Jenn POV
HADUH! AKU DIMANA?
aku harus terus bergerak! jika aku hanya diam,musuh akan menemukan ku!
aku tak sabar nanti malam akan ada makan malam di tengah malam,kemungkinan aku bertemu dylan akan sangat besar.
aku berjalan kemana saja,dan aku melihat seseorang menggunakan baju hitam!
OH NO! ITU MUSUH!
saat ku perjelas pandangan ku...........MILEY!
*A/N : Yang lupa miley silahkan kembali ke chapter 3.lol*
aku berteriak "MILEY!!!!"
dia menengok ke arah ku dan aku berlari ke arah nya dan memeluk nya "ARGHHHH!!! I MISS YOU! KITA JARANG BANGET KETEMU!"
tiba tiba miley menjawab "maafkan aku jenn?"
what..............................
aku bertanya sambil masih memeluk nya "huh? maaf kenapa?"
tiba tiba miley berteriak "JAMIE!!!!!!!! AKU MENDAPATKAN JENN!"
SHIT! JAMIE MENYURUH SEMUA TEAM NYA UNTUK MENANGKAP KU DAN MEMBAWAKU PADANYA.
aku melepaskan pelukan ku tetapi dia memegang tangan ku kuat "MILEY! KITA SAHABAT! KENAPA KAU MAU DI SURUH JAMIE?!" PLEASE!"
miley tak menjawab apa apa dan terus berteriak "JAMIE! CEPAT! AKU MENANGKAP NYA!"
tiba tiba aku mendengar suara tawa dan teriakan dari jauh "HAHAHAHAH GOOD JOB NERD! AKU AKAN MENGHAMPIRI MU JENN!"
OH NO!
aku dengan cepat melepas tali di tangan miley.........aku terpaksa!
miley masih memegang tangan ku "MILEY! KAU SUDAH KALAH! LEPASKAN! CEPAT! KAU BERMAIN CURANG"
miley melepaskan tangan ku dan aku melihat air mata nya turun....OH NO! AKU MERASA TIDAK ENAK! TAPI DIA INGIN MEMBAWA KU KE JAMIE!
aku berlari meningalkan nya berlari secepat mungkin tiba tiba dari belakang aku mendengar suara teriaka "BODOH! KENAPA DIA LEPAS?!"
aku tau jamie sedang membentak miley.
aku berlari terus menerus! oh nooo kaki ku terasa panas! aku terlalu lama berdiri!
tiba tiba dari belakang aku mendengar suara langkah kaki berlari dan aku melihat ke belakang "LARI LAH SESUKA MU SAYANG! AKU AKAN TERUS MENEMANI MU!"
shit! tak mungkin! tadi jarak ku dan jarak nya sangat jauh!
tiba tiba jamie berbelok.
huh,kenapa dia belok? ah aku tak peduli!
aku terus berlari dan tiba tiba...........aku melihat dia berdiri di depan ku.
aku tak dapat me-rem kecepatan lari ku dan..............aku menabrak nya.
dan dia langsung memeluk ku.
aku wajah ku terbentur dada keras nya dan aku merasakan lekuk tubuh nya.
STOP! HILANGKAN PIKIRAN JOROK MU JENN!
jamie berkata "hustt jangan berlari terus babe,nanti kamu capek,oiya gimana? kau sedang merasakan tubuh ku bukan? jika kau suka peluk saja babe,sama seperti aku memeluk mu dan merasakan badan mu sekarang"
WHAT?! APA DIA MEMBACA PIKIRAN KU? APA AKU TERLALU MENEMPEL?
aku mencoba melepaskan diri dari pelukan nya "JAMIE! LEPASKAN!"