Mavi Göz 16.Bölüm

34.9K 1.5K 77
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

_____________

"Hoşgeldiniz efendim. Siparişlerinizi alayım lütfen" müşteriye bu kadar güler yüz yeterdi. Fazla yüz verince ya seni yada kafanı sikerlerdi. Kendimden biliyorum. Eskiden gittiğim kafeler ikinci gidişimde beni almazdı içeri.

Şu hayatta her şeyi tecrübe edindikten sonra işe girmeli ve çalışılmalıydı.

Siparişleri elimdeki not defterine yazıp mutfağa yöneldiğimde köşede oturan kız gurubuna kaydı bakışlarım. İçlerinde sessiz sakin mülayim tip olan kızın diğerlerine göre daha güzel olması ama özgüvensizliğinden dolayı geride durması iki saattir onları dikizleme isteği uyandırıyordu içimde.

Koyu siyah saçları, süt gibi beyaz teni, taş gibi vücudu ve ben burdayım dercesine parlayan mavi hareleri.
Siparişlerini almaya gittiğimde göz göze geldiğim maviler Kenan'dan sonra ilk kez heyecanlanmamı sağlamıştı.

Aklıma gelen Kenan'la alt dudağımı ısırıp başımı önüme eğdim. Kendimi şuan ona ihanet ediyor muşum gibi hissetmem normal mi?

"Abi bu masa beşin siparişi" deyip elimdeki kağıdı küçük not defterinden koparıp mıknatıslı bölme astım ve köşeye geçip siparişin hazır olmasını bekledim. Eleman çokluğundan dolayı herkes kendi siparişini aldığı masalarla ilgileniyordu. Ve benim şuan altı tane ilgilendiğim masa vardı. Yeni gelen müşterilerle her ne kadar göz göze gelmemeye çalışsamda bunu fark eden Erdal abiye yakalanmamla son buluyordu kaçışım.

"Oğlum o kız ne lan öyle. Boncuk boncuk gözleri var. Ne ballı adamsın lan Ilgaz. Şanslı piç seni" mutfağa giren Serkan'la kaşlarımı çattım. Adam gelir ayak bana sövmüştü.

"Hangi kızdan bahsediyorsun?" diye sordum ayaklarımı yandaki sandalyeye uzatıp sırtımı duvara yaslarken.

"Masa on ikideki esmerden bahsediyorum" demesiyle aklıma gelen mavi gözlerle gülümsedim ona.
"Allah sahibine bağışlasın kardeşim" deyip önüme döndüm.

"Benimdir inşallah o şanslı" dediğinde gülerek ona uzanıp koluna vurdum. "Dikkat et ben olmayayım" deyip göz kırptığımda şaşkınlıkla yüzüme baktı.

"Ne o Kenansexüelliğin bittimi yoksa" demesiyle kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. "Yok lan tövbe de" dememle "O zaman ona göre davran" diyerek ayaklanmıştı.

Buradaki herkes Kenan'a anlamadığım bir şekilde çok saygı duyuyordu. Ben buraya başlamadan önce Kenan buranın daimi müşterisiymiş. Ne zamanki karısı ölmüş kesmişti gelmeyi. Bu restaurantın iç dizaynı Kenan ve Hamza abinin elinden geçmiş duyduğuma göre.

Ve bu işe alınmamada Kenan vesile olmuş gibi bir şeydi. Normalde Erdal abi başka birini bulmuştu benim yerime ama bir gün Selim buraya baş vurmam için ısrar ettiğinde alınmayacağımı bilsemde aramıza hoş geldin diyen patronumla neye uğradığımı şaşırmıltım. Sonradan öğrendim ki Selim Hamza abiye iş aradığımı söylemiş Hamza abide Kenan'a söylemişti. Kenan'da Selim'e beni buraya yönlendirmesi için ricada bulunmuştu.

Hep Kenan'ı övmem ve ondan bahsetmem ilede ona karşı bir ilgim olduğunu anlamışlardı ama sadece gülüp geçmişlerdi iş arkadaşlarım.

"Otogaz sipariş hazır" diyen ustayla düşüncelerimden sıyrılıp siparişi alıp mutfaktan çıktım. Bekleyen çifte yemeklerini servis edip kasaya yönelecekken masa on ikiden bir kızın el işareti yapıp beni çağırmasıyla olduğum yerde ilk bir kaç saniye durdum.

Guruptaki bütün kızların bakışlarını üzerimde hissettiğimde biraz gerilsemde göz göze geldiğim mavilerle gülümsemeye çalışıp onlara yöneldim. Neden bilmiyorum kendimi biraz garip hissediyordum. Kendimi en son Kenan'ı ilk kez köşe başında gördüğümde böyle sersemlemiş gibi hissediyordum.

"Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?" masaya vardığımda dile getirdiğim soruyla kızlar başta birbirlerine bakmış sonra yine hepsi birden bana bakmıştı.

"Şey biz birini arıyoruzda belki bize yardımcı olabilirsin" diye soran kumralla ona baktım. "Kimi arıyordunuz?" diye sorduğumda kocaman gülümserek elini 'eğil' yaptı. Eğildiğimde soluduğum ağır parfüm kokularıyla yüzümü her ne kadar buruşturmak istesemde kendimi tutup odağımı konuşan kıza verdim.

"Ya ismini bilmiyorum biz sadece bir kere resmine denk geldik. Oda buralarda çokca takılıyormuş" dediğinde içimdeki merak artarken içimdeki dedikoducu Ilgaz oturup onlarla aradığı kişi hakkında dedikodu yapmak istiyordu.

"Allah allah kim ki acaba" kendi kendime mırıldanmamı karşımdaki kızda duymuş olacakki eliyle 'bir dakika' işareti yapıp hızla çantasından telefonunu çıkardı. Galiba resmini gösterecekti.

Hissettiğim iki çift gözle cam kenarında oturan kıza yönelttim bakışlarımı doğrulurken.

Sanırım bana karşı ilgiliydi ve uzun zaman sonra ilgili birini görmek iyi hissetirmedi desem yalan olurdu. Uzun zamandır kendimden taviz verip o kadar Kenan'a odaklıydım ki sanırım şimdi iki çift bakışla kendimi bir hoş hissediyorum.

"Tüh ya hesabını kapatmış" alt dudağını sarkıtarak konuşan kızla mavi gözlü gülümsemişti arkadaşının o haline.

"Yardımcı olamadığım için üzgünüm" deyip baş selamı verip yanlarından ayrılacakken kucağında kızıyla kafeye giren Kenan'ı görmemle heyecanlanmıştım. Arkamdan duyduğum bardak kırılma sesiyle korkup arkamı döndüğümde kız gözleri parlayarak bir yere bakıyordu düşürdüğü bardağın farkına varmadan.

Bakışlarını takip ettiğimde odağıma yeniden giren Kenan'la kaşlarımı çattım. İnşallah bahsettiği kişi Kenan değildi yoksa burada katliam çıkarırdım. Kenan'a doğru ilerlediğimde benimle beraber gördüğüm kadarıyla Serkan'da ona doğru gidiyordu.

"Kenan hoşgeldiniz"

"Abi hoş geldiniz"

Aynı anda söylediğimiz cümle ile ilk bir kaç saniye birbirimize bakmış hemen sonra yine Kenan'a çevirmiştik bakışalrımızı.

"Hoş buldum. Buradan geçiyordukta bir uğrayayım dedim. Bir yaramazlık yok değil mi?" sonlara doğru bana bakarak konuştuğunda 'yok dercesine başımı salladım. "Hayır yok" dedim kucağındaki Elif'e uzanırken. Uzun zaman sonra ilk kez Elif bana arkasını dönüp babasının boynuna sarılıp başını boynuna gömdüğünde şaşkınca Kenan'a baktım.

"Biraz ateşli" deyip kızının saçlarından öptüğünde endişeyle elimi alnına uzattığımda bağırmıştı küçük. Hemen elimi geri indirdiğimde Serkan'ın gülme sesini işitmiştim.

"Ulan Ilgaz. Kız sanki babasından sonra başkasına baktığını hissetmiş gibi sırtını çeviriyor sana"

__________________________

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin