LXI

7.7K 380 216
                                    









" You're not suppose to be here.. " Sumandal ako sa puno at pinikit ang aking mga mata.









I cannot, Hindi ko kayang salubungin ang mga gintong matang tilang nangungusap.









" Hmm.. "









Dinilat ko ang mga mata ko na nag-aakalang umalis na si Roman, But I'm wrong! I'm definitely wrong! Roman is fucking here beside me and He is fucking looking at me!! Anyway how did it happen???









Hindi ako mahilig magmura but Damn. Roman is so fucking hot! I cannot, Lord. PLEASE JUST KILL ME!!









And why I didn't feel his presence and His smell, It's familiar..









Hindi ako magugulatin But, If we are talking about Roman! It's definitely a different story!!










" P-problema mo? " Mabilis akong tumayo at akmang tatalon na sana pababa ng biglang hinila ni Roman ang kamay ko na nagpabalik sa akin sa pagkakaupo sa sanga.










Hindi ko mapigilang mapatitig sa mga gintong mata nito, Why his eyes is so fucking pretty?









And His lips, It looks soft...









And I'm sitting in his lap..... Teka ano?? I'M FUCKING SITTING IN ROMAN'S LAP!!









" Uhm, S-sorry.. " Tumalon ako patungo sa kabilang puno at Naiiling na umupo.









Gosh, Nakakahiya!! I didn't know that I'm sitting in Roman's lap! for fucking sake..










" You're blushing.. "









" No, I didn't!!! " Pagdedepensa ko sa sinabi nito.









" You are.. " I think I really do, I blush to think of what a fool I made of myself. I blush whenever I think about it - it was awful! I fucking embarrassed myself in front of him!!









" N-no! " Tumalikod ako at Kinapa kapa ang aking mukha, Nagblublush ba talaga ako or Roman just messing around?











But I and Roman aren't close at all!! Damn, This is frustrating!!









" You're blushing and now your daydreaming. Hahahaha. " Napakurap kurap ako at Hindi makapaniwalang tumingin kay Roman..










Am I dreaming? Did he really laugh? He isn't type of person who laughs or Joke around.. He is fucking serious in everything! And He always wear his cold and serious face!!!










Lord? Am I dreaming? If I do, Please don't wake me up yet.











" Are you okay, Roman? Or did you hit your head somewhere or something? " Nawala ang ngiti nito at seryosong tumingin sa akin..











Reincarnated as Seventh daughter of Mafia Boss (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon