Medya:Middle of the Night
In the middle of the night,
Just call my name, I'm yours to tame
In the middle of the night,
I'm wide awake, I crave your taste
All night long 'til morning comes
I'm getting what is mine, you gon' get yours, oh
~
16.Bölüm:
"Blood Moon Rising" 🔞🔥
Her zamankinden çok daha farklıydı bu sefer...
Çok daha gerçek... Gerçek olamayacak kadarda büyüleyici...
Büyük bir açlıkla tekrar kapandı dudakları, kızarmış dudaklara... Nefes almadan, tek bir anı bile ziyan etmeden öpüyordu Jungkook'un dudaklarını. Damağına vuran tadı, başını döndürmeye yetiyordu. Bu adamı çok seviyordu, her şeyden vazgeçecek kadar çok seviyordu.
Aynı tutkuyla karşılık veren adamın, yaramaz dili, kendi diline dolandığında, sessiz bir hırıltı çıktı genzinden. Şiddetle sarsılan bedenini, iyice yaklaştırarak, ellerini Jungkook'un beline doladı.
Onun davetkar bedeni, elinin altında her dokunuşuyla beraber kıvrandıkça, daha fazla dayanamayıp, izin dahi istemeden, ellerini tişörtünün içine sokarak, alev alev yanan bedene dokunmaya başladı. Taptığı bedeni okşarken, hiçbir tiksinme duygusu yoktu içinde. Aksine daha fazla dokunmak istiyordu şiddetli bir arzuyla. Tırnaklarını etine geçirene kadar sımsıkı sıktı beyaz tenini.
Saçlarının arasında gezinen parmaklar, sertçe başını çekiştirerek, kendini ondan koparttı bir anda. Hazdan dolayı başı dönen Taehyung, ne olduğunu anlayamamıştı. Korku dolu gözlerini hala dudakları aralık duran, zorlukla nefes alan adamın siyahlarına dikti.
"Daha fazlasını istiyorum Taehyung." dediği sırada alt dudağını ısırdı, ona arzuyla bakan adam.
"Bu bana yetmiyor artık. Seni içimde hissetmek istiyorum." deyip, az önce zorlukla ayırdığı dudakları tekrar kavuşturdu şehvetle.
"Seni ne kadar çok istediğim konusunda bir fikrin var mı, Jungkook Jeon?" diye fısıldadı kulağına, onu tüm gücüyle duvara sertçe yaslamadan önce. Jungkook'un nefesi kesildi bir anda, "Ah." diyebildi sadece son kalan gücüyle.
Taehyung, elini uzatıp, parmaklarını yanağından dolgun dudaklarına doğru kaydırdı. Parmak ucunu gezdirdi hayran kaldığı kırmızılıklarda. Gözlerini bir an olsun ayıramıyordu Jungkook ondan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed
FanficSen bilmiyorsun ama biz her gece seviştik Jungkook... (OKB) Bu hikayenin yazarı 'winoyizm' olup, hikaye ile ilgili tüm haklar kendisine aittir.