KESİT

6.6K 525 86
                                    


Öyle bir acıyla bakıyordu ki bana...

Yaşlı gözlerini sildi ve ellerimi tuttu.

"Özür dilerim Bige'm... Binlerce kez özür dilerim. Sana yaşattığım her acı için... Nasıl affedeceksin beni bilmiyorum ki..."

Ellerimi tutup dudaklarına götürdü. Gözlerindeki yaşlar bile samimi gelmiyordu sanki... Beni çok üzmüştü.

Ellerimi ellerinin arasından çektim.

"Affetmeyeceğim..."

Hızla başını iki yana salladı.

"Her şeye baştan başlayalım. En baştan, hatasız, sanki tüm bu kötü olaylar olmamış gibi..."

Ne yazık ki tüm bu olaylar olmuştu. Bana acı çektiren kendisiydi. Onu affedeceğimi sanıyorsa yanılıyordu. Kalbimi kırmakla kalmayıp resmen parçalamıştı.

"Hiç utanmıyor musun bunları söylerken?"

Kızgındım, affetmeme imkan yoktu...

Başını öne eğdi.

"Benim hatalarım çok, çok üzdüm seni biliyorum. Aptallık ettiğimi de biliyorum." Burnunu çekti. "Seni çok istiyorum Bige. Benimsin sen benim! İstiyorum seni kadın... Benim yanımda ol. Tüm hatalarımla kabul et beni."

Görkem'e acıyarak baktım.

Hızla ondan uzaklaştım.

"Ben evli bir kadınım Görkem. Onu bırakıp sana gelmem! Kocamı seviyorum. Onun olmayı daha çok seviyorum. Bilmem anlatabildim mi? Şimdi defol git buradan!"

"Bige sen benimdin!" Diye haykırdı.

Ben onun falan değildim!

"Ne oluyor lan burada?"

Siktir, Zorbey!

Panikle arkamı döndüğümde kaşlarını çattığını gördüm. Bize doğru geliyordu! Hem de büyük adımlarla... Hem de ateş saçan gözlerle!

"Z-Zorbey..." Kekeledim.

Hışımla beni belimden kavradı. Ne olduğunu anlayamadan kendimi ona yapışmış bir hâlde buldum. Ellerimi göğsüne koyarken başımı kaldırıp gözlerine baktım.

"Biz karşılaştık..." Ona sokuldum. "Zorbey yemin ederim haberim yoktu!" Kulağına fısıldadım.

Zorbey dudaklarını boynuma bastırdı.

"Soracağım ben sana bunun hesabını..." Kulağıma fısıldadı. "O herifin gözlerine baktığını görmeyeceğim! Yere bak!"

"Zorbey..."

"Yere bak Maral!"

Mecburen bakışlarımı yere çevirdim. Beni belimden sımsıkı sarmıştı. Bu adam beni her yerde takip ediyor olmalıydı.

"B-Ben..." Görkem yutkunamadı. "Ben sadece..." Sesi titredi.

O da Zorbey'den it gibi korkuyordu...

Bölüm geleli bir gün bile olmadı ama sizlere ekstra bir bayram hediyesi daha vermek istedim.💜

Sınır geçtiği hafta bölüm gelecek inşallah.💟

Çok kalp!💜

Sevmek Bana YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin