için alt dudağımı ısırıp başımı sağıma çevirdim.

~1 saat önce ~

"Lan yazık konuşmak istiyor sadece" diyen Selim'i duymamazlıktan gelip uzandığım koltukta rahat bir pozisyon alırken sabahtan beri konuştuklarını görmezden geliyordum.

Sabahın 7sinde kapıya dayanıp Kenan seninle konuşmak istiyor dediğinde burnumun direği özlemden sızlasada konuşmayı reddetmiştim.

"Susmayacaksan kapı orada. Ağrıtma başımı" dememle bir kaç saniyelik sesi kesilsede ayağa kalkıp cama yöneldiğinde sigara içeceğini düşünerek bende sehpanın üzerindeki paketimi alıp ayağa kalkmıştım.

"Dur" dudaklarım arasına sıkıştırdığım sigara dalıyla dona kalırken kaşlarımı çatarak yüzüne baktım anlamayarak.

"Knka Kenan abi dışarıda. Konuşmayacaksan hiç gözükme. Gözden uzak olan gönülden de ırak olur derler biliyorsun" dediğinde tıslayarak ensesine sertçe vurup  cama doğru ilerledim çakmağı sigaraya yaklaştırıp yakarken.

Gözlerimi kısıp sigaradan bir fırt çekip dumanı dışarı salarken bakışlarımı aşağı yöneltip arabanın koputuna yaslanarak camıma gözünü dikmiş adamla yutkundum.

Kollarını göğsünde birleştirmiş gözünü kırpmadan yönüme bakması kalbimin sıkışmasına neden olsada çökmüş yüzünden bakşlarımı çekip başımı sağıma çevirdiğimde elimde çekirdekle merakla Kenan'ı izleyen ikiliyi görmemle alt dudağımı ısırdım.

"Ay Hanife Kenan oğlum Ahu'yu mu bekliyor ne? Kızada haber verdik aşağıda diye inşallah yanlış anlamamışızdır kız" fısır fısır konuşan Gülizar teyze ile başımdan aşağı kaynar su dökülürken aceleylen bakışlarımı tekrardan ona yönelttim.

"Selim yaz şuna siktirip gitsin kapının önünden. Yemin ederim biriyle konuşsun sittin sene konuşmam daha" dediğimde yazdığını göremesemde gelen hışırtılarla dediğimi ikiletöeden yapıyordu.

Kapıdan çıkan Ahu ablayı görmemle yumruklarımı sıkıp boynumu sağa sola kırarak kütlettim.

"Yaz gelsin yukarı" dediğimde "Bipolar mısın mk. Bi git bi gel bu ne. Neyse dur" deyip sessizleştiğinde bakışlarımı ikilinin üzerine diktim.

Ahu abla Kenan'ın karşısında durup ellerini önünde birleştirip Kenan'ın yüzüne diktiği bakışlarıyla heyecanla titrediğini buradan görüyordum. Durduğu yerde dikleştiğinde çatık kaşlarla ikiliyi izledim. Konuşmalarını duyamasamda Kenan'ın arada buraya kayan bakışlarıyla sinirli bir ifade ile onları izliyordum. 4.katta oturan benim yüz ifademi oradan seçebiliyormu bilmiyorum ama ben onun tedirginliğini seziyordum.

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin