Aşiret Toplantısı

24.6K 714 64
                                    

"hanım ağam baran ağa seni ve erva hanımı çağırır"

"toplantı bitti mi"

"yok hanım ağam toplantıya çağrırır kadıoğulları ile demirhan'lar da geldi"

"anladım bizi niye çağırdı ki"

"bilmiyorum hanım ağam gelsinler dedi"

"ay tarık geldi mi kız" diye sordu erva

"çoktan geldi abla baran ağa'nın yanın oturdu bile"

"aferin yiğidim hadi kız gidelim"

"niye gidiyoruz ki"

"ay hicran bu güne bugün sen şahmeranların hanım ağasısın e bende aslan aşiretinin müstakbel hanım ağası oluyorum"

"müstakbel hanım ağa ne be"

"ne bilim kızım ayrıca bende hiç aşiret Toplantısına katılmadım merak ediyorum hadi gidelim iki hava atarız" dedi erva

"yok sen iyice delirdin" dedi hicran iki kız başlarına şallrını örttü ve toplantının yapıldığı büyük avluya çıktılar. Kızları karşılarında gören ağalar aralarında konuşmaya başladı tarık ve baran ise karşılarındaki kadınlara hayranlıkla baktı.

 Kızları karşılarında gören ağalar aralarında konuşmaya başladı tarık ve baran ise karşılarındaki kadınlara hayranlıkla baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"bizi çağırmışsın ağam buyur" dedi hicran baran yanında hicran için yer açtı.

"buyurasın hanım ağa otur sende abla" dedi yanını göstererek hicran ağır adımlarla baran'nın tam dibine oturdu anlam veremiyordu ne olduğuna. Erva'da tarık ağa'nın yanına oturdu.

Demirhan aşiret ağası söze girdi. "ne zamandır kadın kısmı toplantılara katılır oldu baran ağa"

"ben aşiretin başına geçtiğimden beri Yusuf ağa benim karım gerektiğinde toplantıyada katılır hükümde verir hatta hadsizlere haddini de bildirir oğluna yaptığı gibi"

"senin karın sokak ortasında benim oğluma silah çekti ne hadsizlikten bahsedersin"

"senin oğlun" dedi parmağını Yusuf ağaya uzattı "en büyük hadsizliği etti sokak ortasında kadınların yolunu kesti yetmedi silah gösrerek tehtit etti benim karım ise gereğini yaptı"

"Baran ağa haklıdır kızım gereği neyse onu etmiş" dedi hicran'nın babası Ömer ağa

"Hicran Yusuf ağaya oğlunun yaptıklarını söylediklerini anlat" dedi baran hicran yaşadıklarını tek tek anlattı.

"oğlun gözümün içine baka baka kocamı öldürmekle tehdit etti Yusuf ağa birine hesap soracaksan oğluna sor" dedi hicran son olarak

Diğer ağalar da "doğru" diyerek baran ağa ve hicran'a hak verdiğinde Yusuf ağa sessiz kaldı.

"şahmeran aşiret ağası olarak son kez söylerim bizde demirhan aşiretine verecek kız yoktur bu işi kan davasına dönüştürmek isterseniz aynı şekilde karşılık veririz" dedi baran

HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin