Baran gittiğinde bende odama çıkıp kıyafetlerimi yerleştirmeye başlamıştım gül abla ise baranın odasını yerleştiriyodu. Henüz aynı odada kalmıyoruz ama bunu sadece gül abla bilicekti baran ona güveniyordu.
Eşyalarımı yerleştirip tekrar avluya çıktığımda gül abla yanıma geldi "Hicran kızım akşam yemeği için ne pişireyim ne istersin" diye sordu
"bilmem sen kara ver abla benim için fark etmez ama baran'a mı sorsak belki canı bişey istiyordur"dedim
"olur kızım sen konuş kocanla haber edersin" dedi gitti arayıp aramak arasında kararsız kalmıştım ama sonunda aradım. İlk çalışta açmıştı.
"alo baran müsait misin"
"müsaitim bişey mi oldu"
"yok şey akşam için ne yemek istersin diye sorucaktım istediğin bişey var mı"
"yemek hıı sen mi yapacaksın" dedi
"gül abla yapacak ama bende yardım ederim tabii niye ki"
"hiç öyle sordum benim için fark etmez sen ne istersen onu yap"
"tamam kaçta gelirsin peki" dedim tek sıkılmıştım çünkü
"yedi'de evde olurum küçük hanım"
"tamam kolay gelsin o zaman ağam" dedim kapattım
Akşam olmak üzereydi neredeyse yemekler ve sofra hazırdı ve baran'ı beklerken ondan mesaj geldi.
Baran ağa: hicran bu tarık abi kendini zorla davet ettirdi yoldayız geliyoruz yavrum.
Sonunu art arda bir kaç kere okudum ilk defa böyle hitap etmişti bana
Ben: sorun değil bolca yemeğimiz var hatta erva abla ile esrayıda alın gelirken olur mu.
Baran ağa: tamam uğrar alırız...
"gül abla yemeğe misafirimiz var üç tabak daha koya bilir miyiz"
"tabi kızım hazırlıyorum" yarım saat sonra konağın kapısı açıldı.
"hoş geldiniz" dediğimde erva abla gelip sarıldı
"hoş bulduk canım" dedi
"hoş geldin abi"
"hoş buldum yenge Kurt gibi açım yemek hazır mı"
"hazır abi hazır hadi geçin"
"Esra gel hadi" dedim hep birlikte sofraya geçtik erva abla tarık abiye trip atıyordu.
"ne oldu bunlara" diye sordu baran'a
"anlarsın birazdan gel" dedi yanına oturdum yemekler yenmeye başladı
"Baran kapıya hicran'nın ismini yazdırmışsın aferin kardeşim helal olsun" dedi erva abla baran bana yaklaştı "hazır ol geliyor gelmekte olan"
"sağolasın abla ikimizin evi sonuçta olması gereken" dedi baran
"haklısın kardeşim ama bazı hıyarlar maalesef düşünmüyor" dedi tarık abi'ye bakarak tarık abi ise yemeye gömülmüş dünya ile bağlantısını kesmiş gibiydi.
"bu hıyarlara kimler dahil abla ya merak ettim" dedi baran
"barannn yangına körükle gitmesene yazık" dedi
"olmaz bişi boşver" dedi
"işte uzun boylu mavi gözlü iri yarı biri mesela" dedi erva abla esra ve baran gülüyordu.
"tarık abi ablam sana söylüyor" dedi Esra
"neyi nolmuş ki" diye cevap verdi tarık abi güzel bir akşam olmuştu tarık abi ve erva ablanın atışması kahkahalar havada uçuşuyordu ilk defa bu kadar mutlu hissediyordum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor)
Romance"korkma bişey yapmam sana" "böyle olmasını ben istemedim hicran benden sana koca olmaz ama elimden de bişey gelmez benim bir hayatım var bu hayatta sana yer yok" "bilirim ağam benim senden bir beklentim yok beş sene öncede yoktu şuanda yok merak...