43.Bölüm: "Bir Rüyam Vardı, Seninle"

165 17 14
                                    


Medya: Billie Eilish- Everything I Wanted

İstediğim her şeye sahip olduğum bir rüya gördüm. Ama uyandığımda seni benimle gördüm.

~

"Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin?
Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar?
Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var; kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin...
Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında. Fırtınalardan geldim, sen de dinleniyorum.
Ümit Yaşar Oğuzcan"

~

43.Bölüm:
"Bir Rüyam Vardı, Seninle"










Kumral adam, yüreğinde taşıdığı ağrıyla birlikte adımladı sokakları. Her arabanın altına baktı. Her köşe başından dönüp, kızının adını haykırdı. Saatlerdir dur durak bilmeden arayıp duruyordu mavi gözlü kediyi. Ama arkasında tek bir iz bırakmadan kaybolmuştu Ame. Dilsiz, dudaksız biçare bir hayvanı nasıl bulubilirdin ki? Kimden yardım isterdin böyle bir durumda?

Yorgun adımlarla evine doğru çıkan köşeyi döndüğünde karşısında telaşlı iki adamı gördü ağlamaktan kızarmış gözleri.

"Ahh, Taehyung. Bizi çok korkuttun," diye korkuyla atıldı ona doğru gece gözlü adam. "Peşinden koştuk ama yetişemedik. Seni kaybettik zannettik."

"Ödümüzü kopardın lan!" dedi arkadaşı telaşlı bir şekilde.

Taehyung ise kendisinden ötürü telaşa kapılmalarını anlayamamıştı başta. Ame kaybolmuşken neden onlar kendisinin telaşına düşüyordu ki? Algılaması geç de olsa sonunda gerçekleşmişti. Kendisine bir şey yapmasından korkmuştu bu iki adam da. Geçen gün Jungkook'a intihar ettiğini itiraf etmişti nihayetinde. Ama şimdi bunları düşünecek halde değildi Taehyung, bir an önce Ame'yi bulmak istiyordu sadece.

"Döndü mü? Onu bulabildiniz mi?"

"Hayır. Senin peşinden biz de sokağa fırladık ama... Yok Taehyung. Onu bulamadık. Ama çok uzaklaşmış olamaz. Onu bulacağız söz veriyorum."

Kendisini rahatlatmaya çalışan adamın gözlerine baktı. "Ben kötü bir insan mıyım Jungkook?" diye sordu, dürüst bir cevap bekleyen gözleri.

Birden bire sorduğu soruyla afallayan Jungkook, Taehyung'un gözlerinde gördüğü hayal kırıklığının çok tanıdık geldiğini düşündü. Onu en son böyle gördüğünde onu terk etmek için kapısına gelmişti.

"Hayır, Taehyung." dedi keskin ve net bir sesle. "Sen hayatımda gördüğüm en sevilesi, en sevgi dolu insansın."

"O zaman neden gitti? Ame neden beni terk etti diğer herkes gibi?"

"O seni terk etmedi Taehyung. Lütfen böyle düşünerek kendini suçlama."

"O da gitti Jungkook? Görmüyor musun? O da bırakıp gitti beni."

"Belki sadece yolunu kaybetmiştir. Geri dönüp, evinin yolunu bulamıyordur."

"Hadi eve gidelim kardeşim." dedi dakikalardır sessizliğini koruyarak, harap düşmüş arkadaşına çaresizce bakan Yoongi. "Hava kararmaya başladı zaten. Sabah güneş doğar doğmaz tekrar aramaya çıkarız."

"Gitmek istemiyorum. Onu bulmam gerekiyor."

"Hadi Taehyung, lütfen. Kendini perişan ettin. Söz veriyorum hep bir elden arayıp bulacağız kızımızı. Ama önce dinlenmemiz gerek."

Taehyung'a kalsa sokakta yatar yine de bırakıp gitmezdi kızını. Ama hem Jungkook'un ve Yoongi'nin endişeli bakışları hem de içindeki yorgunluk hissi onu pes ettirmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ObsessedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin