Baran işlerini halletmişti ve şuan nereye giedeceğimizi bilmeden hazırlanmaya başlamıştık. Biz gelene kadar miran ablam'larda kalacaktı bunu için ona da çanta hazırladım ve içine süt koydum.
Baran çoktan hazırlanmış miran'la ilgileniyordu bana rahat şekilde giyinme mi söylediği için ne giyinmek istediğime baktım. Baran üzerine siyah kazak siyah pantolon ve siyah postallarını giymişti bende onun gibi siyah kazağımı pantolonumu giyindim.
Postallarımı giyindiğimde hazırdım. "ben hazırım" dedim baran önce bana sonra kendi üzerine baktı gülümsedi. Kalkıp dolabın önüne geldi ve ikimiz için aynı renk kaban çıkardı "herşeyimiz aynı olsun Ozaman" dedi
Ben kendi çantamı aldım baran da miranın eşyalarının olduğu çantayı alınca çıktık evden kızlar sabahtan ablam'lara geçmişti.
Miran'nı bebek koltuğuna yerleştirdim ben arkada yanına oturdum.
Baran bir süre kapıda'ki adamlarla konuştu ve şoför koltuğa geçti yola çıktık.
"baran oğlum'dan ne kadar ayrı kalıcam"
"sadece bu gece yavrum yarın dönücez"
"peki nereye gidiyoruz"
"yavrum zaten birazdan anlıycan" dedi ablamların konağın geldik ablam kapıda bizi bekliyordu.
"oğlum önce Allah'a sonra sana emanet abla bişey olursa hemen ara" dedim oğlumu öpüp kokladım
"aklın kalmısın kuzu merak etme" dedi ablam vedalaşıp arabaya bindik.
Çok geçmeden havalimanı yazısını gördüm "baran" dedi hızla ona döndüm
"İstanbul'a gidiyoruz yavrum sürpriz orada" dedi arabayı park etti ikimizde indik baran gelip elimi tuttu ve içeri girdik.
Kontrollerden geçip uçağa bindik ve yerimize geçip oturduk baran elimi tuttu "baran bu sürpriz ne ile ilgili"
"geleceğimizle ilgili" dedi anlamadım
"nasıl yani yeni iş falan mı kurdun anlamadım ki"
"bukadar bilgi yeter gerisi gidince"
"of baran ya"
... Sonunda uçaktan inmiştik havalimanından çıktım baran beni bir arabaya doğru yönlendirdi.
"hoş geldiniz efendim" dedi Şoför baran baş selamı verdi ve kapyı açtı ikimizde arkaya bindik "nereye gideceğini biliyosun" dedi baran adama
"evet efendim" diye yanıtladı ve yola çıktık barana sorgular gözlerle baktım göz kırptı elimi tutup avuçumu öptü önüne döndü.
Bir saatlik yolun sonuna kimin olduğunu bilmediğim bir evin büyük kapısından giriş yaptı ve durdu araba "hadi yavrum in bakalım" dedi baran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor)
Romance"korkma bişey yapmam sana" "böyle olmasını ben istemedim hicran benden sana koca olmaz ama elimden de bişey gelmez benim bir hayatım var bu hayatta sana yer yok" "bilirim ağam benim senden bir beklentim yok beş sene öncede yoktu şuanda yok merak...