Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
_______________________
"Tamam kalk üstümden dinleyeceğim seni" kalktı kalktı yoksa yelkenleri suya indirip kendim saldıracaktım dudaklarına.
Kendini yan tarafıma atmasıyla hemen ayaklanıp camın önünde duran tekli koltuğa atmıştım kendimi.
Bir kaç kez bakışlarını üzerimde gezdirdiğinde utanma hissiyatıyla bakışlarımı ondan çekip cama doğru çevirdim."Ne anlatacaksan anlat. Zorundulaklarını merakla bekliyorum!" yatakta doğrulup biraz geriye kaydı. Sırtını yatağın bazasına dayamasıyla kafasınıda arkaya yaslayıp gözlerini kapattı.
"Benim Enes ile bir alakam yok" dediğinde alayla oturduğum yerde yayılıp ayak ayak üstüne attım. "Ee" dedim ciddiye almamış bir tavırla.
"Dinleyeceksen adam akıllı dinle siktirme belanı" kaşlarını çatarak kurduğu cümleyle onun aksine bende gülümseyip yüzüne baktım."Seni kaale alıp dinlediğime şükret. Bana yalan yanlış şeyler anlatmayada kalkışma" dememle yerinde dikleştiğinde bende oturuşumu düzeltmiştim. "Sen böyle konuştukça varya bana seni eşek sudan gelene kadar dövmek istiyorum" dediğinde duygu barındırmayan bakışlarla ona bakmaya devat ettim.
"Yağmadığın şey sanki" deyip ayağa kalkıp odanın camını açıp cebimden sigara paketini çıkartıp yaktım bir tane. Yataktan kalkıp yanıma geldiğinde bir iki fırt çektiğim dudaklarımın arasından alıp kendininkilerinin arasına bıraktığında sinirle gözlerimi kısıp ona baktım ama inatla bir şey dememiştim. İçine çektiği dumanı dışarı üflediğinde adem elmasına odaklamıştım. Her yutkunuşunda hareket etmesiyle yutkunup oraya dudaklarımı bastırmamak için kendimi sıktım.
"Enes ben Necla ile tanıştığım ilk yıllarda karşıma çıkmıştı"konuşmaya başlamasıyla istemesemde ona kulak verdim." Başta onunla anlaşamasamda sonradan bir bakmıştım ki aramızdan su sızmıyordu. Ona yan gözle düşündüğün gibi hiç bakmadım. Elif'in üzerine yemin ederim. "deyip soluklandığında bakışlarını elindeki sigaraya dikmişti.
"Sonra bir gün Adem ve Hamza ya onunla bir ilişkim olduğunu söylemiş. Hamza ne kadar inanmadıysa Adem ona bir o kadar kanmıştı. Çünkü kuzeninin asla yalan söyleyemeyeceği kafasındaydı. Neclayla aramı ne kadar bozmaya çalışsada biz gün sonu yine beraberdik. Ait olduğumuz yerdeydik"dalgınlıkla kurduğu cümle ile kaşlarımı çattım. Adamın ölmüş karısının ismini andığında titreyen ses tonu gözlerimin dolmasına neden oldu. Çok seviyordu anlaşılan.
"Bir gün Necla ile evleneceğim haberini aldığında gittikçe tuhaflaşmaya başladı. Dayanamayarak bir gün onu köşeye çekip konuşmak istediğimi söylediğimde beklemediğim bir şey yapıp beni öpmüştü. Sinirden kararan gözümle üzerine atıldığımda araya girip bizi zar zor ayırdıklarında, karşıdan gelen babasıyla korkuyla ezilip büzüldüğünde diğer gün yaptıklarını babasına anlatmakla tehdit ettim. Başta diklenip korkmadığını belirtsede babasının karşısına geçip konuşacağım esnada kaç defa özür dilemişti. Sonradan babasının aşırı homofobik olduğunu öğrendim. Zaten bir kaç hafta sonra bize sarmayı bırakıp şehir dışına çıkmıştı. Her ne kadar Adem'e öyle bir şey olmadığını anlatmaya çalışsamda hala inatla kuzenini haklı buluyordu. Onunlada konuşmayı kesmiştim Necla'nın ölüm haberini alana kadar" sonlara doğru titreyen ses tonuyla gözlerim dolmuştu.
"O gün Adem'e senin için sadece 'Elif için katlanıyorum' demek zorunda kaldım. Enes Neclaya bulaştığı gibi sanada bulaşmasın di-" omzuna vurup onu susturdum.
"Sana mı kaldı beni düşünüp korumak? Ben kendimi koruyamıyacak mıyım? O psikopat ise ben şizofrenim koçum. Bana kim ne yapabilir" dememle gülümsedi. "Hem baksa sen şu karın kaslarıma" tshirt'ümü kaldırıp az belirgin olan kaslarımı gösterdiğimde gözlerini devirmişti.
"Senin olmayan aklını sikim" kurduğu cümleyle yanımdan uzaklaştığında hafifçe tebessüm edip arkasından baktım. Her ne kadar ona hala dargın olsamda onu özlediğim için fazla uzatmak istememiştim.
"Kenan!" aklıma gelen şeyle aynı odada olmamıza rağmen yüksek sesle bağırdığımda anında bana dönen adamla bir kaç adımla karşısına dikelmiştim.
"Beni ilk karşına çıktığım gün neden öyle dövdün o kadar" diye sorduğumda elini enseme atıp sıktığında yüzümü buruşturdum. Bu adamın ensemle alıp veremediği neydi acaba?
"Seni ilk kez o gün görmedim. Manyak gibi nereye gitsem hep bir adım arkamda olduğunu farketmediğimimi sanıyorsun salak. Psikopat gibi evimin çevresinde dolaşman Elif için tedirgin etmişti beni. Kızı kaçırmak istiyorsun diye düşündüm. Sonra anında karşıma çıkıp 'kızına anne sana koca olmak istiyorum' deyince üstüne bir de öpmenle ne yapmamı bekliyorsun pezevenk" dedi elini ensemden çekmesiyle elimle ensemi ovmaya başlamıştım.
"Şimdi rahatsız oluyor musun?" diye sordum merakla.
"Eskisi kadar batmıyorsun gözüme" dediğinde anında gülüpseyip koluna sarılmıştım.
"Seninle barışmam için çok yalvardığın için seni affediyorum" kafamı az yukarı kaldırıp gözlerinin içine bakarak kurduğum cümle ile tek kaşını yukarı kaldırmıştı. "Bunun şerefine öpüşmeliyiz. Malum Elitfe gece bende kaldı. Saati 15 dakikadan hes-" dudaklatımda hissettiğim baskı ile gözlerim ardına kadar açtım. Ya ben ya o benim sonum olacak gibiydi.
Beni kendi rızasıyla öpen adamın boynuna kollarımı doladım._________
Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAN - GAY
Teen Fiction"Kenan" diye inlememle hırsla öpmeye devam ederken bir yandanda adım adım odaya ilerletiyordu bedenlerimizi. "Yapma kız uyanacak şimdi" dememe rağmen dırmayan adamla kanım kaynarken aletini aletime bastırması ile ipin ucunu salı vermiştim. ~Tamamlan...