Sonsuzluğa Doğru

10.6K 368 13
                                    

"yenge miran nerede azıcık mıncırsam yanaklarını"

"babasıyla birlikte çalışma odasında"

"aa abim geldi mi ya"

"geldi  kuzum" "sen napıyosun yenge birimi gelicek akşam akşam"

"yarın misafir gelicek bazı şeyleri şimdi hazırlıyayım dedim"

"yardım edeyim mi" diye sordu Esra

"yok kuzum hallettim ben hadi sen abine bir bak sesleri çıkmıyor merak ettim" dedim

Esra mutfaktan çıktı bugün  Karan ağa baranı aramış şilan ile yarın  ziyarete gelmek istediğini söylemişti tabi bizde buyur etmiştik.

Ben hazırlık yaparken miranı babasına emanet etmiştim. Esra koşarak yanıma geldi "yenge iki dakika gelsen"

"noldu kız"

"ya gel işte" dedi

"Esra korkutma bişey mi oldu"

"yok be yenge kötü bişey değil ama çok güzel bir görüntü var görmen lazım" dedi çekiştire çekiştire beni çalışma odasına götürdü sessizce kapıyı "baksana çok tatlı değil mi" dedi yüzüne kocaman gülümseme ile onlara baktım baran koltukta uzanmış miran babasının göğüsümde yatıyordu burnunu babasının boynuna dayamıştı.

Telefonumu cebimden çıkarıp fotoğraf çektim anı kalması için.

İkiside okadar huzurluydu ki saatlerdir neden sesleri çıkmıyor anlaşılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkiside okadar huzurluydu ki saatlerdir neden sesleri çıkmıyor anlaşılmıştı.

Esra odadan çıktı ben hala onları izliyordum baran'nın göz kapakları kıpırdadı ve yavaşça açıldı.

Yüzünde anında gülümseme oluştu "napıyosun orada" dedi

"dünyanın en güzel manzarasını izliyorum"

"sende bu manzaranın parçasısın" dedi miran I uyandırmamak için kısık sesle konuşuyorduk.

"alayım mı üzerinden" diye sordum

"kalsın baksana ne güzel uyuyor" dedi yanlarına gittim yere oturdum başımı baran'nın omzuna koydum "annesi gibi bak her an başı boynumda" dedi baran

"annesi gibi kokunun bağımlısı oldu demek ki"

"baran bu her geçen gün sana benziyor baksana"

"yüzü bana huyu sana benziyor" dedi  "az gelsene" dedi yüzünü yüzme yaklaştırmaya çalıştı dudaklarını dudaklarıma uzattı tam öpücekken miran uyanıp ağlamaya başladı.

"bence huyuda sana benziyor kocam bana biri yaklaşımı yaygara kopuyor" dedim

"ah be oğlum onu bana değil başkasına yapınca be babam" diye sitem etti ayağa kalktım miranı kucağıma aldım baran'da kalktı.

HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin