BİGE MARALZorbey yumruğunu öyle bir sıktı ki korktum... Boynuna sarılıp ağlamaktan başka hiçbir şey istemiyordum...
Bakışları yapmamış ol der gibiydi... Yalvarırcasına bana baktığında içim acıdı. Özür dilercesine başımı iki yana salladım.
Gözyaşlarımı silecek gücü kendimde bulamazken acıyla yere çöktüm.
"Gördün değil mi? Bak o orospu nasıl seni aptal yerine koydu!"
Bana diyordu...
Zorbey hırsla Beren'e döndü. Onu sertçe kolundan tuttu.
"Biliyordum!" Diye gürledi. "Karım benden saklamadı! Biliyorum onun ne yaptığını..." Ne? "Ona tek bir hakaret daha edersen seni yaşatmam Beren! Siktir git evimden!"
Beni savunduğuna inanamadım...
Onu kandırdığım halde bildiğini söylemişti...
Beren sarsıldı.
"B-Biliyor muydun?" Başını iki yana salladı. "Bilmiyordun, kandırdı! Korkuyorlardı senden-" Zorbey onu dışarıya çıkardı.
"Defol!" Diye gürledi. "Uzak dur karımdan da ailemden de! Seni bu şehirde barındırmam Beren! Defol git hayatımdan!"
Kapıyı yüzüne kapattı.
Zorbey bana öyle sert baktı ki gözlerine bakamadım...
"Sen ne yaptın?" Sevil dehşetle fısıldadı. "Kızım sen ne yaptın?" Daha çok ağladım...
Zorbey aniden Ulaş'ın gözüne sert bir yumruk attığında çığlık attım. Lale hızla abisini durdurmaya çalıştı.
"A-Abi yapma ne olur... Ben aklına soktum, her şey benim suçum! Ben yaptım!"
Candan Hanım'ın gözleri doldu.
Lale'nin yüzüne sert bir tokat attı. Lale'nin başı geriye düştü. Hüngür hüngür ağlıyordu. Biz ne hale gelmiştik böyle?
"Şu pislikten hamile misin?" Sesi titredi. "Sana dokundu yani öyle mi? Gencecik okula giden kızı hamile bıraktı! Seni düşünse hayatını karartır mıydı? Paran için yaptı!" Diye bağırdı.
Lale acıyla inledi.
Candan Hanım saçlarını çektiğinde Lale daha çok ağladı. Ulaş hızla Lale'yi kendine çekti.
"Bir günahı yok! Benim derdim para değil, Lale. Paranızı istemiyorum. İmam nikahımız iki yıldır var. Lale benim olsun başka hiçbir şey istemiyorum."
Zorbey ona öyle bir kafa attı ki Ulaş çok kötü yere düştü. Panikle doğruldum.
"A-Abi yapma!"
Yerde kanlar içinde yatan Ulaş'ın üstüne çıktı.
"Namusuma göz diktin piç!" Diye bağırdı. "Ulan sana güvenip evimi açtım! Soframda oturdun, evimde yaşadın, sana maaş verdim!" Ona yumruk attı. "Durumun kötüleştiği için Ankara'dan seni kendim alıp evime getirdim, iş verdim, destek oldum! Anneni tedavi ettirdim lan ben! Hain köpek!"
Kaç tane yumruk attı sayamadım...
Ulaş kanlar içinde yatıyordu...
Lale acıyla bağırdı.
"Ben yaptım! Aklında yoktu, ben aklına soktum! Aşık olduk birbirimize! Senden korktu, iki yıl boyunca vicdan azabı yüzünden benden kaç kere ayrıldı bilemezsin... O kötü biri değil. Sana ihanet etmedik, sadece aşık olduk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Bana Yasak
RomanceEllerimi ve gözlerimi bağlamışlardı. Nerede olduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hiçbir ses yoktu. Ülkeme gelir gelmez tam arabama binecektim ki bir el arkamdan boynuma sarılmıştı. Kendime geldiğimde gözlerim kapalı bir hâlde öylece oturduğumu anla...