Kavga 23.Bölüm

27.7K 1.3K 268
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️
________________________

"Bırak kolumu Adem. Kenan'la konuşmayana kadar gitmeyeceğim buradan" diyen adamla sinirden sağ gözümün seğirdiğine emindim.

"Sikim konuşursun" deyip alayla Yağız'a baktım omzunun üzerinden. Enes ismini dile getirdikten sonra ortadan kaybolup telefonları açmayışını yeni yeni kavrıyordum.

Arkadaşlardı anlaşılan.

Benimle arkadaş olduğu gibi.

"Sana ne oluyor lan şerefsiz" dedi iki omzumdan bu sefer o beni sertçe kavrayıp arkaya iterken. Tam ağzımı açıp konuşacakken sırtımda hissettiğim sıcaklıkla omzumun üzerinden arkaya baktım. Kenan tüm heybetiyle sert yüz hatlarıyla sadece karşımdaki adama bakıyordu.

Neden bilmiyorum kalbim korkuyla atıyordu.

"Ne işin var evimin kapısında" ses tonu içimi ürpettiğinde istemsizce bedenim titriyordu. Ya sinirdendi yada adlandıramadığım korkudan.

"Konuşmak istiyorum" başı dik verdiği cevapla Adem tekrardan kolundan kavramak için yeltenmiştiki iki adım öne atıp evin içine girdiğinde boynumu kütlettim sinirden.

"Seninle konuşacak bir konumun kaldığını sanmıyorum" dedi Kenan. Beni arkasına çekip önümde dikildi bu sefer. "Siktir git şimdi" dediğinde ise Enes denen lavuk ona kulak asmayıp salona doğru adımladığında üzerine doğru atılacakken Kenan benden önce davranmış ve yakalamıştı onu ensesinden.

Artık ensesini nasıl kavradıysa saniyesinde kırmızıya bürünmüştü yüzü. Elini ensesine atıp kurtulmak için çabalarken eylemleri başarısız kılıyordu onu.

"Sana bunu bir daha tekrarlamayacağım. Seni ne yöremde nede sevdiklerimin yanında göreceğim" tane tane kurulan cümle ile kollarımı göğsümde birleştirmiştim. "Allah şahidim olsun yarım bıraktığım işi tamamlar seni öldürürüm" kulağına eğilip fısıldadığında gözlerim korkuyla büyümüştü.

Kimsenin duymadığı cümleyi onlardan fazla uzakta olmadığım için zar zor duydum. Bedenime kal gelmişti resmen. Kenan onu öldürme teşebbüsündemi bulunmuştu?
Aklıma gözü kararıp beni dövdüğü an geliğinde irkilmiştim.

"Kenan" acıyla harmalanmış ses tonu ile Kenan'ın koluna tutmak için uzandığımda omzumdan tutulmuştum.

"Bırak. Kenan'ın ayarı çekmesi lazım yoksa durmayacak" diye Yağız'la yutkunmuştum.

"Seni seviyorum" dedi Enes gözlerine bakarken. "Ve ne olursa olsun benimle olacaksın biliyorum" deyip parmak ucunda yükseldiğinde gözlerimi ardına kadar açmıştım. Yağızın omzumdaki elinden kutulmuşken iki kolumdan tutan Adem ile sinirle ona bağırmıştım.

"Bırak lan beni piç. Yemin olsun bu yaptığına seni pişman edeceğim" deyip tekrar önüme döndüğümde gördüğüm görüntüyle başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.

Enes'in dudakları Kenan'ın dudaklarındayken öylece durması sinirden dilirtecekti.

Benim ağzıma sıçan adam nerede.?

"Adem elimden bir kaza çıkmadan siktir al git kuzenini" diyen Kenan'la dişlerimi sıktım. Kolumu tutan Adem beni bırakmış aceleyle kuzenini evden çıkarmıştı. Evden çıkmadan önce göz göze geldiğim adam sırıtarak bana göz kırıptığında yumruklarımı sıktım.

Bu muydu?

Ne olmuştu az önce?

"Yağız Selimi ara gelsin buraya. Sende git" dediğimde bu isteğime anlam veremesede başıyla onaylayarak evden çıktı kapıyı arkasından kapatırken.

"Ilgaz" yanağıma uzattığı eline elimin tersiyle vurup gülmüştüm sinirden.

"Hayatımda görüp görebileceğim en büyük yalancısın"deyip koluna vurdum."Nasıl izin verirsin lan seni öpmesine" deyip tekrar vurdum. "Herkese aslanken ona nasıl kedi olursun. Elif o gün seni öptüğümde ağlamasaydı beni döverek öldürecek gibiydin lan sen" tüm kalan gücümle bağırırken gözlerinde gördüğüm hayal kırıklığına kanmadım.

"Enesle alakam yok... Enes psikopat hepsi laf"dememle kolumdan tutup kendine çektiğinde dudaklarına iğrenerek baktım."Uzatırsam büyüyecek. Gece gec-" sesli attığım kahkaha ile yüzüne tam dudaklarına gelecek şekilde tükürdüm.

"Eminim öyledir. Sen daha ne istediğini bilmiyorsun. Ulan o arkadaşın kolumu tuttu engel olmamam için. Sen asıl onunla bağlantıda olan kişileri hayatından çıkartmadığın sürece çıkaramayacaksın. Belki sen istemiyorsundur kim bilir" yanağımda hissettiğim yanmayla yanağımın içini dişlerimin arasında ezdim.

"Gerçekleri söyleyince batıyor değil mi" kırgın çıkan ses tonumla ondan uzaklaşırken "Dinle beni kurban olayım. Ben ilgileneceğim yarın ama şimdi değil. Elif içerideyken değil" dediğinde hala gülüyordum sol güzümden akan yaşla.

"Sen şuan beni yerin altına geçirirken yarın halletsen ne olacak. Sen seni öpmesine izin verdikten sonra halletsen ne olacak. Sen bana tokat atarken ben bu geceyi unuturum mu sandın? Bana biraz zaman ver sana ve ona olan iğrentim geçsin"ona arkamı dönüp gidecekken ağlayan Elif'in sesini duydum ama durmadım.

"Ilgaz saçmalama nereye gidiyorsun. Ilgaz dur diyorum" arkamdan gelmesi zerre umrumda değilken evden çıktığımda köşede gördüğüm ikiliye nefretle baktım. Adem arabanın içinde oturmuş üzgün gözlerle bakıyor olsada onun içinde aklımda bir plan vardı. Arabanın kaputunda keyfiyle beni ve arkamdaki baştan aşağı süzen adamla durup bakışlarımı arkamdaki Kenan'a çevirdim.

"Eve almayı unutma" parmağımdaki dün taktığı yüzüğüde karşıdaki çöp konteynerin içine fırlatmıştım.

_________________

Yorum ve beğenileri bekliyorum❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin