Son"suzluk"

16.5K 507 36
                                    

Aile insanın hayattaki sığınacağı limanı'ydı, sırtını yasladığı dağ'ı acılarının merhem'i. Benim yirmi küsür sene ne limanım oldu ne dağ'ım nede merhem' im.

Şimdi bir ailem oldu baran benim dağ'ım oldu sığınacağım limanım oğlum ise merhem' im oldu. Benim bir ailem oldu sevdiğim sevildiğim bir ailem.

5.sene sonra...

Kahveleri ve  meyve suyularını  hazırladım. tepsiyi alıp bahçeye çıktım. miran ve Tarık abi maç yapıyorlardı.

Biz kızlar'da veranda'da oturuyordu erva abla elvinle ilgilenirken Esra ve Dilan telefonda bir şeylere bakıyordu. Kocam sabah erken toplantısı olduğu için yanımızda yoktu.

Bugün  esra'nın doğum gününüydü ablam ve Tarık abi ona sürpriz yapıp İstanbul'a gelmişlerdi.

Oğlum beş yaşın'a gelmişti. Çok hızlı büyüyordu anneye aşık bir çocuk olmuştu. Esra ve Dilan okullarını bitirmiş Dilan Türkçe öğretmeni Esra ise avukat olmuştu..

Bizim evliliğimiz ise rüya gibiydi baran üzerime titriyordu ve miran'ı çok kıskanıyor çünkü bazı geceler bana sarılarak  bizimle uyuyor ve baran benden uzak kaldığı için çıldırıyordu.

"abi hadi gel kahven soğumasın" diye seslendim Tarık abi'ye

Miran küçücük ayakları ile bana doğru gelmeye başladığında onu alıp dizlerime oturtum. "anne babam geysin aytık" dedi baran söz vermişti maç yapıcaklardı.

"yoldaymış baba annecim geliyor" dedim

Baran'nın bahçe'ye girmesi ile oğlum kalkıp ona doğru koşmaya başladı

Baran oğlumuzu kucağına alarak öpüp kokladı bende yanlarına gittim "hoş geldin sevgilim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baran oğlumuzu kucağına alarak öpüp kokladı bende yanlarına gittim "hoş geldin sevgilim"

"hoş buldum yavrum" dedi yanağımı öptü "baba hadi maç"

"lan baran ne yedirip içiriyonuz siz bu çocuğa enerjisi hiç bitmiyor canım çıktı" diye sitem etti Tarık abi

"eee babasının oğlu herhalde yani" dedi baran "evet babamın oğluyum" dedi miran babasını taklit ederek hepiniz bu haline güldük

"babasını kılıklı in bakalım babanın kucağından üzerini değiştirsin baban" dedim miran'ı indirip benim belime sarıldı baran

"miran sen gel halacım bak meyve suyun kalmış öylece" dedi ablam miran koşarak yanına gitti

"sende gelsene benimle"

"baran saçmalama misafir var" dedim elimi tutup beni içeri doğru sürüklemeye başladı

HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin