KESİT

4.9K 431 30
                                    


Hepsine tek tek bakacaktım! O piçi Nevşehir'e gömecektim!

Hızla arabamı o şerefsizin evine sürdüm. Tam evden çıkacaktı ki önüne geçip gitmesini engelledim. Kaşları çatıldı. Arabanın içinde beni görünce gözleri irileşti.

Hızla arabadan indim. Yanına gittiğimde gözüne sert bir yumruk attım. Acıyla geriye doğru sendeledi.

"Ne yapıyorsun lan sen?"

"Bu Bige'ye olan sözlerin içindi! Şerif'e söylediklerin..." Yakasını tuttum. "Söyle şerefini siktiğim Bige nerede?" Kaşları daha çok çatıldı.

"Ne diyorsun sen? Kafayı mı yedin?"

Onu başından tuttum. Kafasını sertçe tutup arabama yasladım. Ellerini arkada birleştirdim.

"Söyle! Karım nerede? Amacın ne lan senin?"

"Daha ona sahip çıkamıyorsun! Eziksin lan sen! Paran olmasa hiçsin! Bige senin neyini sevdi anlamıyorum!" Alayla güldü. "Bugün seni sever, yarın başkasını. Beni de seviyordu. Boynuma atlıyordu, beni öpüyordu, aynı yatakta saatlerce uyuyorduk-" Kafasını öyle bir vurdum ki acıyla inledi.

Defalarca kafasını vurdum. Saçlarını çektim ve vurmaya devam ettim. Burnundan kan gelene kadar vurdum. Gözüm öyle bir dönmüştü ki onu şu an öldürebilirdim.

"Seni sevmiyordu!" Dişlerimin arasından tısladım. "Bige sadece beni sevdi! Bunu sen de çok iyi biliyorsun it! O benden başkasına bakamaz bile! Aşığız lan birbirimize! Gebersen de delirsen de o sadece benim! Bir daha onun adını o pis ağzına aldığını duyarsam buradan canlı olarak çıkamazsın!" Diye bağırdım.

Nefesleri hızlanırken acıyla inlemeye devam etti.

"Sana yaptığı her şeyi bana da yapıyordu! Merak etme, o göğüslerin tadına ben de baktım zamanında." Hırsla kafasını öyle bir vurdum ki piç acıyla bağırdı.

"Senin şerefini sikerim piç!"

Hızla onu kaldırdım ve kanayan burnuna bir yumruk daha attım. Yere yığıldığında üstüne çıktım ve onu yumruklamaya devam ettim. Ellerime kanının bulaşmasını umursamadım.

"Zorbey!"

Ulaş'ın geldiğini gördüm. Hızla beni kaldırmaya çalışsa da başaramadı. Yetinmeden yerdeki piçe defalarca vurdum.

"Şerefsiz!" Diye gürledim.

Bige öyle bir şey olmadığını söylemişti. Karıma koşulsuz inanıyordum. Piç karıma iftira atıyordu! Onun göğüsleri benden başka hiçbir adamı ilgilendirmezdi, kimse tek bir söz söyleyemezdi!

"Sakin ol lan!" Ulaş beni durdurmaya çalışsa da başaramadı. "Zorbey sakin-" Duraksadı. "Zorbey!" Kulaklarım uğulduyordu.

Altımdaki piçi dövmeye devam ettim.

En sonunda yüzünden kanlar aktı. Ağzından, burnundan, kaşından kan geliyordu. Başı yere düştüğünde bayıldığını anlasam da durmadım.

"Zorbey yeter! Telefonuna mesaj geldi, belki önemlidir!"

Kesit geldi.🌸 Yeni bölüm sınır geçince gelecek inşallah. Yorumlarınızı da arttırırsanız sevinirim.💕

Sevmek Bana YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin