Misafir

26.2K 894 111
                                    

Hicran'dan

Dün sonu zor bitsede benim için güzel bir gündü. Onunla vakit geçirmek güzeldi. Gece diyar hanım yaptıklarını anlattıktan sonra gözlerindeki hayal kırıklığını görmüştüm daha fazla konuşmadık ve odalarımızda geçip uyuduk.

Ben ise yeni kalkmıştım dün çok yorulduğum için uyanamadım. Hızlı bir şekilde hazırlanıp aşağı indim.

"günaydın hanım ağam"

"günaydın aysel abla bana hanım ağa demesen olmaz mı hicran yeterli"

"sen nasıl istersen" dedi aysel abla evin çalışanıydı kocası ile birlikte çiftlikte çalışıyorlatrdı tatlı bir kadındı.

"abla baran uyanmadı mı"

"çoktan uyandın hasan efendinin yanında ağırdaydı. Kahvaltıda hazır sen otur ben çağırayım"

"ellerine sağlık abla sen yorulma ben giderim hem hava alırım biraz" dedi

Evden çıkıp atların bulunduğu alana doğru yürüdüm. Burası çok güzel bir yerdi bir çok hayvan vardı. İnsan burada çok huzurlu hissediyordu kendini.

Ağıra girer girmez baranı gördüm atı gece ile ilgileniyordu. Çok güzel bir attı simsiyah parıl parıl parlayan kap kara gözlere sahip bir attı.

"günaydın" diyerek yanına doğru gittim baran beni görünce yüzünde bir tebessüm oluştu.

"günaydın uykucu" dedi gözlerimi devirip gece'ye yaklaştım sevmeye başladım

"atlar sahiplerine benzer miş biliyor musun gece ama sahibin hiç sana benziyor. Sen Çok tatlı uysal sıcak kanlı bir at'sın"

"Allah Allah benim neyim var mış" dedi

"huysuz sinirli birde asık suratlı bir sahibin var maalesef" dedim

"oğlum küçük hanıma beğendiremedik kendimizi gördün mü" dedi ikimizde gülmeye başladık. Taki arkamızdan gelen sese kadar.

"baran" diye biri seslendi. İkimizde sesin geldiği yöne döndük.

Kapıda uzun boylu sarışın kapkara gözlü bir kız vardı. Baran'a baktım yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

Kız yanımıza doğru geldi tam baran'nın karşısında durdu.

"bir hoş geldin yok mu baran"

"sen senin ne işin var burada" diye sordu baran

"seni görmek istedim Esra burada olduğunu söyledi" dedi kız esra'da tanıyordu demek. Kız bana döndü

"kusu bakma ben yağmur baran'nın arkadaşıyım"

"Hicran" dedim sadece

"Hicran demek o kız sensin" dedi yağmur

Baran sus pus öylece duruyordu ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.

"ee baran beni gördüğünde sevinmemiş gibisin"

"şaşırdım sadece beklemiyordum patis'tesin sanıyordum"

"öyleydi geçen ay döndüm" dedi yağmur aralarında garip bişey vardı.

"hava biraz soğuk içeri geçelim isterseniz hem kahvaltıda hazır" dedim.

Üçümüz birlikte içeri geçtik. Kahvaltı faslı başladı. Bu sürede herkez çok sessizdi.

"siz nereden tanışıyorsunuz" diye sordum

"üniversite'den aynı okul hatta aynı bölümden" dedi yağmur

Kahvaltı bitince salona geçtik aysel ablanın getirdiği kahveleri içmeye başlamıştık.

HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin