Hayal Kırıklığı 17.Bölüm

32.7K 1.3K 64
                                    

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

_________________________

Sabah Kenan'ın evinden çıkmadan önce içimden bugünün kötü geçeceğine dair umutsuzluklara kapılmışken Serkan'ın söylediğiyle donup kalmıştım. Kenan'ın bakışlarını üzerimde hissettiğimde ona baktım. İki kaşını şaşkınlıkla kaldırmış yüzümü taramıştı sonrada bakışlarını kafede gezdirip Serkan piçinin hangi kızdan bahsettiğini anlamaya çalışıyordu. Az önce ayrıldığım masada takılı kalan kahveleri ile yutkunurken yüzünde alaylı bir gülümseme belirdi.

"Hangisi?" diye sorduğunda "Abi cam kenarında oturan esmer mavi gözlü kız" diye atılan Serkan'la içimden ona sövüp 'hesabını sonra vereceksin' dedim ağzımı oynatarak kurduğum cümleyle göz kırpmıştı.

"Anladım" deyip bir masaya yöneldiğinde peşinden gitmek istesemde o beni durdurup Serkan'a bir kahve getirmesini rica etmişti. İçmde filizlenen öfkeyle Serkan'ın peşi sıra bende mutfağa girdiğimde hemen kolundan tutmuştum.

"Napıyorsun lan sen?" diye öfkeyle üzerine giderek hırladığımda alayla gülümsemişti.

"Naptım oğlum sakin ol. Olanı söyledim sadece" dediğinde işaret parmağımla bir kaç kez omzuna vurup gerilemesine neden olmuştum.

"Olan ne lan! Çıldırtma beni. Bunu dedikten sonra az önceki dediklerimden sonra arşamı çıktı siktiğim götün" dediğimde bu sefer o beni omuzlarımdan itmişti.

"Terbiyeni takındıktan sonra benimle konuş" deyip bu sefer o üzerime yürüdü. "Serkan Ilgaz sakin olun lan" diye araya girmeye çalışan ustaya bir dakika işareti yapıp gözlerime baktı Serkan.

"Benim derdim kız değil. Benim derdim Kenan abiminin peşinden o kadar koşturup hayatlarına dahil olduktan sonra bir kıza yan gözle bakman" dediğinde lafa girecekken elini kaldırmıştı susmam gerektiğini belirterek.

"Ilgaz o kız gurubu geldiğinden beri her on beş dakikada bir oraya bakıyorsun abi. İçimden çoklu kızlı gurubu görünce edecekleri dedikoduları merak edeceğini düşünmüştüm başta ama sen hep kızla göz göze geliyorsun ulan. Heleki ben kapmayayım lafın ayrı..." deyip sustuğunda omuzlarımı dikleştirdim.

"Saçmalama öyle ima ettiğin gibi bir şey yok" dediğimde kulağıma doğru eğilmişti. "Ufakta olsa bir ilgi hissettin ama kardeşim. Hayatınla ilgilenmiyorum istediğini yapabilirsin ama abim diye benimsediğim adamın hayatına dahil olmak istiyorsan kendini toparla ve ona göre davran. Belki farkında değilsin ama sana karşı eskinin aksine şimdi daha ılımlı. Sen işe girdikten bir kaç gün sonra buraya geldiğindeki bakışlarının arasında dağlar kadar fark var sana baktığında"dediğinde kaşlarımı çatmaya devam ettim. Kenan buraya gelmişti ve ben görmemiştim öyle mi!

"Ne zaman?" diye mırıldandığımda "Erdal abinin sana depo temizleme cezası verdiği gün" dedikten sonra üç adım benden uzaklaşıp önlüğünün altından pantolonun cebine sokmutu iki elini.

"Normalde homofobiğimdir ama nedendir bilinmez bir erkeği ilk kez bir erkeğe yakıştırdım"dedi bana arkasını dönüp hazır olan kahveyi tezgahtan alıp kapıya yöneldi. O çıktıktan sonra sinirle arkasından bakmayı sürdürmüştüm.

İki bakmamla olay ta nerelere sürüklenmişti.

Ah aptal hangi hissiyatın şimdiye kadar yanlış çıktıki bugün çıksın. Çıkmayacaktın o evden bugün. Alt dudağımı sinirle kavrayıp çiğnerken elimle masaya hırsla vurup kendimi toparlayarak mutfaktan çıktım arkamdan seslenen iki adama özürlerimi iletirken.

Elini kaldıran masa on beşteki adam bakış açıma girdiğinde mecburen oraya yönelmiştim ilk. Kenan'lara ufak bir bakış attığımda şaşkınlıkla kala kaldım. Masa on ikideki kumral Kenan'ın karşısına oturmuş gülerek bir şeyler anlatıyordu ve Kenan sadece dinliyor gibi görünüyordu. Bana arkası dönük olduğu için mimiklerini seçemiyordum.

Omzuma konan elle irkilerek arkamı dönmeme neden oldu. Gördüğüm Serkan'ın yüzüyle dişlerimi sıktım ama o eliyle Kenan'ın oturduğu masayı işaret etti.

"Sen git ben ilgilenirim" dediğinde üstelemeden dediğini yaptım. Yanlarına vardığımda kız kocaman gülüşüyle bana bakmış ve göz kırpmıştı. İçimde harlanan öfke ile yerimde duramıyordum.

"İzin verirsen biraz yalnız görüşmek istiyorum arkadaşımla" dediğimde kız başta dudaklarını sarkıtıp yüzünü astı. Sonra bir şey demeyerek ayaklanıp uzaklaştığında kalktığı yere kendim oturdum. Yüzüme dahi bakmayan adamla sinirden gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Küçük babasının işaret parmağını yakalamış dudaklarına götürüp ısırmaya kalkıştığında gülümsemeden edemedim.

"Neden geldin?" diye sorarken buldum kendimi.

"Niye varlığımla rahatça flörtleşemiyor musun?" soruma soruyla karşılık verdiğinde gözlerimi kaçırdım. Öyle bakmaya devam ederse sanırım dayamayıp önünde küçük çocuklar gibi ağlayacaktım.

"Yok öyle bir sadece mavi gö-"

"Ilgaz beni alakadar etmez ne yaptığın. Sadece attığın adımlara dikkat et. Ya bir tarafta kalacksın yada giriştiğin işi yarım bırakmayacaksın" lafımı bölerek konuşmaya başladığında başta kurduğu cümleyi kavrayamadım. Anladığımda ise şaşkınlıkla yüzüne baka kalmıştım.

Ya onunla ya onsuz devam etmemi istiyordu.

Kenan beni istiyordu.

"Kenan yemin ederim Serkan şerefsizi abartarak anlattı. Ben sadece" deyip duraksadım. Elimi masanın altından yumruk yaptım ne diyeceğimi bilemeyarek. "Uzun zamandır peşinden koşuyorum bunu sende biliyorsun ve karşılık bulumadığımı senden iyi kimse bilmez" dedim sonlara doğru mırıldanarak.
"Mavi gözün üzerine birde ha bire bana bakmasıyla sadece gururum okşandı o kadar" konuşmayı sonlandırdığımda Elif'in bağırışla yüzümü buruşturarak kulağımı kapattım. Günden güne sesi daha bir yüksek ve tiz çıkıyordu.

Dediklerimden sonra Kenan'ın hiç konuşmamasıyla gözlerinin içine baktım. Gözlerinde hayal kırıklığının yanı sıra gördüğüm duyguyu adlandıramadım. Aradan geçen beş dakikaya rağmen bir şey dememişti. Sadece bakışlarımı birbirimizden hiç ayırmıyorduk. Sonra bakışalrını ilk çeken Kenan oldu. Kucağındaki kızla masanın üstüne cebinden çıkardığı yüz 50 lirayı bırakıp bir şey demeden kafenin dış kapısına doğru ilerliyordu Elif'in ceketinin yakalarını düzeltirken.

Bense arkasından bakmakla yetinmiştim.

____________________

Yorum ve beğenileri bekliyorum ❤️

KENAN - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin