"Bu siktiğimin evinde ne işi var o adamın? Neden sürekli geliyor?" Sinirimi bozuyordu! "Hangi avukat müvekkilinin kıçından ayrılmıyor?"Kapıyı açıp o herifi beter edecektim...
Bige hızla önüme geçti.
"Zorbey saçmalama!" Ofladı. "Bana geleceğini haber vermedi. Belki o değildir! Hem sana ne ya? Kocam değilsin anla artık!"
Onu belinden kavradım.
"Kocanım!" Dedim üstüne basa basa. "Boşa da göreyim ulan! Öldürseler boşanmam senden!"
Bige hâlâ duyduklarının şokunu atlatamamış gibiydi. Sabah ona yaptıklarım karşısında ufak çaplı bir şok geçirmişti ve beni dinlemek zorunda kalmıştı zira kaçacak hiçbir yeri yoktu.
Bige şaşkınca bana bakarken hızla boşluğundan faydalanıp kapıyı açtım.
"Ulan sen gelmeye utanmıyor musun-" Sözüm yarıda kesildi.
Gelen Alihan değildi. Gelen annemdi. Bige'yle anneme döndük. Bu kadının burada ne işi vardı? Bige'yi üzmesinden endişelendiğim için hemen onu arkama aldım.
"İçeriye geç, ben geliyorum." Dedim.
Annem bize doğru bir adım attı.
Bige sertçe yutkundu.
"Candan Hanım..." Yorgunca iç çekti. "Boşanma sürecini sormaya geldiyseniz yarın davayı açıyorum. Mutlu olabilirsiniz. Para da almayacağım. Ailenize yapışmayacağım yani."
Yumruğumu sıktım.
Bu kız neden böyle şeyler düşünüyordu? Üstelik dava açmasını da engellemem gerekiyordu!
Annem sadece onu izledi. Ardından gülümsedi. Anlamayarak anneme baktım.
"Ne boşanması anneciğim? Saçmalama lütfen. Ben buraya seni görmeye geldim. Oğlum da yanında ne güzel..." Elindeki börekleri uzattı. "Gelmeden börek de yaptırdım sana. Yemek yapmaya vaktin olmaz diye düşündüm. Aç kalmayın, yiyin sıcak sıcak güzel gelinim."
Ne?
Annem Bige'ye anneciğim mi diyordu? Hatta güzel gelinim... Börek de yaptırmıştı. Bige'nin aç kalmasını mı düşünüyordu?
Bige şaşkın şaşkın bakakaldı. Ben de en az onun kadar şaşkındım...
Güzel bir kesit sizlerle!😍
Sınırı geçerseniz haftaya bölümü yazıp yayımlayacağım inşallah.🙏🏻❤️
Çok kalp!🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Bana Yasak
RomanceEllerimi ve gözlerimi bağlamışlardı. Nerede olduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hiçbir ses yoktu. Ülkeme gelir gelmez tam arabama binecektim ki bir el arkamdan boynuma sarılmıştı. Kendime geldiğimde gözlerim kapalı bir hâlde öylece oturduğumu anla...