LALEUlaş'ın odasında olduğumu umdum ve içeriye girdim.
Yatakta uzanıyordu.
Bakışları beni bulduğunda hızla doğruldu.
"Lale?"
Kapıyı kapattım ve kilitledim.
"Selam." Gülümsedim. "Seni görmeye geldim." Ulaş delirmişim gibi bana bakıyordu.
Hızla perdeleri çekip kapattı. Yanıma geldiğinde parmaklarımın ucunda yükseldim ve yanağına tatlı bir öpücük kondurdum.
"Ben sana ne demiştim? Yanıma gelmek yok demedim mi?" Diye tısladı. "Çık hemen! Çık dışarıya Lale!"
Abimden bu kadar korkmasından nefret ediyordum!
Ulaş'a olan aşkım liseden beri vardı. Artık yirmi yaşında genç bir kızdım. Aramızda hiçbir engel yoktu. Abimi de halledebilirdik!
"Ziyaretine gelip seni mutlu etmek istemiştim." Gözlerim doldu. "Beni istemiyor musun gerçekten?" Ulaş ofladı.
"Kızım git başımdan! Zorbey öğrenirse beni öldürür farkında mısın? Seni de benden alır!" Saçlarını çekti. "Delireceğim en sonunda! Haydi git başımdan!"
Başımı göğsüne yasladım.
"Lütfen kalayım birazcık..." Başımı kaldırıp yüzüne baktım. "Birazcık... Beş dakikacık!"
Ulaş elini belime koyduğunda zaferle gülümsedim.
"Beş dakika sonra gideceksin ama?"
Ofladım.
"Sen beni gerçekten istemiyorsun anlaşılan..." Göğsünden çekildim. "İyi o zaman. Ben gideyim. Bir daha da yanına gelmem."
Tam gidecektim ki beni belimden yakaladı. Arkamdan belime sarıldığında kıkırdadım. Dudaklarını boynuma bastırdı.
"Yapma diyorum sana şunu..." Yeniden boynumu öptü. "Daha çok âşık oluyorum." Kalbim heyecanla çarparken dudaklarına uzandım.
Kolunu belime sardı. Dudaklarımızı buluşturduğumda beni sertçe kendine çekti.
Artık kimseden gizlemek istemiyorum... Herkes bilsin istiyordum. Evlenelim istiyordum. Ulaş evlenmek istiyor muydu bilmiyordum ama ben çok istiyordum.
Dudaklarımızı yavaşça ayırdığımda yanağımı okşuyordu.
"Ulaş..."
Dudağımı öptü.
"Söyle güzelim."
Dudağımı büktüm.
"Beni seviyor musun?"
Güldü.
"Seni sevmesem gebermek pahasına bu yaşadıklarımızı göze alır mıydım?"
Boynuna sarıldım.
"Benimle evlenmek sana korkutucu geliyor mu? Yani benimle evli olmak ister miydin?"
Gözleri irileşti.
Cevap belliydi. İstemiyordu. Tabii kimse bize izin vermezdi. Korkması normal olsa da kalbim kırılmıştı.
"Şş sakın! Delirdin mi sen?" Kollarından kaçtım. "Lale saçmalama! Annen izin verir mi? Hele abin... Beni yaşatmazlar biliyorsun bunu."
Beni kendine çekmesine izin vermedim.
"Onlar izin verseydi de istemezdin. Sanırım evlilik istemiyorsun. Yani o kadar da ciddi değiliz demek..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Bana Yasak
RomanceEllerimi ve gözlerimi bağlamışlardı. Nerede olduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hiçbir ses yoktu. Ülkeme gelir gelmez tam arabama binecektim ki bir el arkamdan boynuma sarılmıştı. Kendime geldiğimde gözlerim kapalı bir hâlde öylece oturduğumu anla...