Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
____________________
Odamda oturmuş boş beşiğe bakarken içimdeki boşluğu Elif'in elimdeki emziğiyle gideriyordum. Küçük bir bedene kapılmak ona bu kadar çabuk bağlanmak deliceydi. Tshirt'ümü kavrayan küçük eli aklıma geldiğinde gülümsedim.
Kenan'ın meleği.
Aklıma gelen adamla öfkeyle soluyup yataktan kalkıp dolabın kapağını açtım. Kenan için aldığım bir kaç parçayı dolaptan çıkarıp çöpe atacakken son kaldığı gece giydiği eşofman üstünü burnuma yaklaştırıp kokusunu soludum. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalışırken odada yankılanan telefonun sesiyle silkelenip kıyafetleri yatağın üzerine bıraktım çöpe atmak için.
Elime aldığım telefonla arayana bakmadan cevapladım telefonu.
"Kardeşim " karşıdan gelen Selim'in senini duymamla şaşırdım. Normalde yakındık ama bu yakınlığımız hep Yağız varkendi. Zaten onunlada Yağız vasıtasıyla tanışmıştık.
"Vay knka sen beni arar mıydın ya" takılarak konuşmamla gülmüştü.
"Deme lan öyle. Görende hiç arayıp sormuyorum sanacak"deyip kısa bir saniyeliğine durdu."Kanka müsait isen içelim sende diyecektim. Biliyorsun bizim ev müsait değil" diye devam ettiğinde kaşlarımı çattım."Bir sorun yok değil mi?" diye sordum merakla. Normalde Selim canı sıkkınken içen tiplerdendi.
"Yok lan sadece biraz Yağız'la takıştık o kadar" sonlara doğru geveleyerek konuştu. "Onuda çağıralım o zaman konu neyse konuşalım açıklığa kavuşturalım ha?" diye öneride bulunduğumda anında karşı çıkmıştı.
"Kalsın kardeşim. Saçmalıyor kaç saattir sinirlerimi oynatmasın gece gece.""Nasıl rahat edeceksen öyle olsun. Mekan belli kardeşim çık gel bekliyorum" diyerek uzatmadım. "Gelirim bir saate" diyerek anlaşarak konuşmayı sonlandırdığımızda telefonu hemen yatağa atmıştım.
Camı açıp bir sigara yaktım omzumu camla duvarın arasına dayarken.
Hayatın bir günde boka sarmış gibi hissediyordum. Kenan'a karşı olaydan dolayı kin besliyordum. Onun başka birine aşık olduğunu duymak kalbime iyi gelmemişti. Heleki o kişinin geri gelecek olması olmayan şansımıda sıfıra düşürmüştü. Ulan madem her iki cinse açıksın beni niye eşek sudan gelene kadar dövüyorsun it!Babamla olan konuşmayı saymıyordum. Sanırım bir ara eve dönüp şu işe bir açıklık getirip olayı tatlıya bağlamalıydım.
Sigaranın sonuna geldiğimde elimdekini küllüğe basrırıp hemen dibimde bulunan yan dairenin açık camından içeri atmıştım. Atmamla Ahu ablanın babasının bağırışını duymamla sırıtarak aceleyle camı kapatmıştım. Moralim azda olsa yerine gelirken yüzümde ufak tebessüm ile yataktaki elbiseleri alıp mutfağa doğru ilerledim. Mutfağa ulaştığımda alt bölmedeki çekmecelerden birini açıp içinden bir çöp poşeti çıkarıp içine koydum kıyafetleri.
Poşeti dış kapının önüne bırakmak için kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm yüzle yutkunmuştum.
Kenan eli havada bana baka kalırken anında kaşlarımı çatıp poşeti köşeye bırakıp kollarımı göğsümde bağlamıştım."Ne istiyorsun?" duygu braındırmayan ses tonum onu şaşırtmış olacaktıki alık alık bakıyordu yüzüme.
"Ben"deyip durduğunda alayla yüzüne baktım."Sen ne? Ne söyliyeceksen söyle ve sonta siktirip git hemen" dedim aklıma gelen konuşmalarıyla.
"Elif susmuyor bir saat sussa 4 saat ağlıyor onu sana getirebilir miyim diye soracaktım?" yüzüne bakıp gülmeye başladığımda o bana kaşlarını çatıp bakmaya başlamıştı.
'Elif için katlanıyorum'
"Bu kadar mı söyleyeceklerin?"dememle derin nefes alıp başını olumlu anlamda salladığımda yüzüne baktım. Uykusuz görünüyordu. Soluk duran ten rengi 'hasta mı acaba' diye kuruntu yapmama neden olurken içimde yeşeren endişe tohumu ile alt dudağımı ısırdım.
Dudaklarıma kayan bakışlarıyla ister istemez benimde bakışlarım onunkilere kaymıştı. Oluşan atmosferden dolayı kendime kızdım. Seni bu kafayla herkes kekler Ilgaz.
"Nered-" dememe kalmadan merdivenlerden kucağında Elif ile çıkan Adem şerefsizini gördüğümde sinirle kasıldı bedenim. Bakışalrımı ikisinden çekip beni görür görmez ağlamayı kesen kıza çevirdim bakışlarımı. Ellerini tutmuş içli içli bana baktığını gördüğümde kollarımı ona uzatmamla hemen oda kolarını açmıştı onu almam için. Başını boyun girintime gömen kızın saçlarına dudaklarımı bastırdım.
"Siktirin gidin şimdi" deyip onlara arkamı dönüp eve girdiğimde aklıma gelen şeyle Elif'i dikkatlice yere oturtup tekrardan yüzüme bakan adamlara döndüm. Bir kaç adımda Adem abinin önüne geçip yüzüne yumruk attığımda bir kaç adım gerilemişti beklemediği atakla. Kolumdan tutulup çekildiğimde kolumu ondan kurtarıp onada beklemediği anda bir yumruk attığımda rahatlamanın etkisiyle hemen eve girmiş ve kapıyı kapatmıştım.
Gülerek yumruk yaptığı elini ağzına sokan küçüğü sırıtarak kucağıma almıştım. "Nasıl çaktım kızım ama babaya hı?" dediğimi anlamış gibi alkış tuttuğunda yanaklarını sıkı sıkı öpmüştüm. "Aferin hep böyle beni destekle meleğim" deyip ağzına soktuğu elini hafifçe ısırıp geri bıraktım.
Salona geçip cama yöneldim kucağımdaki minikle. Aşağı baktığımda Adem abi söylene söylene arabaya biniyordu. Kenan ise başını kaldırmış camdan bize bakıyordu. Ona parmak hareketi çekip perdeyi çektim.
_______
"Anlatyamayacak mısın?" Selim'e sorduğum soruyla alkolün etkisiyle bayık bakışalrını ilk göğsümde ona gülümseyerek bakan kıza sonra bana çevirmişti. Elif yanımda olduğu için içmemiştim ve ondan biraz uzağa oturmuştum.
"Bildiğimiz Yağız işte oğlum. Eskiden yakın olduğu bir arkadaşımı ne geliyormuş anlamadım. Sus dedikçe konuşunca atıştık işte biraz" kafamı yavaşça sallayıp "Anladım. Takma lan zaten küs kalamazsınız siz" deyip konuyu kapattım fazla üsteleme gereği duymadan. Asıl nedeninin bu olmadığını elbetteki biliyordum ama anlatmak istemiyor oluşundan dolayı uzatmayacaktım.
"Oğlum bu kız sana biraz benziyor mu ne? Kenan abiyle alakası yok" kurduğu cümleyle küçüğün yüzünü kavrayıp yüzümü yüzüne yaklaştırıp burunlarımızı tokuşturdum.
"Demi lan sanki babası benim" deyip güldüğüm anında onaylamıştı beni. "Harbi öyle duruyor ama"
Aklıma gelen çocukluk resimlerim gözümün önüne geldiğinde kucağımdaki küçük kızla olan benzerleğimizle gülümsemiştim.
"Bu nasıl bir şey lan alıp içime saklayasım var" dediğimde sırıtmıştı. Kafasını bonuma gömen kızın uykusunun geldiğini anlarken ayağa kalktım."Selim bu gece burada kal uğraşma eve gitmekle. Ben kızı yatırayım onunla bende uyurum büyük ihtimal"dediğimde" Tamamdır kardeşim keyfine bak bende uyurum birazdan zaten "demesiyle onu onaylayıp odaya yönelmiştim.
Bugünün başlangıcı kötü olsada kapanışının en azından güzel bitmesi azda olsa rahat nefes almamı sağlarken Kenan'ın kokusunu taşıyan küçük bedeni güzelce sarmalayıp kokladım.
________________
Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAN - GAY
Teen Fiction"Kenan" diye inlememle hırsla öpmeye devam ederken bir yandanda adım adım odaya ilerletiyordu bedenlerimizi. "Yapma kız uyanacak şimdi" dememe rağmen dırmayan adamla kanım kaynarken aletini aletime bastırması ile ipin ucunu salı vermiştim. ~Tamamlan...