Alyans 21.Bölüm

34K 1.4K 70
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️
_______________________

"Kenan" ensemdeki tutuşu sert olmasada korkumdan onu bile kötü hissediyordum. Daha ne olduğunu kavrayamadan kendimi sırt üstü yatakta bulduğumda alt dudağımı ısırdım.

"Kenan kendini zorlama. Ben beklerim" konuşmamı duymuyor gibiydi. Parlayan gözlerle beni baştan aşağı süzdüğünde her ne kadar heyecanlansamda korkum ağır basıyordu.

Gömleğini çıkarmasıyla açığa çıkan kumral teni ve ben buradayım diyen kol kaslarından gözlerimi çekememiştim. Karın kasları bakış alanıma girdiğinde var olan korkum 'puf' olup gitmişti. Daha önce her öptüğümde zorlada olsa kendimi hep belirgin olan karın kaslarını okşarken buluyordum kendimi. Şimdi ise çıplak gözle önüme serilmişti istediklerim.

"Dura bilirim" dediğinde ses tonu aksini iddia ediyordu. Düz adamı bu kıvama getirdiğimi görmek içten içe beni güldürmüştü.

"Valla Kenan sende dünden razısın üzerime atılmaya" dediğimde güldü. "Beni zorlayan sensin. Daha önce ilişkiye girmeyen bir adam için fazla cesaretlisin" üzerime eğildiğinde yutkunup gözlerim kapattım.

Benimki deli cesaretiydi.

"Çok yakışıklısın mk" mırıldanarak dudaklarını dudağıma bastırdığında kollarımı boynuna doladım. Bir elimi ensisene koyup kendime daha çok çekerken diğerinide omuzlarından kol kaslarına doğru ilerletmiştim.

Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuma yöneldi. Derimde hissettiğim dişler canımı acıtmaktan çok içimde zevk dalgası oluşmasına yol açmıştı. Tshirt'ümün altından elini içeri sokup meme ucumu iki parmağı arasına alıp sıktığında inledim.

"Kenan"

Yavaş yavaş yukarı sıyrılan tshirtle beni doğrultup çıkardı hemen. Karşısında ilk kez üstsüz durmak utanmama neden oluyordu. En son lisede beden eğitimi dersinde üstsüz dolanmıştım sonra ergenliğin getirisiyle birinin yanında soyunmaya utanır olmuştum.

Utanılacak bir vücudum yoktu sadece ben biraz utangaçlaşmıştım.
Elimle göğüs uçlarımı kapattığımda bu halime gülmüştü.

"Gülünecek bir şey varsa bizde gülelim it" dememle kaşlarını çattı.
"Ağzından bana karşı kötü laf duymayacağım" deyip ellerimi göğsümden uzaklaştırmaya çalıştı.

"Niye sen bana pezevenk diyorsun" deyip boynuma gömülen dudaklara daha çok alan tanımak adına kafamı yana eğmiştim. "Biz olalı dedim mi?" dediğinde kafamı olumsuz anlamda sallayıp soru içerisinde dile getirdiği biz lafıyla tebessüm etmiştim.

"O mübarek gün şimdi mi gerçekleşecek" diye sorduğumda tam cevaplayacakken çalan zille derin bir nefes almıştım.

Zile aldırış etmeden dudaklarını göğüs ucuma değdiren adamla inleyerek elimi saçlarına attım.
"Kenan kapı" vücuduma yayılan zevk dalgasıyla kafamı arkaya atmıştım.
"Siktir et" dediğinde elimi erekte olmuş aletine koyup okşadım.

Hissetiğimle korkum yeniden baş gösterdiğinde durmasını söyleyecekken zili çalan kimse durmak bilmiyordu.

"Sikerim böyle işi" diyerek son kez dudaklarımdan öpüp doğruldu üzerimden. Dolaba yönelip içinden siyah Tshirt çıkarıp üzerine geçirmişti. Bana son bir bakış atıp öfkeyle odadan çıktığında gülerek sırt üstü uzanmaya devam ettim bir kaç dakika. Ne güzel bir duyguydu karşılık bulmak.

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin