Yeni kitabım Karanlık Liman Alabora tanıtım bölümüyle yayımda! Bugün ilk kesiti atacağım. Şimdiden harika bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Kütüphanenize ekleyebilirsiniz!⚓️💙ZORBEY
Lale üzgündü. Yüzüme bakmaya çekiniyordu. Ona yaklaştım ve çenesini tutup başını kaldırdım. Gözlerime bakamıyordu.
"Özür dilerim abi. Daha kaç kez dileyeceğim bilmiyorum."
Yaptıklarını asla hazmedemiyordum. Onun yanına oturdum.
"Dileme. Olan olmuş artık. Beni aptal yerine koyman ağrıma gitti. Bana en çok dokunan bu!"
Lale başını salladı.
"Öyle yapmak istemedim. Saklayınca öyle göründü ama yemin ederim öyle bir amacımız yoktu." Bana baktı. "Ya affetsen ne olur? Pişmanız işte. Hem beni bırakmadı ki! Aile de kuracağız. Böyle küs mü olmamız gerekiyor?"
Lale'nin gözyaşlarını sildim.
"Seni affetsem bile onu affetmem çok zor. Çok güveniyordum. Evime alacak kadar güvendim. Güvenimi sarstı."
Lale iç çekti.
"Seni çok seviyor. Biz birlikteyken de hep aklı sendeydi. Sana ihanet ettiği için sürekli kendini suçladı ve benden ayrıldı. Sen onun için gerçek bir kardeşsin."
Eskiden öyleydi tabii...
Lale aniden başını göğsüme yasladı.
Onunla sarılmayalı uzun bir zaman olmuştu.
Çekinerek elimi sırtına götürüp yavaşça okşadım. Lale ağlıyordu. Hamile olduğu için çabuk etkileniyordu. Ona sımsıkı sarıldım.
"Sen canını sıkma artık. Beni görünce de kaçmana gerek yok. Sana kızacak değilim. Laf da atmayacağım. Bu süreci atlatmamız gerekiyor."
Lale ne yaparsa yapsın benim canımdan bir parçaydı ve insan kardeşinden ihanet de etse kolay kolay vazgeçemiyordu.
"Abi Ulaş'ı da affet... Vicdanı çok sızlıyor. Resmen senin için acı çekiyor. O da kardeşin değil mi?"
Ulaş'ın adını bile duymak istemesem de üzülmesin diye ona söylemedim.
"Sen şimdilik dinlen olur mu? Bir şey olursa yanıma gelirsin. Bunları sonra konuşuruz."
"Abi..."
"Lale hadi güzelim. Uyu dinlen."
Bir şey söylemeden başını salladı. Eğilip alnını öptüm ve ışığı kapatıp odasından çıktım.
Odama geldiğimde yüzümde bir tebessüm belirdi. Kapıyı açtım.
"Maral?" Diye seslendim.
Ses gelmeyince kendime kızdım. Belki de kız uyumuştu. Aptal gibi davranıyordum. Yatağa yaklaşırken onu göremedim.
Kaşlarım çatıldı.
Banyoda mıydı?
Banyoya girdiğimde boş olduğunu gördüm.
"Maral?" Diye seslendim.
Balkonda da yoktu.
Anında kalbim korkuyla çarptı. Büyük bir gürültüyle odadan çıktım.
"Bige!" Diye gürledim.
Lale odasından çıkarken şaşkındı. Hemen yanıma geldi.
"Abi ne oluyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Bana Yasak
RomanceEllerimi ve gözlerimi bağlamışlardı. Nerede olduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hiçbir ses yoktu. Ülkeme gelir gelmez tam arabama binecektim ki bir el arkamdan boynuma sarılmıştı. Kendime geldiğimde gözlerim kapalı bir hâlde öylece oturduğumu anla...