Medya: Perdenin Ardındakiler-Her GeceHer gece baş ucumda
Gülüşlerin aklımın ucundan
Geçer yıllar
Ben sende kalırımİçimde bir yerlerde ağlayan bir çocuk var
Bulamadım onu
Her pişmanlığının nedeni ben olmuşum
Anlayamadım onu~
6.Bölüm:
"Her Gece""Burası güvenli, sakin ve huzurlu. Şimdi iyice rahatlayıp koltuğuna çöktüğünü hisset." dedi doktoru yumuşak, güven veren bir tonda.
Gergin vücudunu zor da olsa gevşetmeye çalışıyordu boylu boyunca uzandığı koltukta. İlk başta istemese de bu hipnoz seansını, yan dairesine taşınan kişi yüzünden ara ara gördüğü rüyaları artık her gece görmeye başlayınca, başka bir çaresi kalmadığını kabullenmişti Taehyung.
Ya bir rüya yüzünden delirecekti ya da gerçeğe dönüp her şeyle yüzleşmek zorunda kalacaktı? Canını acıtacağını bilmesine rağmen "gerçek" olanı tercih etti.
Uzun, kemikli parmaklarını birbirine kenetlerken bir taraftan da doktorunun söylediklerine dikkatini vermeye çalışıyordu.
"Korkmana gerek yok. Gerçek hipnozda, kesinlikle uyku hâlinde veya bilinçsiz olmayacaksın. Bir büyünün etkisi veya birinin kontrolü altında da değilsin. Yapmak istemeyeceğin hiçbir şey yapmazsın. Bilincin tamamen açık bir şekildeyken sadece trans halinde olacaksın."
Söylediği her kelimeyle birlikte aklındaki korkular da birer birer silinip gidiyordu. Sakinleştirici bir ses tonu kullanıyordu doktoru, bu da Taehyung'un ona güvenmesine neden oluyordu.
"Şimdi kendini hazır hissediyorsan başlayabiliriz. Tüm kontrol sende olacak yine ama yanlış bir şey gördüğüm an sana müdahale edeceğim. Kendini nasıl hissediyorsun Taehyung? Hazır mısın?"
Kenetlenmiş parmaklarını çözüp, kucağında serbestçe bıraktı. "Hazırım." dediğinde doktoru aynı ses tonuyla onu yönlendirmeye devam etti.
"Şimdi tam karşında asılı duran tablodaki bir noktaya odaklanmanı istiyorum." dediğinde irislerini duvardaki tabloya çevirdi. Yağlı boyayla yapılmış güzel bir kadın portresi asılıydı duvarda. Kadının kırmızı dudaklarına kenetledi gözlerini. Her gece öptüğü dudaklara benziyordu.
"Gözkapakların ağırlaşabilir ve gözlerini kapatmak isteyebilirsin. Kasların gevşerken bedeninin doğal bir şekilde çökmesine izin ver. Sakinleştiğini hissederken bedenini ve benim sesimi dinle."
"Şimdi derin bir nefes al, nefesin göğsüne ve ciğerlerine dolsun."
Dediklerini harfi harfine yapıyordu Taehyung. Gözlerini kırmızı dudaklardan ayırmadan bakarken vücudunun da iyice rahatladığını hissesiyordu. Geveşeyen vücuduyla beraber gözlerini açık tutmak zor gelirken, ağırlaşan göz kapaklarına hakim olamıyordu.
"Giderek sakin ve huzurlu bir transın derinliklerine dalıyorsun."
"Şimdi gevşediğini hissedebilirsin. Ağır, rahat bir hissin seni ele geçirdiğini hissedebilirsin. Ben konuşmaya devam ederken bu ağır rahatlama hissi giderek güçlenecek, güçlenecek, ta ki seni derin, huzurlu bir gevşeme hâline taşıyana kadar."
"İlk basamağı in ve giderek daha fazla gevşediğini hisset. Her basamak senin kendi bilinçaltına attığın bir adım. İkinci basamağı indiğinde giderek daha fazla sakinleştiğini hissediyorsun. Üçüncü basamağa ulaştığında bedeninin huzurla süzüldüğünü hissediyorsun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed
FanficSen bilmiyorsun ama biz her gece seviştik Jungkook... (OKB) Bu hikayenin yazarı 'winoyizm' olup, hikaye ile ilgili tüm haklar kendisine aittir.