11 "Acı"

10.8K 871 354
                                    


LALE

Bir Gün Önce

Aynada son kez kendimi süzdüm. Dudağıma pembe bir parlatıcı sürdüm. Dolgun dudaklarım daha da canlanırken aynaya küçük bir öpücük attım.

Tam da bu esnada kapım açıldı.

Ulaş'ı gördüğümde nefesim kısa bir anlığına kesildi.

Koşarak üstüne atladığımda beni kalçamdan tuttu. Kapıyı kapatıp kilitlediğinde gülümsedim.

"Nereye gidiyorsun?"

Sorusuyla birlikte hemen bakışlarımı kaçırdım.

"Şeye..." Dudaklarımı yaladım. "Ders çalışacağım. Okulun kütüphanesinde." Kaşları çatıldı. "Neden öyle bakıyorsun? Ders çalışmama izin yok mu?" Üste çıkmaya çalışsam da başaramadım.

Ulaş, Mert denen çocuğu hiç sevmiyordu!

"Belli ki beni delirteceksin!" Kalçama vurduğunda inledim. "Kiminle gidecekmişsin?" Kıskanç Ulaş geri dönmüştü...

"Tek başıma..." Kaşları daha çok çatıldı. "Sevgilim, yakışıklım, her şeyim..." Başımı omzuna yasladım. "Kızacaksın diye korkuyorum." Ofladı.

"Mert denen lavukla bir yere gidemezsin!"

Sesi netti.

"Aşkım dersi geçemiyorum! O anlıyor bir tek. Sadece ders çalıştıracak. Masum bir şey yani."

Ulaş yavaşça dudağımı öptü. Alt dudağımda dilini gezdirdiğinde hemen ellerimi saçlarına çıkardım.

Beni öpmedi.

Hatta yere bıraktı!

Şaşkınca ona bakarken dudaklarını yalamakla meşguldü.

"Çilek..." Bana baktı. "Benim en sevdiğim çilekli parlatıcıyı sürüp elin herifinin yanına gidiyorsun öyle mi?" Bana bağırdı. "Bu kokuyu alsa herif dudaklarına bakacak! Kütüphanede sessiz, kimse yok, siktiğimin düşünceleri aklından geçecek!"

Şokla bakakaldım.

Sırf parlatıcı sürdüm diye mi böyle bir senaryo yazmıştı?

"Tadına bakacak hâli yok! Tadını sen biliyorsun bir tek... Hem herkesi kendinle karıştırma! Belki öyle şeyler aklına bile gelmiyordur!"

Beni belimden kavradığında ne olduğunu anlayamadan kendimi yatakta buldum. Üstüme çıktığında sertçe dudaklarını boynuma bastırdı.

"Herkesi kendimle mi karıştırıyorum?"

Boynumu öpücüklere boğduğunda ona daha fazla yer açtım.

"Sen benim sevgilimsin. O anlamda söyledim. Sapıksın demek istemedim. Yani biz sevişen bir çift olduğumuz için aklına gelmesi, beni arzulaman normal."

Ona kendimi açıklamak istesem de beni dinlemiyor gibiydi. Boynumu açlıkla emdiğinde inledim.

Zevkle altında kıvranmaya başladığımda elini kadınlığıma götürdü.

"Birazcık oynayayım mı? Vaktin varsa tabii."

Ne?

"Zaten senin. İzin mi alıyorsun? Şapşallaştın iyice." Dedim kıkırdayarak.

Ulaş pantolonun üstünden kadınlığımı avuçladığında inledim. Bedenim hemen daha fazlasını istedi.

Pantolonun düğmesini açmaya çalıştığımda bana engel olup kendisi açtı. Fermuarı indirdiğinde kalçamı zevkle hareket ettirdim.

Sevmek Bana YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin