KESİT

5.9K 386 27
                                    


"O kadını hâlâ seviyor. Kalbinde biri var." Gözlerine baktım. "Benim de kalbimde biri var. Sevmediğim bir adamla yakınlaşmak istemem. Bana dokunmasını istemem. Beni öpmesine katlanamam."

Eğer âşık edersem bana da bağlanacaktı ve beni bu sefer hiç bırakmayacaktı. En iyisi ondan uzak durmaktı.

Ona diklenmeye devam edecektim. Benden nefret edip en sonunda bırakmasını sağlayacaktım. Şimdilik planım buydu.

"Başlatma kalbinizdekilere şimdi..." Kolumu tuttu. "Zorbey sana çok iyi bakar. Bir âşık olsun o zaman gör sen onu. O Görkem denen herif korkağın teki! Zorbey'i görmesiyle titredi resmen! Evleneceğinizi duyunca zaten o kızı sevmiyordum dedi." Dehşetle irkildim. "Yemin ederim yalan söylemiyorum. Zorbey öyle biri değil. Kimseden korkmuyor, kimse senin canını yakmaya bile cesaret edemez onun yanında. Birbirinize âşık olursanız bu intikam biter. O kızı da unutur gider!"

Mezara girince unutamadığını benim için mi unutacaktı?

Görkem'in öyle sözler söylediğine inanmıyordum...

O beni seviyordu.

"Görkem gelip bunları yüzüme söylesin diyeceğim ama yine inanmam. Tehdit ettiğiniz için yaptığını düşünürüm. Görkem'e güveniyorum. Eninde sonunda onun olacağım. Sizden korkması da normal. Mafyaymış o adam! Canını tehlikeye atacak değil ya!"

Ulaş alayla gözlerime baktı.

"İşte ben de bundan bahsediyorum. Zorbey gerekirse canını tehlikeye atar. Görkem'in yerinde olsa bu evliliğe asla izin vermezdi. O zibidiyi bırak, Zorbey'i sev."

Sonraki bölümü okumanızı sabırsızlıkla bekliyorum. 🫶 O yüzden bir günde kesit yazıp paylaşıyorum.🔥

Sınır geçtiği hafta bölüm gelecek inşallah.❤️

Sevmek Bana YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin