Medya: Perdenin Ardındakiler-Kalbinde Birileri Var
Beni yordun, dayanıyordum Kalbimdeki kırıklara
Tükeniyordum, sabrediyordum
Başka dudaklara dokunmanaZorlanıyordum, düşlüyordum seni
Beni sevmişsin gibi~
15.Bölüm:
"Kalbinde Birileri Var"
Defalarca yıkadığı elini artık daha temiz hissediyordu. Jungkook'un yakınındayken sorun olmayan şey, onun yanından uzaklaşır uzaklaşmaz Taehyung için bir kabusa dönüşmüştü. Dönüş yolunu o kirli ellerle nasıl kat ettiğini bilemeyecek kadar aklı başından gitmişti. Jungkook'a iyi olduğunu defalarca söyledikten sonra ancak ikna edebilmişti onu, bir sorun olmadığına dair ama bir şey belli etmemeye çalışsa da krizin eşiğinden dönmüştü. Jungkook, ikna olduktan sonra ancak rahat bırakabilmişti onu. O da bu zamanı fırsat bilerek, defalarca yıkamak zorunda kalmıştı ellerini buz gibi suyun acıtan soğukluğunda. Asıl canını acıtan şey soğuk değildi, ona dokunmaktan korkması olmuştu.
Ellerini kurulayarak, arabanın yanına vardığında, Jungkook'un
üzerindekileri çıkarmakta olduğunu fark etti. 3. kez gördüğü bu çıplak beden karşısında bir kere daha nutku tutuldu ister istemez. Gözlerini utançla kapatıp, onu bu şekilde görmesinin ona saygısızlık olduğunu düşündü. Arkasını dönerek telaşla bedenini ele geçiren alevleri söndürmesi gerektiğini biliyordu.Zaten her gece gördüğü rüyalar yeterince utanmasına neden oluyorken, bir de onu bu şekilde hayal etmesini suçmuş gibi sayıyordu. Kapattığı gözlerinin karşısına dikilen bedenin varlığını hissedince yavaşça aralamak zorunda hissetti kendini.
Üzerinde sadece deniz şortu olan, bembeyaz, kusursuz kaslı vücudu açıkta kalmış gövdeye bir kere daha hayranlıkla baktı. Bu onu, bu şekilde kaçıncı kez görüşüydü halbuki gerçek hayatta ama her seferinde yutkunmasına, heyecanlanmasına engel olamıyordu işte.
"Ne yapıyorsun burada böyle?" onunla dalga geçiyor gibi bir hali vardı, Taehyung'un neler yaşadığından bihaber.
"Özür dilerim, birden geldim. Giyindiğini bilmiyordum." dedi al al olmuş yüzünü ve utangaç bakışlarını kaçırarak. Rüyalarında bu bedene şehvetle dokunurken, şimdi hiçbir şey yapamıyor olmanın verdiği utanç vardı üzerinde.
"Denize girmek istiyorum. Hadi sen de değiştir istersen üstündekileri beraber yüzelim."
"Denize mi? Bu havada mı?" korkmuştu bir anda. Ona yüzme bilmediğini söylemeye utanmıştı.
"Havanın nesi varmış, mis gibi hava güneşli, sıcacık. Hadi girelim."
Yaramaz bir çocuk gibi davranıyordu koskoca adam karşısında. İstediğini
elde etmek için türlü türlü tatlılıklar, şebeklikler yapan bir çocuk."Hani beni zorlamayacaktın?" ısrarlarını ancak böyle reddedebileceğini biliyordu, plan da istediği gibi işe yaramıştı.
"Demiştim öyle bir şey değil mi? Doğru. Tamam o zaman ben girerim sen de kıyıdan beni seyredersin olur mu?" Sırıtması tüm yüzüne yayılıyordu.
"Bana uyar." Seni seyretmek için bahaneye ihtiyacım yok ki benim.
Jungkook üzerindeki garip bakışları fark edip"Bir şey mi oldu neden öyle bakıyorsun bana?" diye uğraşmaya başladı kulaklarına kadar kızarmış adamla.
Yasaklı gözlerini, hayran kaldığı bedenden kaçırarak yakalanmış bir suçlunun çaresizliğiyle bakmak zorunda kaldı siyah gözlere.
"Şey üşümez misin? Hasta olabilirsin." dedi sanki onun için endişe ediyormuş gibi konuşarak. İçinde verdiği savaşları bilmesine gerek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed
FanficSen bilmiyorsun ama biz her gece seviştik Jungkook... (OKB) Bu hikayenin yazarı 'winoyizm' olup, hikaye ile ilgili tüm haklar kendisine aittir.